Iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:05 schreef Siniti het volgende:
Starless is een van de weinige nummers waar ik echt kippenvel van krijg. Vooral als in de tergende opbouw die drums opeens hard inkomen
klopt dat wel, ik moet hem eens gaan uppen op youtube maar dat duurt altijd zo tergend langquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:39 schreef Chai het volgende:
De buren hebben hun wekkerradio niet goed uitgezet nu word ik gehersenspoeldmet gedempte piepjes.
Dat is irritant ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:39 schreef Chai het volgende:
De buren hebben hun wekkerradio niet goed uitgezet nu word ik gehersenspoeldmet gedempte piepjes.
Wmahahahaha.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Zotheid het volgende:
Godver, nu heeft er weer iemand zich voor de trein gegooid bij Den Haag HS, waardoor er geen trein rijdt van Den Haag naar Eindhoven.
Hopen dat het straks is opgelost anders heb ik weer een dag met ruime vertraging.
In die treinspringers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
NL is zo klein en nog is het een ramp je een beetje fatsoenlijk te kunnen verplaatsen.
Nee, door het land heen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef Maisnon het volgende:
koekoek
Oh, jij droomt ook lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik droomde onder andere dat ik in m'n rug geschoten werd door iemand die doordraaide en die nog 2 andere neerschoot en zichzelf daarna neer taserde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |