Helemaal mee eens! Heb ook wel iets met horloges dus wilde ook iets wat nooit kapot kon en met alle functies om lekker mee te sporten maar goed had ook voor minder gekunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gewoon een analoge, stukken mooier..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Over sporten gesproken ga me maar eens klaar maken om naar de sportschool te gaan. Een fijne avond aan de rest gewenst
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gewoon een analoge, stukken mooier..
Weer werken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En op die gladde stukken mag ik zo ook weer vanaf Westpoint naar snelweg..
Nope, naar mn vriendin in Bavel (zondag pas weer werken en daarna kerstborrelquote:
er is niets aan de hand man! je kunt er gewoon rijden de ringbaan is gewoon goed! je hebt wat van die bergen met opgehoopte sneeuw, maar daar moet je gewoon doorheen kachelen! alleen in de wijken is het soms nog glad, maar juist leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En op die gladde stukken mag ik zo ook weer vanaf Westpoint naar snelweg..
Ik mag het hopen, gisteren was wel andere koekquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er is niets aan de hand man! je kunt er gewoon rijden de ringbaan is gewoon goed!
zie mijn toevoegingquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, gisteren was wel andere koek
Ze hebben bergen tulbandcake bij de Appie staan....quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nope, naar mn vriendin in Bavel (zondag pas weer werken en daarna kerstborrel).. zo nog ff langs de AH XL, iets lekker meenemen voor bij de thee. Taart een goede optie?
Das wel goeie shit ja.. zal zo eens even kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben bergen tulbandcake bij de Appie staan....
als je dat lekker vindt, is dat ook een optie...
wil niet lullig doen, maar dan heeft ie dus niet hetzelfde wachtwoord...quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriend heeft hetzelfde wachtwoord als ik (omdat ik een briljant wachtwoord heb, muah) maar hij heeft 'm iets aangepast. Maar nu weet ik het niet meer. En ik moet in z'n mail om te checken wat ie op z'n kerstlijstje heeft staan.
Wou Call of Duty 2 voor 'm kopen maar kweet niet zeker of ie dat op z'n lijstje heeft staan.
Jawel, alleen hij heeft ergens een 1 of een ander cijfer ofzo erbij gezetquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wil niet lullig doen, maar dan heeft ie dus niet hetzelfde wachtwoord...
op de ringbaan Oost 1 keer doorgegeleden. Afgevallen sneeuw van autos die er geparkeerd staan, plotseling remmen omdat voor iets gebeurde en schoof gelijk weg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er is niets aan de hand man! je kunt er gewoon rijden de ringbaan is gewoon goed! je hebt wat van die bergen met opgehoopte sneeuw, maar daar moet je gewoon doorheen kachelen! alleen in de wijken is het soms nog glad, maar juist leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |