Graafseweg (5 minuten fietsen van het centrum)quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah! Waar in Nijmegen woon jij?
In Wijchen was het daarnet dus -13 idd.. hier zegtie nu -11toch 2 graden 'warmer'
en die hoeveelheid eten is echt té weinig.. niet gezond
ik zou er toch nog 2 of 3 knackebrodjes ofzo tussen plakken, want zelfs voor een korte dag is 't echt weinig: komkommer doet echt nietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Graafseweg (5 minuten fietsen van het centrum). En jullie? Volgens mijn metertje is het hier nu trouwens -10
.
Ik sta morgen waarschijnlijk echt laat op, dus dan 'kan' ik ook minder eten. En de tomatensoep is vrij gevuld en daar neem ik dan een paar borden van. Dus maak je geen zorgen.
Ja afhankelijk van hoe mijn dag eruit ziet kan ik best nog 2/3 crackers eten (met van die héérlijke slankie 20+ smeerkaasquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou er toch nog 2 of 3 knackebrodjes ofzo tussen plakken, want zelfs voor een korte dag is 't echt weinig: komkommer doet echt niets
En wij wonen 'aan het eind van de Graafseweg': Dukenburg
Eitje erbij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja afhankelijk van hoe mijn dag eruit ziet kan ik best nog 2/3 crackers eten (met van die héérlijke slankie 20+ smeerkaas). En ik heb ook nog meer tomaten mocht ik daar zin in hebben.
Nijmegen. Heerlijke stad vind ik het!
ik kan het echt nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
hier kan snoep altijd wel zonder problemen blijven liggen
hartigheid daarentegen
Goed idee! Ik neem er een eitje bij. Ik denk zelfs als O/L (met twee crackers) en dan schuift de grapefruit door als extra T.quote:
nah voor een hoop bezoek is dat ook teveel moeitequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef neen het volgende:
En als je het nog warm moet maken dan? Voor bezoek doe ik dat wel maar om dat alleen voor mezelf te doen daar ben ik veel te lui voor
Gut, ik ben eigenlijk geen voorstander van calorieen tellen, maar ik zou je nu toch wel willen aanraden dat even te doen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed idee! Ik neem er een eitje bij. Ik denk zelfs als O/L (met twee crackers) en dan schuift de grapefruit door als extra T.
Dus:
O/L: Twee meergranencrackers met een eitje
T: Grapefruit (evt met magere yoghurt)
T: 1/3 komkommer, 2 tomaten
D: Tomatensoep, tarwebroodje
T: Worteltjes
T: 2/3 komkommer
Zoiets (of in een net wat andere volgorde). Ziet dat er beter uit?
Je bent vegetarier? Waar haal je de meeste eiwitten vandaan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef Rituals het volgende:
Je hebt gelijk ColdFeet. Lastig. Dan eet ik morgen een extra boterham (eitje op een boterham vind ik sowieso lekkerder dan op een cracker), nog wat augurken en op het tarwebroodje een vegetarische burger (als een soort hamburger dus).
Nou, mijn ouders zijn vegetariërs, dus van huis uit heb ik nooit vlees gegeten. Toen ik een jaar of 16 was ben ik af en toe vlees gaan eten, maar eigenlijk vind ik het niet super lekker. Nu eet ik heel af en toe vlees als ik bij anderen eet, maar voor mezelf maak ik het eigenlijk zelden. Wel eet ik vrij regelmatig kipfilet op brood/cracker. Eiwitten krijg ik denk ik voornamelijk binnen via yoghurt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent vegetarier? Waar haal je de meeste eiwitten vandaan?
Was t maar waar.quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Rituals het volgende:
Zie je wel verschil in de spiegel? Dat je 'strakker' bent dan je drie maanden geleden was?
Bijna overheen gelezen, tof!!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:36 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben toegelaten tot de studiereis!![]()
![]()
En ik heb vandaag nieuwe leuke kleren gekochtNieuwe grijze skinny jeans, olijfgroen/roze rok met print en dan nog een olijfgroene bolero voor op die rok...
Ik heb het ook geprobeerd. En ik kan bijna niet meer sporten want ik train al 7 keer in de week. Ik kom hier dus ook een beetje voor advies.quote:Op zondag 20 december 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom voor een advies. Ik wil afvallen, maar het lukt totaal niet.
Ik ging van niet of één keer per dag eten naar vaker en beter eten. Ondertussen ging ik van vrijwel niet meer bewegen naar wat hardlopen, langer en vaker met de hond lopen en zwemmen.
Bijna drie maand later zit ik nog op exact hetzelfde gewicht, zelfs de .7. Chips, pizza ed laat ik ook staan al at ik dat al niet heel vaak. Wat doe ik dan toch in hemelsnaam fout?
Zó waar! Ik zou het liefst alleen maar warm eten en dan al dat brood en zoetigheid afschaffen.quote:Op zondag 20 december 2009 02:50 schreef P.F het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen kerstkransje op! Wel een sneetje kerstbrood.. Maar ook echt maar 1!
Hm... Oja en vanavond een klein stukje banketstaaf, ik was op een feestje! Maar banketstaaf is meer van sinterklaas toch
!!
En ik had eigenlijk ook al geen pepernoten op want tsja... Ik eet liever een warme maaltijd van dat geld!! Het is veel chiller om twee keer per dag warm te eten dan koekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |