Stond er ook bijquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goed, de gebruikelijke kotskanonnade op de vingerverfbrigade. Helder. Maar leg die andere 49 % eens uit dan?
51 % vingerverfgefaalquote:Daaruit blijkt verder dat 10 procent werd veroorzaakt door andere falende apparatuur (zoals seinen) en 9 procent door gebeurtenissen waar beide bedrijven niks aan kunnen doen zoals aanrijdingen. 15 procent van de problemen is toe te schrijven aan de NS terwijl nog eens 15 procent niet kan worden verklaard.
Logistieke problemen veroorzaakt door gepruts van de vingerverfbrigade. Machinisten en treinen die niet op hun plek konden komen, enzovoorts.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goed, de gebruikelijke kotskanonnade op de vingerverfbrigade. Helder. Maar leg die andere 49 % eens uit dan?
Oh dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef knars het volgende:
Zeker het logistieke verhaal dat ze het gros van hun materieel kwijt waren door die wisselstoringen?
En nu geef je de IRM maar de schuld?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
De allerlaatste foto uit mijn helaas veel te vroeg overleden Powershot SX10 IS:
[ afbeelding ]
Nog geen 5 maanden in gebruik geweest
Best wel grappige tekst eigenlijk. Ik weet niet of ik die zou gebruiken in een promotiefilmpje voor mijn bedrijf...quote:What will grow quickly, that you can't make straight
It's the price you gotta pay
Do yourself a favour and pack you bags
Buy a ticket and get on the train
Buy a ticket and get on the train
Cause this is fucked up, fucked up
Cause this is fucked up, fucked up
People get crushed like biscuit crumbs
And laid down in the bed you made
You have tried your best to please everyone
But it just isn't happening
No, it just isn't happening
And it's fucked up, fucked up
And this is fucked up, fucked up
This your blind spot, blind spot
It should be obvious, but it's not.
But it isn't, but it isn't
You cannot kickstart a dead horse
You just crush yourself and walk away
I don't care what the future holds
Cause I'm right here in your arms today
With your fingers you can touch me
I'm your black swan, black swan
But I made it to the top, made it to the top
This is fucked up, fucked up
You are fucked up, fucked up
This is fucked up, fucked up
Be your black swan, black swan
I'm for spare parts, broken up
quote:Net als de afgelopen dagen rijden er ook dit weekend minder treinen. Hieronder vind je een overzicht van gewijzigde en vervalllen treinseries.
Ingekort:
- 800, rijdt alleen tussen Zuid-Limburg en Eindhoven
- 16000, rijdt alleen tussen Geldermalsen en Den Bosch
Aangepast:
- 2200, rijdt als stoptrein tussen Leiden en Haarlem
- 2600, rijdt als stoptrein tussen Leiden en Den Haag Centraal
- 4300, rijdt ook tussen Almere Centrum en Lelystad
- 4500, rijdt als stoptrein ipv intercity
Vervallen:
- 2000, Intercity Den Haag Centraal - Utrecht
- 3100, Intercity Nijmegen - Schiphol
- 3300, Stoptrein Hoorn Kersenboogerd - Hoofddorp
- 3700, Intercity Lelystad - Schiphol
- 3900, Intercity Hoofddorp - Lelystad
- 4900, Intercity Utrecht Centraal - Almere Centrum
- 17400, Sprinter (Veenendaal Centrum -) Utrecht Centraal - Breukelen
- 12500, 12700, 20500, 21700, Intercity Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal (vleugel- en voortreinen Noord-Oost)
Arriva is van plan om dit weekend weer volgens de dienstregeling te gaan rijden.
Duidelijk verhaal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:20 schreef James1988 het volgende:
* James1988 ligt op het moment eventjes helemaal dubbel om NS Hispeed
In de lounges draaien ze onderstaande video in een loop. Bij deze zit er geluid bij, en deze komt uit een officiële bron:
De muziek (vanaf 2:50) is van Thom Yorke en heet Black Swan. Dit zijn de lyrics... de grappigste dingen heb ik maar even vetgedrukt gezet:
[..]
Best wel grappige tekst eigenlijk. Ik weet niet of ik die zou gebruiken in een promotiefilmpje voor mijn bedrijf...
En eigenlijk klopt die tekst best wel: die hele HSL/HSA-constructie is fucked up, ze proberen mensen het naar hun zin te maken (snel vervoer) maar het lukt niet... veel te duur en de tijdwinst ben je kwijt aan vertragingen. De hoge prijzen van Fyra zijn duidelijk hun blinde vlek maar zelf hebben ze het niet door ("De hoge prijs hebben mensen er wel voor over").
Doen ze wel vaker hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteravond zat ik in een late Plan V van Amsterdam Centraal naar Alkmaar. achterlicht kapot. geen probleem, ze hebben gewoon een rood lampje erbij gelegd in de cabineruimte![]()
![]()
![]()
zal zo een foto posten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:41 schreef James1988 het volgende:
Deutsche Bahn heeft toelating gekregen om met ICE's door de Kanaaltunnel te rijden... dat gaat leuk worden. Bron: http://mobile.dw-world.de/english/ua.2/mobile.A-5018915-1431.html
Daarvoor hoeft HSA niet eens op de fles hoor... per 1/1/2010 is dat sowieso mogelijk, zolang het maar om internationale treinen gaat. Dat je daarbij ook binnenlandse reizigers hebt, is gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
![]()
HSA moet op de fles en toelating tot de HSL moet voor elk bedrijf mogelijk zijn. Dan kan ik als DB interesse heeft met de ICE van Rotterdam naar Londen.
Oh wacht, dan moeten ze wel met de Belgen nog iets fixen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |