Grootste FAIL in een tijdje

Normaal rijden er twee series intercities tussen Utrecht en Den Bosch, namelijk (alkmaar) - amsterdam - utrecht - den bosch - maastricht/heerlen en schiphol - utrecht - den bosch - eindhoven.
De laatste kapt er na 20:00 altijd mee, rijdt dan vanaf utrecht ofzo maar niet meer tussen utrecht en den bosch.
Door de weersomstandigheden start de eerste vandaag in eindhoven ipv (alkmaar) amsterdam.
Nu voelde ik vanmorgen de bui al hangen dus ik vroeg aan de conducteur hoe ik 's avonds terug naar alkmaar kwam, en of er uberhaubt wel intercities reden 's avonds tussen den bosch en utrecht, aangezien die naar schiphol er mee kapt en die naar amsterdam bij eindhoven stopt

Conducteur helemaal in verlegenheid gebracht, antwoorde iets met 'ehm ja daar kun je wel gelijk in hebben', toen ging ie even bellen. Door de telefoon hoorde ik iets van 'ehm ja hier heb wel je een punt.....'
Dus helemaal niet over nagedacht dat die naar schiphol er om 20:00 mee zou kappen en er geen intercities meer zouden rijden

De stoptrein breda - utrecht was ook al planmatig geschrapt, en in plaats daarvan had je een trein die van den bosch naar geldermalsen ging, waar je moest overstappen op de trein die vanuit tiel naar utrecht reed.
De conducteur kon me geen antwoord geven, en de persoon aan de andere kant van de telefoon gaf gewoon toe dat er niet over nagedacht is

Ik waagde het maar niet en ging maar terug via rotterdam