Tuurlijk, jij niet dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef thewhiteguy het volgende:
Loop je op blote voeten dan? hippie
Je wacht ook op de bus, dus ik denk dat ze dat verwarren.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:37 schreef Vandergeld het volgende:
Mensen die bushokjes opblazen verdienen een nekschot
En die pubers die sneeuwballen tegen ramen gooien ookquote:Op donderdag 17 december 2009 21:37 schreef Vandergeld het volgende:
Mensen die bushokjes opblazen verdienen een nekschot
Waar maak je je druk omquote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
En die pubers die sneeuwballen tegen ramen gooien ookKutvolk, zoek een nuttige hobby op.
Beter dat dan eieren.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
En die pubers die sneeuwballen tegen ramen gooien ookKutvolk, zoek een nuttige hobby op.
Zo'n grote vuurbal jonge, BAM.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Crutch het volgende:
Ik schrok me net ook al de tyfusineens BAM! vlakbij mijn raam.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zo'n grote vuurbal jonge, BAM.
ben ik godnondeju weer te laatquote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zo'n grote vuurbal jonge, BAM.
Lul niet. Rikkert die zit thuis.quote:
Mag ik nog een grizzly of niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lul niet. Rikkert die zit thuis.
Ik hoop dat ze dat bij jou ook doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waar maak je je druk omzeikerd.
QFTquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Lundegaard het volgende:
De tijd dat ik in early december liep te knallen ligt al weer een flinke tijd achter me. Gelukkig kan ik me nog steeds herinneren hoe leuk ik dat vond. Met dat in mijn achterhoofd kan ik me er niet zo aan storen als de pubers van nu hun pijlen en knalwerk afschieten.
Zouden meer mensen eens moeten doen. Herinneren.
Rotjes in hondrollen stoppenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef L0t.. het volgende:
Is toch leukVroegah, toen ik nog rotjes in hondendrollen stopte
Dat is zo leuk johquote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Rotjes in hondrollen stoppen![]()
lawine pijlen in bushokjesquote:Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef L0t.. het volgende:
Is toch leukVroegah, toen ik nog rotjes in hondendrollen stopte
Nee. Vernielingen zijn sowieso kansloos.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
lawine pijlen in bushokjes
nu nog leuk?
Niks mis met een Lawinepijl in jouw reet op een random donderdagavondquote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef Salvad0R het volgende:
Stel je niet aan man. Niets mis met een flinke lawinepijl op een random donderdagavond.
Ook op een 'random' avond mag je GEEN vuurwerk afsteken! Er zijn speciale dagen wanneer dit wel magquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef HenkySpanky het volgende:
Je mag best vuurwerk afsteken op een random avond, maar dan alleen als je het vast houdt. Zo niet, dan tapen we het wel vast. Kijk maar hou extra super snel ze het afleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |