SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Hehehe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van ethniciteit te wisselen.
Ik bedoel de zichtbaarheid van de spierenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van ethniciteit te wisselen.
Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef capricia het volgende:
"nergroide mensen bijvoorbeeld bouwen veeeeel sneller spiermassa op dan blanke mensen."
Bron?
Nou, Ethiopiers kunnen nogal goed met marathonlopen enzo. zijn..die hebben dan niet echt een afgetraind gespierd lichaam als neger dus...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van etniciteit te wisselen.
Die hebben gewoon meer tijd om te trainen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.
En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk is dat haalbaar. Genetisch achtergestelden daargelaten natuurlijk...
Hard trainen, veel eten, veel slapen. Doe dat een jaar of 3, zorg dat je vetpercentage rond de 6 zit, dan loop je er ook zo bij.
Valt prima te combineren met een 40 urige werkweek hoor. Je bent niet heel de dag aan het trainen, je hebt ook je rust nodig. Dat heb je dan weer terwijl je aan het werk bent, lichamelijk gezienquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.
Jij hebt blijkbaar geen ervaring met falantiek sporten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.
Wat een stuk sneller zal gaan;quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef Heider00sje het volgende:
Misschien wel goed om even wat informatie te geven hoe ik het aanpak:
- lid van de sportschool, daar ben ik twee a drie keer per week te vinden voor krachttraining.
- 1 a 2 keer per week actief zwemmen
- 1 keer per week hardlopen
- thuis heb ik ook losse gewichten, buikspierapparaten, en een fitnesstoestel (voor algemene oefeneningen) Hier kan ik 'tussendoor' trainen als ik bijvoorbeeld geen zin heb om naar de sportschool te gaan of te zwemmen![]()
Tja, en het enige wat je verder moet doen als je net begint:
- rustig aan beginnen (opbouwen)
- tip: afwisselingen in sporten (niet alleen krachttrainingen)
- onderzoek doen naar de verschillende oefeningen die je kan doen.
- voldoende rust nemen, maak hierbij goed ondescheid tussen de spiergroepen die je traint.
- letten op je voeding. Wil niet zeggen dat je meteen op een dieet moet gaan, maar doe rustig aan met de suikers
- zorg dat je plezier krijgt in het sporten, zie het als een uitdaging. Hierdoor blijf je gemotiveerd.
Je hebt wel gelijk. Maar wij weten natuurlijk beide niet wat het vetpercentage ongeveer is van de TS .quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat een stuk sneller zal gaan;
Eerst een periode heel veel eten en heel veel trainen. Je komt dan inderdaad wel wat aan in vet, maar nog veel meer in spieren. Daarna ga je een periode zo'n 500kcal onder je onderhoud zitten. Dan verlies je 0,5-1kg per week aan vet met behoud van spiermassa
Wat je nu probeert is spiermassa opbouwen en vet verliezen tegelijkertijd.
Om spieren te kweken heb je een calorieoverschot nodig.
Om vet te verbranden heb je een calorietekort nodig.
Je snapt wel dat de 2 zinnen hierboven niet zo goed samen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |