quote:Op donderdag 17 december 2009 18:36 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Wel sneeuw... geen hond![]()
.
Lara peerde er vanmiddag tussenuit in het bos. Meestal komt ze na een kwartiertje uitrazen wel weer terug, maar nu zag ik een half uur lang niets. Tot er opeens twee reeën het fietspad overstaken en Lara daar vlak achteraan scheurde. Ik roepen en fluiten... zo doof als een kwartel ging ze achter de reeën aan.
Dat was kwart voor drie... sindsdien niets meer van gehoord of gezien. Iedere wandelaar en fietser heb ik aangeklampt, maar die hadden niets gezien. Kameraad gebeld, die kwam om half 4 ook mee zoeken.was er om half 5 zoiets ook [kwam recht van z'n werk] en om 6h werd het te donker om nog iets te zien.
Dus nu zwerft ze ergens tussen Kaatsheuvel en Loon op Zand door de bossen.
Ze is gechipt en ze heeft d'r penning om... dadelijk politie en dierenambulance maar bellen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Lara's vermissing bij dierenambulance, Amivedi en NDG.nl gemeld.
Ze was op ruim 4km van huis, aan de andere kant van de autoweg, op een weg naar de ijsbaan toe. Maar op het stuk waar ze wegliep is ze eigenlijk niet bekend.
We zijn net terug uit het bos, hebben de loslooproute van de ijsbaan naar de Roestelberg en weer terug gehad. Wel twee keer een hert gezien, maar geen Lara.
Mijn grootste hoop is dat ze gevonden wordt... hoe dan ook. Dan weten we tenminste waar ze is en hoe ze er aan toe is.
Morgenvroeg fietsen we weer terug om te gaan zoeken...
Recente foto's van Lara:quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Geen telefoontje vannacht en ook bijna geen oog dicht gedaan.
Iedere keer helemaal verward wakker worden, met de vraag waar ze nu toch is en vooral hoe het met haar is.
Vermist posters ben ik nu aan het printen... zo ff wat eten naar binnen proppen en dan terug naar het bos.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
ZE IS WEER TERUG
... onze stomme rotjoekel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend de boswachter nog gebeld en we legden hem net neer toen de telefoon ging... De Rabobank in Kaatsheuvel, dat Lara daar was.
Ze was een medewerkster gevolgd die vanuit Waalwijk op de fiets langs de ijsbaan naar haar werk reed. Die vrouw zag haar aankomen, piepend en wel, en zei nog dat ze niet moest springen, omdat het glad was.
Lara kwispelen naar die vrouw en rende haar achterna op de fiets. Helemaal tot aan de Rabobank, waar ze haar mee naar binnen heeft genomen en haar penning kon aflezen.
Wij dus helemaal hyperdepieper en gelijk in de auto gesprongen naar de bank. Ze kwam kwispelend aanlopen en terwijl wij met natte oogjes haar om d'r nek vlogen, deed ze net alsof er voor haar niets bijzonders aan de hand was.
Ze ziet er goed uit, haar vacht is droog, alleen wat klitten in haar vacht op d'r oren en de flosjes bij haar kont. Komt waarschijnlijk van in de sneeuw liggen. Verders zijn haar oren aan de binnenkant wat aan de rode kant, door de kou waarschijnlijk.
Vanmiddag gaatmet haar naar de dierenarts om haar na te laten kijken, want ze ziet er goed uit, maar we willen het wel zeker weten.
Onze grootste angst was dat ze de autoweg zou overteken en aangereden zou worden. Ze is vannacht dus de hele nacht in het bos gebleven tot ze die fietser tegenkwam.
Ze had honger als een paard, heeft heel d'r normale portie handje voor handje naar binnen gewerkt, moest gelijk naar buiten voor een poep en een plas en ligt nu te slapen.
Iedereen bedankt voor de hulp en het medeleven. Ik ben in 24h 10 jaar ouder geworden, maar gelukkig is ze gevonden... levend nog wel.
En dan ga ik zo ff proberen wat slaap in te halen.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Hoe heb je haar terug gevonden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:46 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie komt het topic hoogstpersoonlijk zelf sluiten... ze is weer thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |