Negeer hem maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:24 schreef Elvi het volgende:
Goh jij bent wel van het vrolijke nieuws he?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Negeer hem maarDoen wij ook allemaal
In het centrum zit er niet meer ,Korte Akkeren Lidl Westerkade 4quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb al een Albert Heijn ontdekt in het centrum...Weet iemand nog goedkope super in t centrum?
rooie dorp?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef ikziejewel het volgende:
En dan heb je nog de Hoogvliet in het rooie dorp
dank je welquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef waterkip het volgende:
[..]
In het centrum zit er niet meer ,Korte Akkeren Lidl Westerkade 4
Plus Constantijn huygensstraat 110
bron : http://www.opentot.nl/Plus/Gouda
en voor die vergeten boodschapquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef ikziejewel het volgende:
En dan heb je nog de Hoogvliet in het rooie dorp
Als je in de Keizerstraat woont ,kan je beter naar de avondwinkel in de vlamingstraat gaan,quote:Op zondag 27 december 2009 01:53 schreef knars het volgende:
De Lange Groenendaal, herken je vrij snelMaar voor vergeten boodschappen kun je altijd nog bij de avondwinkel op t Vredebest terecht. Hoogvliet Ferdinand Huijk is echt een aanrader, ook vanuit het centrum goed te bereiken (Bolwerk over en je bent er). Ze zijn klein maar fijn. Goed geprijsd en hun brood is het beste supermarktbrood wat ik ken. Alleen de groente haal ik liever ergens anders.
Op de hoek van de Torenstraat en de Wijdstraat vlakbij de Goudse Markt is een typische Engelse of Ierse pub verrezen. Kosten noch moeite zijn gespaard om het pand van buiten en van binnen op te knappen. Het interieur bevat veel koper en fraai houtwerk. De pub staat echter al maanden leeg. Volgens horeca-insiders ligt dat aan de prijs. Per maand wordt maar liefst ¤ 8.500 ex btw aan huurquote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef knars het volgende:
Die Ierse pub mag inmiddels ook wel eens open. Het kroegaanbod rondom de Markt is nogal beperkt.
maar wat is er nou met dat cafeetje bij mij om de hoek... het oudste cafe van Gouda las ikquote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef waterkip het volgende:
[..]
Op de hoek van de Torenstraat en de Wijdstraat vlakbij de Goudse Markt is een typische Engelse of Ierse pub verrezen. Kosten noch moeite zijn gespaard om het pand van buiten en van binnen op te knappen. Het interieur bevat veel koper en fraai houtwerk. De pub staat echter al maanden leeg. Volgens horeca-insiders ligt dat aan de prijs. Per maand wordt maar liefst ¤ 8.500 ex btw aan huurgevraagd en dat is een bedrag dat door niemand (meer) op te brengen is, zeker niet op die locatie met een beperkt aantal terrasstoelen voor de deur.
www.dekrantvangouda.nl/Nieuws-van-Gouda-en-omstreken.1414.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=5740&tx_ttnews[backPid]=1438
Ik gebruik mijn Digitenne kastje om een aantal kanalen van Rekam digitaal te bekijken.quote:Op maandag 28 december 2009 20:31 schreef Black-Hole het volgende:
Rekam![]()
Zelfs Digitenne is nog beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |