abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75763607
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef DaNoon het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? (of was het retorisch? in that case, you got me :p )

Wat denk jij zelf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75763615
even een tvp
deal with it
pi_75763704
quote:
Hoe moet ik omgaan met de behoefte van mijn zoon om zich als meisje te verkleden? (12 jaar)

21 oktober 2005

Mijn 12-jarige zoon wil zich af en toe verkleden als meisje. Hij heeft dit al sinds zijn 8e jaar. Meestal duurt het een paar dagen en dan is het weer maanden weg. Voor het overige is het een jongensachtige jongen, die graag stoere kleding draagt.

Eerst wilde hij graag een rose badpakje. Hierna een rose jurk, schoenen en sokken. Soms doet hij ook make-up op, of nagellak.

Hij schaamt zich er wel voor. De buitendeur gaat op slot, niemand mag het weten. Nu heeft hij de spullen aan een vriendje laten zien, met de smoes dat hij ze op straat gevonden zou hebben. Ik vind het goed dat hij zich verkleedt en ik heb spullen voor hem gekocht.

Ik zou hierover graag meer willen weten. Het lastigste vind ik het geheimhouden. Ik wil er graag met anderen over praten, maar heb mijn zoon beloofd dit niet te doen. Hij schaamt zich er erg voor, dat lijkt me voor hem ook erg moeilijk.
toekomstig psychopaat, ik zal iet raar opkijken als er over een jaar of 10 minderjarige meisjes met roze kleren verdwijnen, die je vervolgens op de kop aan een vleeshaak zonder huid in zijn garage terugvindt
pi_75763737
Moet... posten... in... epic... topic...

Echt waar... Sommige van deze ouders hadden nooit kinderen mogen krijgen
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75763838
quote:
Is het gevaarlijk als een jongen van 14 zijn piemel heeft laten zien aan jongetjes van 9 en 10?

3 november 2006

Ik ben moeder van drie kinderen: twee meiden van 16 en 11 en een zoon van 14. Mijn zoon vertelde mij dat hij iets doms heeft gedaan.

Hij speelde met twee jongetjes van 9 en 10 jaar. Het jongste jongetje was naar buiten gegaan en het andere volgde. Daarna hadden elkaar hun piemeltje laten zien en toen vroeg de kleinste of mijn zoon ook naar buiten kwam. Toen was hij dus zo dom om mee te doen.

Hij blijft erbij dat dat het enige is wat er op dat moment is gebeurd, maar voorheen is het wel vaker gebeurd. We zijn niet boos geworden en hebben hem geknuffeld voor zijn eerlijkheid.

Is dit nu een heel gevaarlijke situatie en moet ik hulp voor hem zoeken? De ouders van de jongetjes hebben mij (nog) niets hierover gezegd. Ik heb zelf de link gelegd, wat trouwens heel moeilijk is, want niemand wil dat zijn kind zoiets doet.
antwoord:
quote:
Alhoewel het leeftijdsverschil tussen uw zoon en de twee jongetjes wel wat groot is, heb ik het idee dat u zich over datgene wat uw zoon gedaan heeft niet al te veel zorgen hoeft te maken. Ervan uitgaande dat dit ook echt het enige is wat er is gebeurd, denk ik dat het voldoende is als u uw zoon duidelijk maakt dat hij dit beter niet meer kan doen met kinderen die jonger zijn dan hij.
Nee hoor kan geen kwaad, behalve dat je zoon nu wordt gezien als een smeerlap, wanneer die kinderen het aan de ouders vertellen
pi_75763839
Ik heb echt een heel prima werkdag met een topic als deze
pi_75763871
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:14 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

toekomstig psychopaat, ik zal iet raar opkijken als er over een jaar of 10 minderjarige meisjes met roze kleren verdwijnen, die je vervolgens op de kop aan een vleeshaak zonder huid in zijn garage terugvindt
Z'n moeder vindt het goed dat hij zich verkleed
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75763880
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Wat moet ik nu doen Sanderijn
[..]

O dankje!
Nou, dan word ik geen oppas .
pi_75763956
Is het (bijna) begin van het weekend goed begonnen of niet
''And faith is no faith without believing.''
pi_75764032
quote:
De scouting-leidster had seks met mijn zoon. Wat moet ik doen? (15 jr)

22 juni 2007

Mijn zoon is 15 jaar. Hij heeft net een verkering uitgemaakt die anderhalf jaar heeft geduurd. Nu blijkt dat hij al een tijdje omgaat met een leidster van zijn scouting-groep. Zij is 23 jaar.

Doordat hij seks (echte gemeenschap) heeft gehad met deze leidster, is hij gaan twijfelen aan de relatie die hij had met zijn vriendinnetje, die net als hij 15 jaar is (en waar hij trouwens ook al seks mee heeft gehad). Mijn zoon baalde achteraf ook zelf van zijn gedrag en dan vooral het gevoel naar zijn vriendinnetje toe.

Het gebeurde op een scouting-feest waar verschillende leiders en leidsters bleven slapen onder invloed van wat alcohol tussen de 'slapende' mensen in.

Hij schaamt zich voor zijn gedrag. Hij is een slimme jongen en zit in 3 havo. Zijn ex-vriendinnetje zit bij hem in de klas.

De scouting-leidster is 23 maar lijkt jonger. Het schijnt dat ze is afgestudeerd in de psychologie?! Hoe kun je zoiets doen, als 23-jarige leidster, vraag ik me af...

Mijn grote vraag is nu: hoe moeten wij als ouders omgaan met het feit dat hij seks heeft gehad met een ouder persoon dan hijzelf, ook al was het vrijwillig? Moeten we haar hierop aanspreken? Als het andersom was geweest (met een dochter van 15 en een leider van 23), dan hadden we waarschijnlijk minder getwijfeld.

Hij heeft het ook besproken met zijn mentor op school. Die zei dat hij naar een maatschappelijk werkster zou kunnen gaan, maar dat wil hij zelf absoluut niet. Hij heeft dit overigens niet zelf tegen mij verteld; ik heb het uiteindelijk van zijn mentor moeten horen.

[naam en adres bekend bij de redactie]
Die jongen is gewoon een held en dan begint Sanderijn weer te zeiken dat het verkeerd is
pi_75764053
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Hymen_Copter het volgende:
Is het (bijna) begin van het weekend goed begonnen of niet
Het is wel een pareltje
pi_75764141
Wtf Tvp voor later !!!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75764157
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:23 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Die jongen is gewoon een held en dan begint Sanderijn weer te zeiken dat het verkeerd is
Ja, Sanderijn houdt er een aparte mening op na
Een vergelijkbaar geval vond ze namelijk prima.
pi_75764342
Wat een website is het ook
quote:
Onze dochter van 14 heeft een relatie met een getrouwde man. Hoe kunnen we dat stoppen?

17 juni 2005

Sinds enige tijd reageert onze 14 jarige dochter erg fel thuis. "Niemand begrijpt me", horen we vaak. Afgelopen zaterdag kregen we van kennissen een telefoontje of wij wisten dat onze dochter in haar bikini intiem wandelde met een veel oudere man. Het blijkt dat deze persoon getrouwd is en zelf kinderen heeft in de leeftijd van 5 en 9 jaar.

Bij navraag zegt ze het ene moment dat ze daar niet met hem geweest is en het volgende moment weer wel. Ze zegt dat ze gezoend hebben, om dit nog geen twee minuten later weer te ontkennen.

Aan alle kanten houdt ze hem de hand boven het hoofd en verdedigt ze hem. Wij hebben nu elk contact met hem verboden maar zelf wil ze het contact beslist doorzetten.

Hoe kunnen wij als ouders haar helpen om in te zien dat een relatie als deze ongezond is?
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:39:56 #140
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75764583
quote:

[..]

Inderdaad, die zoon heeft gewoon keihard de scoutingleidster geraakt. Die moeder is gewoon jaloers dat een scoutboy haar nooit geraakt heeft
pi_75764740
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:32 schreef Dario_ het volgende:
Wat een website is het ook
[..]

Het zou je dochter maar zijn. Of je man
pi_75765110
quote:

[..]

als ik dit lees krijg ik gwoon bijna een harde, dit is gwoon een fantasie van mij gwees (scouting is wel kut)

Echt raar hoe vroeg sommige kindje beginnen met deze shit, kan met niet herrinneren dat ik voor mn 10 jaar ooit heb gedacht aan sex. Ik rukte pas op me 14e
pi_75765120
sommige van die verhalen,... omg.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:57:16 #144
85962 ioko
I Appear Missing
pi_75765242
Iig leuk leesvoer. De meeste dingen lijken me vrij normaal, maar er zitten ook echte mensen tussen die zo snel mogelijk hulp moeten zoeken.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_75765694
omg je wilt toch geen kinderen meer als je dit soort dingen leest?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:08:33 #146
135452 spanishgirl
**El amor no hace promesas**
pi_75765696
Wat een verhalen zeg
**El amor es como una roca, no se borra con el viento; sino con el tiempo**
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:10:12 #147
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75765773
Pure Win dit
Jonge, ik bin op de weaze
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:10:31 #148
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_75765786
Waar ben ik nu weer terechtgekomen?

TVP!!
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:11:21 #149
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_75765825
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef ioko het volgende:
er zitten ook echte mensen tussen die zo snel mogelijk hulp moeten zoeken.
En anders hulp opgedrongen moeten krijgen...met justitiele hand bij sommige verhalen, als ik het zo lees!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_75766020
quote:
29 februari 2008

Mijn dochter van 13 (bijna 14) heeft sinds kort een vriendje van 14. Nu wil ze met hem in het weekend bij hem oppassen op zijn jongere broertje en zusje.

Ik ben daar niet blij mee. Op de vraag "waarom"? heb ik mijn dochter geantwoord dat ik haar en haar vriendje wel vertrouw... maar alleen de liefde niet...

Ik vind het te snel gaan en wil niet voor vervelende feiten komen te staan. Wat is nou wijsheid in zo'n geval?

Christien, Apeldoorn

Antwoord

We begrepen eerlijk gezegd niet goed wat u bedoelde toen u zei dat u uw dochter en haar vriendje wel vertrouwt, maar niet de liefde. Hoe kun je de liefde niet vertrouwen? Misschien bent u bang dat ze gaan vrijen terwijl ze dat eigenlijk niet willen, omdat het lichamelijke verlangen sterker is dan de geest, en dat ze meteen al met elkaar naar bed zouden gaan?
Mijn buurjongen van 10 kan nog beter interpreteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')