Plan V reed ook venlo-Den haag. Of iig, eigenlijk, venlo-rotterdam. En dat krijg je pas weer te horen in rotterdamquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:07 schreef knars het volgende:
Vanochtend overigens 3x Plan V als IC Den Haag - Deventer
vanochtend nog een van de hoofditems bij het NOS journaal dat alles vandaag zo lekker rijdt en onder controle is. Ik merk het niet echt. Als ze nu alweer op ns.nl knallen dat het treinverkeer ontregeld is, we rekening moeten houden met uitval en dat er nog niet bekend is hoe lang dit gaat duren, lees ik: de NS heeft de handdoek nu al in de ring geworpen.
Maar kom op! Er valt nu geen sneeuw meer, alles zou zijn opgelost met de infrastructurele verstoringen en logistieke problemen (in welke sneeuwhoop ze gisteren welk materieel gedumpt hadden). Waarom gaat het nu dan weer mis?
Okee, het is vragen naar de bekende weg
Hoerenquote:Door diverse verstoringen ondervindt de treindienst in de Randstad en Midden Nederland vertraging. Houdt u rekening met uitval van treinen.
Er rijden minder treinen tussen:
* Schiphol en Nijmegen
* Utrecht Centraal en Den Bosch
* Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal
* Dordrecht en Leiden Centraal
* Utrecht Centraal en Almere Centraal
* Utrecht Centraal en Den Haag Centraal
* Utrecht Centraal-Gouda Goverwelle-Rotterdam Centraal
* Lelystad en Schiphol
* Amsterdam en Hoofddorp
Dit duurt de hele dag.
We zien het wel. Kan er weinig anders van makenquote:
quote:Treindienst nog niet geheel volgens plan
De landelijke treindienst is vanochtend na de weersomstandigheden van gisteren normaal opgestart.
Door enkele incidenten in de Randstad en het midden van het land is er toch wat vertraging ontstaan. Alles rijdt echter. De verwachting is dat de vervoerders in de loop van de ochtend de vertragingen kunnen inlopen. Omdat er vanmiddag weer wat lichte sneeuw wordt verwacht heeft ProRail weer 40 storingsploegen paraat om eventuele problemen op te lossen.
Ik snap echt totaal niet waarom die treinen niet rijden.quote:
dit is dan wel weer goed nieuws. Geen marktwerking meerquote:Roemer wijt dat vooral aan de marktwerking op het spoor. “De laatste jaren moest alles aan de markt worden overgelaten, het spoorbedrijf werd opgeknipt en onderhoudsbedrijven moeten concurreren bij het onderhoud. Dit soort storingen is echt van de laatste jaren. ProRail heeft nota bene zelfs haar sneeuwschuivers van de hand gedaan omdat ze geen treinen meer hadden waar ze op pasten. Minister Eurlings moet hier echt iets aan gaan doen.”
Verwacht maar niet dat minister Camorra E. hier iets aan gaat doen. Die legt veel liever een nieuwe snelweg met vloerverwarming aan. Zodat de heilige koeien lekker door kunnen rijden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niet waarom die treinen niet rijden.![]()
En waar ik helemaal boos om kan worden is dat er s'ochtends nog zo'n leuk nieuws bericht komt dat alle treinen volgens de dienstregeling rijden
[..]
dit is dan wel weer goed nieuws. Geen marktwerking meer![]()
Ff geen screen nu.. Al 4 thalyssen met vertragingquote:15:03 + 202 min. Amsterdam Centraal 11 Thalys , Niet instappen
17:03 + 90 min. Amsterdam Centraal 11 Thalys , Niet instappen
17:58 + 35 min. Paris-Nord 4 Antwerpen-Centr, Brussel-Zuid Thalys
18:03 + 53 min. Amsterdam Centraal 11 Thalys , Niet instappen
Bron Wikipediaquote:De laatste deelseries Plan V7-V13, met de nummers 801-965, beschikken in tegenstelling tot de vorige drie deelseries wel weer over een kleine afdeling voor post- en bagagevervoer
Er word teveel gefaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Fixers het volgende:
Waarom?!?!?
Wat is nu het grote probleem? Er valt 5cm sneeuw en 5 dagen lang rijden er amper treinen. Het is winter met een beetje sneeuw, geen nieuwe ijstijd. In landen als canada en siberie rijden ze nog treinen als er 1,5 meter sneeuw ligt.
Bedoel je dat achter die gele deur?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is die ruimte in plan V eig.? Vind het altijd zo vreemd, stond er laatst nog in, dan heb je een soort leeg hok met andere deuren.
Edit: Ah heb het al geloof ik:
[..]
Bron Wikipedia
Vergeet het maar. De buitendeuren zijn dichtgeschroefd en de binnendeuren VEEEEL te smal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Bedoel je dat achter die gele deur?
Dat was meende ik een plek voor rolstoelen / fietsen en dergelijke.
Nee dat is elders, diverse Plan V stellen zijn gebouwd met bagageruimte of ruimte voor post en pakket vervoer zoals deze als ik Wikipedia mag geloven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Bedoel je dat achter die gele deur?
Dat was meende ik een plek voor rolstoelen / fietsen en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |