Topic lezen mohol.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef tennisracket het volgende:
Kutkloon.
Uberhaupt, als het stroom eruit ligt van de router en nog op Fok!?
Dan nog, zijn datum van registratie vermoed mij wel tot een kloonquote:
Dan zal de koelkast lekker ruiken morgenochtendquote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef mgerben het volgende:
Niet zo negatief.
Laat je eens van je hulpvaardige meedenkende kant zien.
Als iedereen naar bed is ga je naar de stoppenkast en draai je alles eruit. Niet vergeten zaklampje mee te nemen voor de terugweg.
Briefje erbij 'lieve papa en mama ik wist niet dat we zó in de problemen zaten vanwege het electriciteitsverbruik. Ik heb maar vast geholpen'
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef Dropdown het volgende:
Schop je moeder de tiefus in. Als je vader dan vraagt waarom je dat gedaan hebt, moet je zeggen: 'Weet je niet wat zij kost? '
Godverdomme.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef Dropdown het volgende:
Schop je moeder de tiefus in. Als je vader dan vraagt waarom je dat gedaan hebt, moet je zeggen: 'Weet je niet wat zij kost? '
Trek dan gewoon alle stoppen eruit en steek kaarsjes aan. Lekker avondje 'bezuinigen' en afwachten wat je ouders dan zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:41 schreef tvojamama het volgende:
kon dus niet meer reageren, hadden het er alweer uit gehaald, bullshit.![]()
alles wat je kunt bedenken is niet goed genoeg, het enige dat lukt, ja moet nog iets voor school doen ,
maarja, dan trekken ze het er na 5 minuten nog uit
Misschien staat het water ze aan de lippen? Internet is natuurlijk een luxegoed. Wellicht vinden ze het belangrijker om hun hypotheekrente netjes te betalen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:27 schreef tvojamama het volgende:
zit dus thuis, net klaar met werken, beetje op internet te kijken, beetje op fok rondneuzen,
wil ik een nieuwe pagina openen, trekken mijn ouders de stekker van de router eruit,
zit je dan zonder internet.![]()
ik terug naar beneden, kom ik daar aan, zeggen ze doodleuk: "weet je wat dat kost, al die stroom."![]()
klacht: ouders die door bezuiniging de stroom van de router afhalen.![]()
Troll moar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien staat het water ze aan de lippen? Internet is natuurlijk een luxegoed. Wellicht vinden ze het belangrijker om hun hypotheekrente netjes te betalen.
Wat heb je aan een router als je volgende woning een kartonnen doos onder de brug gaat worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |