quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
Ga jij maar nu rijden met je Divverquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en TS is een mietje...
[ afbeelding ]
Echte motorrijders rijden op gevoel, die hebben de weg helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Juist wel; maar ik wel de weg kunnen zien
Sluit jij maar aan in de file, rij ik er wel tussen door...quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
*treint*.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sluit jij maar aan in de file, rij ik er wel tussen door...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
hier was het vorig jaar ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Terechte klacht! Zondag nog 250 km gereden, nu kom ik de schuur al niet uit... En dat terwijl ik nog moet tanken, nu staat-ie bijna leeg op stalling
Zo een wil ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef EINZ het volgende:
Een Piaggio mp3 lt is misschien een oplossing![]()
[ afbeelding ]
Geen motorrijbewijs nodig, en hij is al te krijgen vanaf 7849,-. Let wel op dat je de LT versie neemt, want vor de gewone mp3 heb je wel een motorrijbewijs nodig. Het verschil is dat de LT een voetrem en een grotere spoorbreedte tussen de voorwielen heeft waardoor hij als cat. B voertuig aangemerkt kan worden. Het ding heeft heel goede rij-eigenschappen.quote:
Ja en nee. Je hebt daar geen motorrijbewijs voor nodig. Maar die remt je er wel vierkant uit en ook in de bochten blijft hij je kilometers ver voorquote:
Typisch een koekblikker die het gewoon niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ziedaar de nadelen van de Motor.
Enig voordeel van zo'n ding is het tussen de auto's door kunnen rijden bij files.
ligt er aan welke piaggo je koopt. Voor degene met aangepaste wielbasis heb je geen A nodig, voor die zonder wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja en nee. Je hebt daar geen motorrijbewijs voor nodig. Maar die remt je er wel vierkant uit en ook in de bochten blijft hij je kilometers ver voor
Idd, niets zo mooi als op een motor gewoon rijden zonder doel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:38 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Typisch een koekblikker die het gewoon niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen.
Het gaat om het gevoel.
Stel je voor dat je met een jerrycan naar het tankstation moet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Terechte klacht! Zondag nog 250 km gereden, nu kom ik de schuur al niet uit... En dat terwijl ik nog moet tanken, nu staat-ie bijna leeg op stalling
Je kan ook overdrijven natuurlijk, ik wacht wel tot de sneeuw weg is, en dan tank ik hem vol. Hopelijk duurt dat niet te lang, lege tanks roesten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Stel je voor dat je met een jerrycan naar het tankstation moet.
Tenzij je tank van Highway Hawk is, zal het wel meevallen met hoe snel dattie gaat roesten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk, ik wacht wel tot de sneeuw weg is, en dan tank ik hem vol. Hopelijk duurt dat niet te lang, lege tanks roesten.
Dat is toch zoiets als een rollator voor motorrijders die de vangrail al eens aan de onderkant hebben bekeken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:15 schreef EINZ het volgende:
[..]
Geen motorrijbewijs nodig, en hij is al te krijgen vanaf 7849,-. Let wel op dat je de LT versie neemt, want vor de gewone mp3 heb je wel een motorrijbewijs nodig. Het verschil is dat de LT een voetrem en een grotere spoorbreedte tussen de voorwielen heeft waardoor hij als cat. B voertuig aangemerkt kan worden. Het ding heeft heel goede rij-eigenschappen.
O ja, en je krijgt er een dag rijles van een Piaggio instructeur bij
http://www.piaggiomp3lt.com
Kijk, een gefrustreerd koekje wat elke dag moet aanzien hoe motorrijders wel op tijd komen en wel plezier hebben in het rijdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ziedaar de nadelen van de Motor.
Enig voordeel van zo'n ding is het tussen de auto's door kunnen rijden bij files.
In de zomer (of in de winter mits sneeuwlandschap en goede wegen) een tour maken van 100 km is toch een heel stuk leuker dan auto rijden. Met een degelijk motorpak heb jij het warmer dan in je auto met je radiatortje. Muziek kun je net zo goed aanzetten en dat flesje drinken pak je na de toch met je vrienden ergens op een terrasje maarquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Motorrijden, heb het wel eens gedaan, maar ik vind het niks. Geef mij maar een mooie warme auto. Radiotje aan, kachel aan, flesje drinken erbij, hapje eten erbij. Veel comfortabeler. Dan neem ik de files wel voor lief.
Goldwingquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Motorrijden, heb het wel eens gedaan, maar ik vind het niks. Geef mij maar een mooie warme auto. Radiotje aan, kachel aan, flesje drinken erbij, hapje eten erbij. Veel comfortabeler. Dan neem ik de files wel voor lief.
Tot het moment dat ik er zoeen onderuit mep door mijn deur open te gooienquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:35 schreef BlackLining het volgende:
Kijk, een gefrustreerd koekje wat elke dag moet aanzien hoe motorrijders wel op tijd komen en wel plezier hebben in het rijden
Mag je betalen en in het ergste geval voor Bubba een paar jaar de zeepjes oprapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef EINZ het volgende:
[..]
Tot het moment dat ik er zoeen onderuit mep door mijn deur open te gooien
Regen. Sneeuw. Blaadjes. Op elk kruispunt dubbel goed uit je doppen kijken omdat ze je zo over het hoofd zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de zomer (of in de winter mits sneeuwlandschap en goede wegen) een tour maken van 100 km is toch een heel stuk leuker dan auto rijden. Met een degelijk motorpak heb jij het warmer dan in je auto met je radiatortje. Muziek kun je net zo goed aanzetten en dat flesje drinken pak je na de toch met je vrienden ergens op een terrasje maar
Nee hoor want de motorrijder heeft geen idee wat hem is overkomen en de rest van de automobilisten lacht net zo hard mee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mag je betalen en in het ergste geval voor Bubba een paar jaar de zeepjes oprapen. Zou zeggen, ga je gang
Dat zal jou nog verbazen. Overigens, als jij dat in de file doet gaat de motorrijder onderuit maar gebeurd er verder niks. Het wordt gevaarlijk als de motorrijder met 120 tegen een onbeschermde vangrail aanklapt. Die motorpakken zijn steviger dan je denkt. Genoeg crashes te vinden waar de motor bijvoorbeeld een highsider krijgt met 80 km/h, de motor weg naait en de motorrijder ngo 50 meter over het asfalt schuift. En daarna gewoon weer op staat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee hoor want de motorrijder heeft geen idee wat hem is overkomen en de rest van de automobilisten lacht net zo hard mee.
Waarmee je maar weer aangeeft dat de gemiddelde automobilist totaal niet kan rijden!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef EINZ het volgende:
[..]
Regen. Sneeuw. Blaadjes. Op elk kruispunt dubbel goed uit je doppen kijken omdat ze je zo over het hoofd zien.
Een aanrijding met een auto = blikschade. Een aanrijding met een motor = drie weken op de intensive care.
Mja. Een oud collega van me is eens met 60 km/u geschept door een vrachtwaggel. Hij schoof inderdaad door wegens zijn trainingspak (origineel Helmonds, dus dat kan wat hebben). Helaas voor hem was hij wel een flink stuk van zijn geheugen kwijt en heeft hij 6 maanden halve dagen moeten werken voor hij weer volledig kon meedraaien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zal jou nog verbazen. Overigens, als jij dat in de file doet gaat de motorrijder onderuit maar gebeurd er verder niks. Het wordt gevaarlijk als de motorrijder met 120 tegen een onbeschermde vangrail aanklapt. Die motorpakken zijn steviger dan je denkt. Genoeg crashes te vinden waar de motor bijvoorbeeld een highsider krijgt met 80 km/h, de motor weg naait en de motorrijder ngo 50 meter over het asfalt schuift. En daarna gewoon weer op staat.
Been there, done that.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zal jou nog verbazen. Overigens, als jij dat in de file doet gaat de motorrijder onderuit maar gebeurd er verder niks. Het wordt gevaarlijk als de motorrijder met 120 tegen een onbeschermde vangrail aanklapt. Die motorpakken zijn steviger dan je denkt. Genoeg crashes te vinden waar de motor bijvoorbeeld een highsider krijgt met 80 km/h, de motor weg naait en de motorrijder ngo 50 meter over het asfalt schuift. En daarna gewoon weer op staat.
Dat ja, en dan als een gek naar je motor toe rennen om te kijken wat er kapot is, terwijl je de mensen die willen controleren of alles wel goed met je is probeert af te schuddenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Kwakkeltje het volgende:
[..]
Been there, done that.
Tegen 100/uur onderuit, beetje meer dan 50m schuiven, opstaan en denken 'shit, mjin motor'
Ben je wel een dag of 5 stijf van, op de verkeerde plaatsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |