quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:39 schreef MASD het volgende:
De volgende keer dus stiekem op de achterbank poepen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:40 schreef HugoChavez het volgende:
Taxi's rekenen overal te veel.
Je moet gewoon nooit een taxi nemen.
Wat zeur je dan, 75 euro met 10 man is nog geen 10 euro. Communist.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja zou niet eens opvallen grote taxi jwz met 10 mensen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, 75 euro met 10 man is nog geen 10 euro. Communist.
Tief dan op naar een ander land. Als het je hier niet blieft ga je maar weg met je spleetogen/huidskleur/ander kenmerk van mensen die niet van Nederland houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij draait nederlandse muziek
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief dan op naar een ander land. Als het je hier niet blieft ga je maar weg met je spleetogen/huidskleur/ander kenmerk van mensen die niet van Nederland houden.
Weet je het zeker? Je typt nogal allochtoons.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben 100% autochtonoo maar hoef geen je loog tegen mij in een taxi
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je typt nogal allochtoons.
Wie zou je geven?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:59 schreef CaptainCookie het volgende:
'heel mijn leven, zal ik geven'!
Kut Nederland, met zijn achterlijke muziek. En nu?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief dan op naar een ander land. Als het je hier niet blieft ga je maar weg met je spleetogen/huidskleur/ander kenmerk van mensen die niet van Nederland houden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:04 schreef Winner_Taco het volgende:
Alles behalve dat Noord Afrikaanse geitenneukers gejodel.
Daar krijg je pas trommelvlieskanker van
Het sneeuwtquote:
Nee, nooit zal ik inburgeren! De pot op met je inburgering.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:10 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Het sneeuwt
Ga beter inburgeren ja !
Die taxichauffeur loog anders wel tegen jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben 100% autochtonoo maar hoef geen je loog tegen mij in een taxi
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, nooit zal ik inburgeren! De pot op met je inburgering.
Ja, en niemand die mij een strobreed in de weg kan leggen. Dus blijf jij maar klagen hier, dan profiteer ik wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:16 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Onaangepast parasiteren ?
Wat loop je dan allemaal te huilen met je anti Wilders propaganda op dit forum?quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, en niemand die mij een strobreed in de weg kan leggen. Dus blijf jij maar klagen hier, dan profiteer ik wel.
Ten eerste:quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat loop je dan allemaal te huilen met je anti Wilders propeganda op dit forum?
Blijkbaar voel je je toch gekwetst door alle dingen die over jou soort gesteld worden
net nog:quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ten eerste:
Waar heb je mij zien huilen? Waar heb jij mij anti-Wilders propaganda zien verspreiden?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kut Nederland, met zijn achterlijke muziek. En nu?
Wilders heeft her en der wat negatieve uitspraken over Marokkanen gedaan , hier ben je niet van op de hoogte ?quote:Ten tweede:
Waarom zou ik mij gekwetst voelen? Over wie heeft Wilders het, zodat ik mij ook beledigd zou moeten voelen?
AryaMehr is een naam die ik onder de autochtone bevolking nog niet ben tegengekomen. Onze Noord Afrikaanse medemens . Jij dusquote:Ten derde:
Wat/wie is mijn soort?
Het zegt genoeg dat je niet concreet op mijn vragen kan ingaan. Ik ben geen Marokkaan. Je mag het nogmaals proberen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
net nog:
[..]
[..]
Wilders heeft her en der wat negatieve uitspraken over Marokkanen gedaan , hier ben je niet van op de hoogte ?
[..]
AryaMehr is een naam die ik onder de autochtone bevolking nog niet ben tegengekomen. Onze Noord Afrikaanse medemens . Jij dus
Gedraag je dan ook niet als een Marokkaan met je onaapgepaste "ik schijt op Nederland"uitspraken .quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat je niet concreet op mijn vragen kan ingaan. Ik ben geen Marokkaan. Je mag het nogmaals proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |