Doe eens rustig Qquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Behalve vlak aan zee?!?!?!![]()
![]()
Ik zal eerst zelf even googlenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gooi het vraagje er maar in, wellicht kunnen we helpen Googlen
Nou, als t hier zo blijft als nu ben ik heel tevreequote:
Hoezo moet je met kerst alleen zitten dan als de sneeuw die er nu ligt er dan ook nog ligt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik hoop t toch echt niet, heb geen zin om met de kerst alleen te zitten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo moet je met kerst alleen zitten dan als de sneeuw die er nu ligt er dan ook nog ligt?
Niet panieken hoor, dat betekent alleen maar dat de sneeuw op de struiken en het gras enzo er dan nog ligt, de wegen zijn dan echt al lang en breed schoon en vrij
bnormaliter zou ik dat ook doen ja, maar zit nu met een bevalling waar ik op zit te wachten om daarna foto's te gaan maken en daar heb ik de auto voor nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Jee Yns of je pakt voor een keer de trein, die gaan heus wel weer normaal rijden tussen nu en kerst hoor
Morgen geen sneeuw, en vanaf morgen aaf wil ik ingesneeuwd worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens rustig Q
Wat wil je nou, wel sneeuw, geen sneeuw, wel sneeuw?![]()
Wat een poepige foto's!
De treinquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Jee Yns of je pakt voor een keer de trein, die gaan heus wel weer normaal rijden tussen nu en kerst hoor
ok die redenatie volg ik niet helemaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, mn ma gaat een nieuwe computer kopen![]()
![]()
Bliojkbaar (zegt mn zwager) is het mobo stuk. Dus ik zo "Oke, die vervang ik morgen wel. Kost je rond de 100 euro" Neuj! ze ging wel een nieuwe kopen want dat was beter.
Nee, ik zeg toch dat ze tussen nu en kerst heus wel weer een keer gaan rijden blindequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
De trein
Je hebt gisteren het nieuws gemist?: '(
Het is vandaag op de wegen alweer begaanbaar hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]als t idd alleen in de bomen etc is vind ik t niet erg, ik hoopte eigenlijk dat t zondag of maandag op de wegen idd weer begaanbaar is, zodat ik richting t zuiden kan gaan.
Dan ga je met de kerst gezellig naar Drenthe en Duitsland (antivries kopen)quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. Behalve vlak aan zee?!?!?!![]()
![]()
En die bevalling is in het zuiden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
bnormaliter zou ik dat ook doen ja, maar zit nu met een bevalling waar ik op zit te wachten om daarna foto's te gaan maken en daar heb ik de auto voor nodig
Trust me, je bent/was niet de enigequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok die redenatie volg ik niet helemaal
Ja dikke doeiquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan ga je met de kerst gezellig naar Drenthe en Duitsland (antivries kopen)
Dat lijkt me nu dus lastig... wat als je nou moet bevallen en plots toch naar het ziekenhuis moet? Zit je mooi te koekeloeren met de gladheid. Mijn vriendin moet dus anytime bevallen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
bnormaliter zou ik dat ook doen ja, maar zit nu met een bevalling waar ik op zit te wachten om daarna foto's te gaan maken en daar heb ik de auto voor nodig
Hier ligt amper sneeuwquote:
Het is de NS sgajtuhquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat ze tussen nu en kerst heus wel weer een keer gaan rijden blinde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |