Deze moeder moet eens met haar man gaan pratenquote:
Nee nee. De verhalen over kinderen die misschien wel misbruikt zijn, met alle details die ik gelezen heb achterwegen latend, zijn per definitie niet grappig. Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef k_man het volgende:
Ik snap de lol ook niet helemaal - lekker lachen om de ellende van verknipte kinderen en hun ouders.
Ik zou eerder zeggen, wat een mietjes zijn die ouders tegenwoordig. Schrikken om een erectie van haar zoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Jezus wat was ik een mietje vroegerIk lees nu al deze helden verhalen
Haarlem-alert!quote:Mijn dochter (15) doet het met een negerjongen
12 december 2001
Mijn naam is Yvon en ik ben moeder van een 15-jarige dochter. Ze heeft sinds kort een vriendje van 16, een negerjongen. Op zich hebben we daar helemaal niets op tegen, maar we zijn bang dat ze al seks hebben en dat vinden we toch echt te jong (we zijn er namelijk achter gekomen dat ze bepaalde dingen in de seks al hebben gedaan). We weten ook niet zeker of ze het zelf wel helemaal wil, of dat ze het doet om hem niet kwijt te raken.
Vaak komt hij naar haar toe. Dan komt hij niet even bij ons in de huiskamer zitten, maar zegt hij tegen m'n dochter: zullen we even naar je kamer gaan? Een half uur later komen ze weer terug en dan gaat hij weer.
Vaak leent hij ook geld van haar. Het lijkt of hij alleen voor het geld en de seks komt.
Yvon Bruggerink
Gebruikt die ook vreemde voorwerpen of wilt intiem met je zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn buurjongen van 10 kan nog beter interpreteren
Precies ik lag me altijd kapot wanneer er kinderen, met natte oogjes en tranen over hun wangen, toegeven misbruikt te zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk, er is niks grappiger dan misbruikte kinderen. Hoe kon ik het vergeten.
Op internet met naam, leeftijd en plaats zetten dat je zoon een seksueel probleem heeft en daardoor vrienden mijd, daar wordt je populair van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Onze zoon Job van 16 jaar is verslaafd aan zelfbevrediging. Dit heeft hij aan ons verteld. Hijzelf is er niet gelukkig mee en heeft aan ons gevraagd hoe hij van deze verslaving af kan komen. Wij wisten er geen raad mee en besloten het aan u te vragen.
Hij zei tegen ons dat hij er erg onzeker van wordt. Dat hij steeds meer contact met vrienden vermijdt. En dat hij slechte resultaten haalt op school. Hij denkt ook dat zijn geheugen erop achteruit gaat, omdat hij vaak dingen nauwelijks meer kan herrinneren die pas gebeurd zijn.
Kunt u ons een tip geven?
Familie van den Top, Kootwijkerbroek
![]()
Valrape.quote:
Negerjongen... dat wordt achter de ramen werken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:49 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, wat een mietjes zijn die ouders tegenwoordig. Schrikken om een erectie van haar zoon![]()
De meeste zorgen zijn tamelijk onschuldig, maar wat ik echt gevaarlijk vind is dit:
[..]
Haarlem-alert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |