Arme oma...quote:Mijn zoontje van 5 is geobsedeerd van voeten. Toen hij 2 was, begon dit al. Hij wil eraan ruiken en ermee spelen. Hij doet dit onder het mom van "doktertje spelen", of hij vraagt of hij je voeten in mag smeren met crème. Ik merk dat hij daar een stijf piemeltje van krijgt.
Hij doet het bij bijna al mijn vriendinnen en bij z'n tantes. Alleen niet bij mij of z'n oma.
baasquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Had ik maar zon oppas vroeger
Dat is toch super grappig, de meeste dingen had ik überhaupt niet eens kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef k_man het volgende:
Ik snap de lol ook niet helemaal - lekker lachen om de ellende van verknipte kinderen en hun ouders.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Op de foto is te zien van niet... maar volgens mij weet jij niet wat die uitdrukking betekent.
Natuurlijk, er is niks grappiger dan misbruikte kinderen. Hoe kon ik het vergeten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Dat is toch super grappig, de meeste dingen had ik überhaupt niet eens kunnen verzinnen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef k_man het volgende:
Ik snap de lol ook niet helemaal - lekker lachen om de ellende van verknipte kinderen en hun ouders.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk, er is niks grappiger dan misbruikte kinderen. Hoe kon ik het vergeten.
.......quote:Vraagbaak Seksuele opvoeding - Archief
Hoe voelt het voor een vrouw wanneer ze klaarkomt? (16)
31 december 2000
Mijn dochter (16) vroeg me onlangs hoe je weet dat je bent klaargekomen. Helaas kon ik hier zelf niet op antwoorden. Kunt u er iets over zeggen?
[naam en adres bekend bij de redactie]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |