Die kut webplayer werkt niet in chromequote:
idd, winamp werkt altijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kut webplayer werkt niet in chromeDan maar de shoutcast
Nou even zonder gek te doenquote:
wel chill Yo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:34 schreef Sgele het volgende:
Flinke namen!
tegenwoordig als in 'nu niet meer'?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Nou tegenwoordig "doe"ik zeg maar niks met vrouwen.... alleen erop geilen en beoordelen samen met me vriend...![]()
Maargoed....... ik ben helemaal niet gelukkig eigenlijk...
hoezo niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Nou tegenwoordig "doe"ik zeg maar niks met vrouwen.... alleen erop geilen en beoordelen samen met me vriend...![]()
niet gelukkig met huidige vriend of iets anders ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Al een poosje niet meer...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
tegenwoordig als in 'nu niet meer'?
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En hoezo helemaal niet gelukkig..? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Hoelang zijn jullie al samen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Al een poosje niet meer...
[..]
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...
Tja, verliefdheid wordt op een gegeven moment wat minder he.. Van zijn kant ook, hij zal ook vast niet zo hard z'n best meer doen als vroeger. En dat zal voor jou ook niet veel verschillen denk ik zomaar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Al een poosje niet meer...
[..]
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxzquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb geen zin meer, stomme pijn in mijn harses
hmm dat klinkt niet als een ideale situatie . ben je niet gelukkig met je vriend, of heb je meer het gevoel dat je je met vrouwen prettiger voelt ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Dit dus. Je kan niet verwachten dat de ander zich elke dag uit de naad loopt om je tevreden te houden (en andersom ook hequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, verliefdheid wordt op een gegeven moment wat minder he.. Van zijn kant ook, hij zal ook vast niet zo hard z'n best meer doen als vroeger. En dat zal voor jou ook niet veel verschillen denk ik zomaar!
ja het zal weer eens niet waar wezen, sgele koopt gelijk alle medicijnen op die hier verboden zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxz
Morning matey!
Hier..een Droxz special en wat angeldust (dat verkopen ze hier gewoon bij de 'pharmacy')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |