quote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die scene sloeg nergens op idd.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Was dat nou nodig?
Schoren ze trouwens in WWII ook al de kut? Net zo'n stukje zie je die vrouw naakt in bed (engelse) geen haartje te bekennen!
Maar goed. Waarom is er toch zoveel onnuttig naakt in nederlandse films
Te overdreven. Het enige wat nog ontbreekt is dat er in kinderfilms gesext wordt.
Klacht: Onnodig naakt in nederlandse speelfilms
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die scene sloeg nergens op idd.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Zag je net Soldaat van Oranje echt voor het eerst?
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
door de vlammen enzo is dat allemaal weggebrand
Ouwe pikquote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm 30 jaar geleden al gezien
Amsterdamned blijft mijn favoriet.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Beste film ooit van Nederlandse makelij.
Kanker zo goed, hè? Dayum, ik kom bijna klaar, zo goed.
Gast, dit is totaal niet te vergelijken met normaal niet relatief bloot in Nederlandse films. Denk bijvoorbeeld aan Turks Fruit. Wat een snert films overigens, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef klaasdj het volgende:
Nederlandse filmmakers willen een tolerant statement maken met naakt in hun films. Maar ik vind het nogal.
Klopt! Die was ik helemaal vergeten. Daar heeft mijn vader nog aan mee gewerkt als camera man, heeft ook wel iets speciaals.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Amsterdamned blijft mijn favoriet.
Die heb ik al 100x gezien.
Als die Monique geneukt wordt door Huub
Ik vergat um steeds te kijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm 30 jaar geleden al gezien
Dan was ik 12quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was pas 9, maar mocht 'm toch zien van m'n ouders
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef klaasdj het volgende:
Nederlandse filmmakers willen een tolerant statement maken met naakt in hun films. Maar ik vind het nogal.
Omdat er naast het geforceerde naakt niets noemenswaardigs te zien is. Snap dat dan, kom op.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het komt altijd zo geforceerd over
We hebben het voor jullie uitgevondenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Mensen van boven de 25 jaar op het internet.Dat kan echt niet hè.
En? Dat zegt niet dat jij dan gelijk mij allemaal notes mag geven enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben het voor jullie uitgevonden
Was een flinke steen waar je onder lag of niet?quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was een flinke steen waar je onder lag of niet?
En met het syndroom.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Maar nu ben ik weer helemaal down met jullie.
We zijn net zo oud manquote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En met het syndroom.
Maar goed, toentertijd was een Bob Ross hip BoWa. Als er haar op zat, dan vrat je dat eraf.
We komen uit zo'n kut gek.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zijn net zo oud man
Wat weet jij nu van kutten uit 1970 af ?
Roep Yvonne eens
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef DaanA het volgende:
Ja, ik kan best tegen naakt, maar dan moet het wel functioneel zijn.
- Functioneel? Wat bedoelt u daar precies mee?
- Nou, je moet er natuurlijk wel een stijve van krijgen!![]()
Herman Finkers![]()
Jij had liever gehad dat de duitsers wonnen he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hem um afgekeken.
En ik vond het einde echt kut. Tering wat slecht
Ik had liever gezien dat er wat meer actie in zat. Bijvoorbeeld wat duitsers uitroeiden zoals die rol van Rijck de Gooijer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:15 schreef zovty het volgende:
Jij had liever gehad dat de duitsers wonnen he?.
(Kep de film trouwens ook nooit gezien, maar ik wist niet dat er bloot in zat, toch maar eens huren.)
Post jij er meer dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:16 schreef Pinterman het volgende:
Waarom zijn er pas twee plaatjes in dit topic gepost?
Je bent gewoon gebrainwashed met goedkope hollywood moraal, weet je wat geforceerd is?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het komt altijd zo geforceerd over
Het is echt gebeurd lul.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hem um afgekeken.
En ik vond het einde echt kut. Tering wat slecht
Flodder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:40 schreef Agiath het volgende:
Nederlandse filmsDie kijk ik uit principe niet, alleen Flodder kan er mee door
Ik wil die rooje nog wel eens in dr blote kut zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zondag weer de marathon kijken, met hopelijk meer naakt van Jole![]()
![]()
![]()
En als ik in een gekke bui ben zou ik Irmak ook wel in het hok van Albert doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil die rooje nog wel eens in dr blote kut zien.
LIEDJE ZINGEN!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Was dat nou nodig?
Schoren ze trouwens in WWII ook al de kut? Net zo'n stukje zie je die vrouw naakt in bed (engelse) geen haartje te bekennen!
Maar goed. Waarom is er toch zoveel onnuttig naakt in nederlandse films
Te overdreven. Het enige wat nog ontbreekt is dat er in kinderfilms gesext wordt.
Klacht: Onnodig naakt in nederlandse speelfilms
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
Zag je net Soldaat van Oranje echt voor het eerst?
Ik heb Jole nog nooit naakt in Spangas gezien, en ik kijk het bijna altijd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zondag weer de marathon kijken, met hopelijk meer naakt van Jole![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |