abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:46:59 #1
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75754688
Ik vraag me af hoe realistisch het is om een lichaam te krijgen als deze mannen:

Reden hiervoor is hetvolgende: zelf train ik vrijwel elke dag en op de sportschool zie ik ook veel mannen die elke dag trainen maar nog niet misschien een strak afgetraind lichaam hebben. Het zijn wel 'buffels', maar zon strakke en mooie spiermassa heb ik nog nooit in het echt gezien. Ik vraag me dan ook af hoe realistisch het is dat je dit als 'normale' man kan bereiken, dat wil zeggen: niet een topsporter en geen anabolen/steroiden gebruiken. Ik verwacht ook dat er een deel aanleg voor is, nergroide mensen bijvoorbeeld bouwen veeeeel sneller spiermassa op dan blanke mensen.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_75754704
Het is onmogelijk om 3 keer van etniciteit te wisselen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:48:42 #3
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_75754708
De 1e is een duidelijke photoshop, die 6pack is er op geplakt.

De 2e en 3e zijn denk ik wel mogelijk mits er wel wat aan het dieet gedaan word
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_75754712
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van ethniciteit te wisselen.
Hehehe.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:49:02 #5
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75754714
quote:
Het is onmogelijk om 3 keer van ethniciteit te wisselen.
Ik bedoel de zichtbaarheid van de spieren
pi_75754722
Ik denk ook dat je er wel aanleg en de lichaamsbouw voor moet hebben...sommige mannen hebben nou eenmaal een lichaamsbouw(lang en heel dun) waarmee je deze resultaten nooit bereikt op natuurlijke manier.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75754726
Karl Noten & Keisuke Honda in de OP.
pi_75754730
"nergroide mensen bijvoorbeeld bouwen veeeeel sneller spiermassa op dan blanke mensen."

Bron?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:58:49 #9
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75754893
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef capricia het volgende:
"nergroide mensen bijvoorbeeld bouwen veeeeel sneller spiermassa op dan blanke mensen."

Bron?
Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.
  vrijdag 18 december 2009 @ 02:01:38 #10
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_75754933
In principe zijn dit fysieken die zeker naturel wel te behalen zijn. Maar dat betekent natuurlijk nog niet dat de personen op de foto dat ook daadwerkelijk zijn.
pi_75755007
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef FB14 het volgende:

[..]

Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.
Nou, Ethiopiers kunnen nogal goed met marathonlopen enzo. zijn..die hebben dan niet echt een afgetraind gespierd lichaam als neger dus...
Maar die kom jij natuurlijk niet tegen in je sportschool, vandaar dat ik je opmerking nogal vreemd / vooroordeelachtig vind.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 december 2009 @ 02:23:41 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_75755208
Het heeft ook met geluk te maken wat je van moeder natuur hebt meegekregen.
pi_75756628
Natuurlijk is dat haalbaar. Genetisch achtergestelden daargelaten natuurlijk...

Hard trainen, veel eten, veel slapen. Doe dat een jaar of 3, zorg dat je vetpercentage rond de 6 zit, dan loop je er ook zo bij.
  vrijdag 18 december 2009 @ 08:07:36 #14
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_75756847
quote:
Het is onmogelijk om 3 keer van etniciteit te wisselen.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  Moderator vrijdag 18 december 2009 @ 08:14:29 #15
18653 crew  D.
pi_75756920
Da's best haalbaar hoor. Meneer 2 is het meeste werk, 1 en 3 stellen 'weinig' voor.

Veel trainen, en goed letten op wat je eet en drinkt.
  vrijdag 18 december 2009 @ 08:17:53 #16
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_75756967
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef FB14 het volgende:

[..]

Die hebben gewoon meer tijd om te trainen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_75757579
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk is dat haalbaar. Genetisch achtergestelden daargelaten natuurlijk...

Hard trainen, veel eten, veel slapen. Doe dat een jaar of 3, zorg dat je vetpercentage rond de 6 zit, dan loop je er ook zo bij.
En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_75757773
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:02 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.
Valt prima te combineren met een 40 urige werkweek hoor. Je bent niet heel de dag aan het trainen, je hebt ook je rust nodig. Dat heb je dan weer terwijl je aan het werk bent, lichamelijk gezien
pi_75758343
Ik ben zelf redelijk afgetraind, en dat lukt je inderdaad niet in een maandje.

Aan de plaatjes te zien die jij hebt geplaatst wil jij zowel op massa als droogtrainen.
pi_75758392
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:02 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Jij hebt blijkbaar geen ervaring met falantiek sporten.
pi_75759960
Misschien wel goed om even wat informatie te geven hoe ik het aanpak:

- lid van de sportschool, daar ben ik twee a drie keer per week te vinden voor krachttraining.
- 1 a 2 keer per week actief zwemmen
- 1 keer per week hardlopen
- thuis heb ik ook losse gewichten, buikspierapparaten, en een fitnesstoestel (voor algemene oefeneningen) Hier kan ik 'tussendoor' trainen als ik bijvoorbeeld geen zin heb om naar de sportschool te gaan of te zwemmen

Tja, en het enige wat je verder moet doen als je net begint:

- rustig aan beginnen (opbouwen)
- tip: afwisselingen in sporten (niet alleen krachttrainingen)
- onderzoek doen naar de verschillende oefeningen die je kan doen.
- voldoende rust nemen, maak hierbij goed ondescheid tussen de spiergroepen die je traint.
- letten op je voeding. Wil niet zeggen dat je meteen op een dieet moet gaan, maar doe rustig aan met de suikers enzo
- zorg dat je plezier krijgt in het sporten, zie het als een uitdaging. Hierdoor blijf je gemotiveerd. Zonder intrinsieke motivatie hou je het nooit lang vol.
- hoe langer je het vol kan houden, hoe beter het resultaat. Verwacht niet na een maand al het lichaam te hebben van Brat Pitt. Na enkele maanden kan je al wel resultaten verwachten. Verwacht dus pas een mooie beloning na een langere periode.

Succes!

[ Bericht 4% gewijzigd door Heider00sje op 18-12-2009 10:41:27 ]
pi_75760073
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef Heider00sje het volgende:
Misschien wel goed om even wat informatie te geven hoe ik het aanpak:

- lid van de sportschool, daar ben ik twee a drie keer per week te vinden voor krachttraining.
- 1 a 2 keer per week actief zwemmen
- 1 keer per week hardlopen
- thuis heb ik ook losse gewichten, buikspierapparaten, en een fitnesstoestel (voor algemene oefeneningen) Hier kan ik 'tussendoor' trainen als ik bijvoorbeeld geen zin heb om naar de sportschool te gaan of te zwemmen

Tja, en het enige wat je verder moet doen als je net begint:

- rustig aan beginnen (opbouwen)
- tip: afwisselingen in sporten (niet alleen krachttrainingen)
- onderzoek doen naar de verschillende oefeningen die je kan doen.
- voldoende rust nemen, maak hierbij goed ondescheid tussen de spiergroepen die je traint.
- letten op je voeding. Wil niet zeggen dat je meteen op een dieet moet gaan, maar doe rustig aan met de suikers
- zorg dat je plezier krijgt in het sporten, zie het als een uitdaging. Hierdoor blijf je gemotiveerd.
Wat een stuk sneller zal gaan;
Eerst een periode heel veel eten en heel veel trainen. Je komt dan inderdaad wel wat aan in vet, maar nog veel meer in spieren. Daarna ga je een periode zo'n 500kcal onder je onderhoud zitten. Dan verlies je 0,5-1kg per week aan vet met behoud van spiermassa

Wat je nu probeert is spiermassa opbouwen en vet verliezen tegelijkertijd.

Om spieren te kweken heb je een calorieoverschot nodig.
Om vet te verbranden heb je een calorietekort nodig.

Je snapt wel dat de 2 zinnen hierboven niet zo goed samen gaan
pi_75760131
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Wat een stuk sneller zal gaan;
Eerst een periode heel veel eten en heel veel trainen. Je komt dan inderdaad wel wat aan in vet, maar nog veel meer in spieren. Daarna ga je een periode zo'n 500kcal onder je onderhoud zitten. Dan verlies je 0,5-1kg per week aan vet met behoud van spiermassa

Wat je nu probeert is spiermassa opbouwen en vet verliezen tegelijkertijd.

Om spieren te kweken heb je een calorieoverschot nodig.
Om vet te verbranden heb je een calorietekort nodig.

Je snapt wel dat de 2 zinnen hierboven niet zo goed samen gaan
Je hebt wel gelijk. Maar wij weten natuurlijk beide niet wat het vetpercentage ongeveer is van de TS .

Maar als je net begint met krachttraining (of sporten) is het natuurlijk wel beter om rustig aan te beginnen. Het maakt dan ook meer kans dat je het langer vol gaat houden, ivm blessures.

TS vraagt zich af of het mogelijk is dezelfde lichaamsbouw te krijgen als de heren op de foto's.
Aangezien wij geen foto van je hebben, en dus totaal geen beeld hebben hoe je lichaamsbouw is, moet je even een foto plaatsen zodat wij je kansen kunnen inschatten
pi_75760806
1:
2: Lastig om dit naturel voor elkaar te krijgen, zeker omdat hij vrij droog staat.
3: 1 jaar 3x per week en relatief strict dieet, zeker haalbaar.

Bij negers is de definitie (aflijning tussen de spieren) beter. Feit.
Atletisch gespierd is voor iedereen haalbaar, maar zoals altijd in het leven: effort breeds success.
pi_75761077
Als je elke dag in de sportschool te vinden bent en goed traint maar niet het gewenste lichaam krijgt, denk ik dat je naar je eetpatroon moet gaan kijken.

Die eerste foto is uit Meet the Spartans trouwens, post dan op zijn minst een foto van Gerard Butler
Whaaaat???? No money?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')