uh dat ik niet waar de afkorting IDK voor staat, GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef zovty het volgende:
WAT IS GODVERDOMME JE KLACHT??????????????
O.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:22 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
uh dat ik niet waar de afkorting IDK voor staat, GODVERDOMME
Nee, dat is het niet denk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA SUCKERRRRRRR HAHAHAHAHAH GODVERDOMME
nee dat is het ook niet, hij spreekt geen nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Internationaal Demissionair Kabinet.
Opgelost. Slotje.
Welke taal dan wel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:29 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
nee dat is het ook niet, hij spreekt geen nederlands.
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Vandergeld het volgende:
TS weet ook dat het I don't know betekend, maar wat een grap he, I dont know betekend ik weet het niet, lig helemaal dubbel hier
oh oh oh iemand is met zn verkeerde been uit bed gestapt, of geboren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Vandergeld het volgende:
TS weet ook dat het I don't know betekend, maar wat een grap he, I dont know betekend ik weet het niet, lig helemaal dubbel hier
Heel het topic verpest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Vandergeld het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |