quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
Ga jij maar nu rijden met je Divverquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en TS is een mietje...
[ afbeelding ]
Echte motorrijders rijden op gevoel, die hebben de weg helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Juist wel; maar ik wel de weg kunnen zien
Sluit jij maar aan in de file, rij ik er wel tussen door...quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
*treint*.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sluit jij maar aan in de file, rij ik er wel tussen door...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
hier was het vorig jaar ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Terechte klacht! Zondag nog 250 km gereden, nu kom ik de schuur al niet uit... En dat terwijl ik nog moet tanken, nu staat-ie bijna leeg op stalling
Zo een wil ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef EINZ het volgende:
Een Piaggio mp3 lt is misschien een oplossing![]()
[ afbeelding ]
Geen motorrijbewijs nodig, en hij is al te krijgen vanaf 7849,-. Let wel op dat je de LT versie neemt, want vor de gewone mp3 heb je wel een motorrijbewijs nodig. Het verschil is dat de LT een voetrem en een grotere spoorbreedte tussen de voorwielen heeft waardoor hij als cat. B voertuig aangemerkt kan worden. Het ding heeft heel goede rij-eigenschappen.quote:
Ja en nee. Je hebt daar geen motorrijbewijs voor nodig. Maar die remt je er wel vierkant uit en ook in de bochten blijft hij je kilometers ver voorquote:
Typisch een koekblikker die het gewoon niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ziedaar de nadelen van de Motor.
Enig voordeel van zo'n ding is het tussen de auto's door kunnen rijden bij files.
ligt er aan welke piaggo je koopt. Voor degene met aangepaste wielbasis heb je geen A nodig, voor die zonder wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja en nee. Je hebt daar geen motorrijbewijs voor nodig. Maar die remt je er wel vierkant uit en ook in de bochten blijft hij je kilometers ver voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |