abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75796482
dit is een leuk topic

ik vind de TT ook echt heel sterk
pi_75796570
Heel 't topic doorgelezen Jeusus
pi_75796801
Hier moet ik in gepost hebben.

Wat een idiote verhalen zeg
De klaagbaak is een machine.
pi_75797385
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 03:12 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

.......
Deze moeder moet eens met haar man gaan praten
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:38:04 #280
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_75797675
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef k_man het volgende:
Ik snap de lol ook niet helemaal - lekker lachen om de ellende van verknipte kinderen en hun ouders.
Nee nee. De verhalen over kinderen die misschien wel misbruikt zijn, met alle details die ik gelezen heb achterwegen latend, zijn per definitie niet grappig. Je hebt een punt.

Het lollige zit hem in de bizarro situaties als een kind die de scheten van zijn vader overheerlijk lijkt te vinden. Het bizarre, vaak ondenkbare, dat is frappant om te lezen en kan ik om lachen.

En nee, niet om kindjes die na een bezoek ergens, met een schraal anusje thuis terugkomen. Dat is in de verste verte niet om te lachen.
pi_75797794
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Jezus wat was ik een mietje vroeger Ik lees nu al deze helden verhalen
Ik zou eerder zeggen, wat een mietjes zijn die ouders tegenwoordig. Schrikken om een erectie van haar zoon

De meeste zorgen zijn tamelijk onschuldig, maar wat ik echt gevaarlijk vind is dit:
quote:
Mijn dochter (15) doet het met een negerjongen

12 december 2001

Mijn naam is Yvon en ik ben moeder van een 15-jarige dochter. Ze heeft sinds kort een vriendje van 16, een negerjongen. Op zich hebben we daar helemaal niets op tegen, maar we zijn bang dat ze al seks hebben en dat vinden we toch echt te jong (we zijn er namelijk achter gekomen dat ze bepaalde dingen in de seks al hebben gedaan). We weten ook niet zeker of ze het zelf wel helemaal wil, of dat ze het doet om hem niet kwijt te raken.

Vaak komt hij naar haar toe. Dan komt hij niet even bij ons in de huiskamer zitten, maar zegt hij tegen m'n dochter: zullen we even naar je kamer gaan? Een half uur later komen ze weer terug en dan gaat hij weer.

Vaak leent hij ook geld van haar. Het lijkt of hij alleen voor het geld en de seks komt.

Yvon Bruggerink
Haarlem-alert!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_75798401
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Rookert het volgende:

[..]

Mijn buurjongen van 10 kan nog beter interpreteren
Gebruikt die ook vreemde voorwerpen of wilt intiem met je zijn?

Wat een vermakelijk doch sneu topic zeg. Sommige mensen zijn echt fucking clueless en dan te bedenken dat dat dan ook mensen zijn die zich hebben voortgeplant..

Ik wil sowieso geen kinderen, maar dit topic versterkt het gevoel nog eens. Het ergste is nog, in de meeste gevallen vind ik de ouders nog de gene die verkeerd zijn.
pi_75798432
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijk, er is niks grappiger dan misbruikte kinderen. Hoe kon ik het vergeten.
Precies ik lag me altijd kapot wanneer er kinderen, met natte oogjes en tranen over hun wangen, toegeven misbruikt te zijn
pi_75798456
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Pieter-utd het volgende:

Onze zoon Job van 16 jaar is verslaafd aan zelfbevrediging. Dit heeft hij aan ons verteld. Hijzelf is er niet gelukkig mee en heeft aan ons gevraagd hoe hij van deze verslaving af kan komen. Wij wisten er geen raad mee en besloten het aan u te vragen.

Hij zei tegen ons dat hij er erg onzeker van wordt. Dat hij steeds meer contact met vrienden vermijdt. En dat hij slechte resultaten haalt op school. Hij denkt ook dat zijn geheugen erop achteruit gaat, omdat hij vaak dingen nauwelijks meer kan herrinneren die pas gebeurd zijn.

Kunt u ons een tip geven?

Familie van den Top, Kootwijkerbroek

Op internet met naam, leeftijd en plaats zetten dat je zoon een seksueel probleem heeft en daardoor vrienden mijd, daar wordt je populair van.
pi_75799225
TVP /
pi_75799315
idioten die daar posten met gehele naam en alle intieme verhalen posten en hopen op een antwoord
Je moet daarvoor minstens gestoord zijn of een uber troll zijn.
pi_75799379
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:49 schreef Demophon het volgende:

Haarlem-alert!
Den Helder bedoel je zeker
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75799398
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Den Helder bedoel je zeker
Den Helder
pi_75799641
Oei bijna vol. Het was een mooi topic, we hebben allemaal onze schouders er onder gestoken en er wat van gemaakt
pi_75799717
Op de valrape nog een tvp
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75799742
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:38 schreef Hetiszover het volgende:
Op de valrape nog een tvp
Valrape.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_75799770
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:39 schreef sinadO het volgende:

[..]

Valrape.
Rape
pi_75799867
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:49 schreef Demophon het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen, wat een mietjes zijn die ouders tegenwoordig. Schrikken om een erectie van haar zoon

De meeste zorgen zijn tamelijk onschuldig, maar wat ik echt gevaarlijk vind is dit:
[..]

Haarlem-alert!
Negerjongen... dat wordt achter de ramen werken.
De vuile rat.
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:47:19 #294
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_75799921
Sommige verhalen hier, hebben mijn weekend gemaakt.
TS, bedankt!

pi_75799954
TS
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75799972
bijna vol hihi
pi_75799988
297
pi_75799989

[ Bericht 20% gewijzigd door NoShitSherlock op 19-12-2009 11:58:13 ]
pi_75799998
bijna dicht
pi_75800006
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')