Haha okequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar dat was experimenteren met licht.. niet zo goed gelukt...
Ja ik ken mijn camera helemaal nog niet goed qua instellingen en zo...quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha okeNog veel oefenen dus?
Net nieuw?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja ik ken mijn camera helemaal nog niet goed qua instellingen en zo...
Overdag gewoon een plaatje schieten wil best lukken, maar das dan ook alles
Zo links en recht wel glad inderdaad maar vele malen beter dan gisteren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
En thuis:) toch wel gladde stukken op ringbaan
Dan doe je er vast "veel" meequote:
Have fun!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ga maar eens richting BredaEven wat drinken met iemand & daarna om 22.00 een slaapdienst
Ik had een nieuwe camera gekocht en toen dacht ik later "waarom? ik gebruik dat ding nooit"quote:
Een slaapdienst, klinkt als niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik ga maar eens richting BredaEven wat drinken met iemand & daarna om 22.00 een slaapdienst
Klopt, meestal is het goed te doen, hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Een slaapdienst, klinkt als niet verkeerd.
Dat heb ik wel vaker. Kocht laatst een horloge met hoogste/temp/barometer, compas, stappen tellen, calorieen teller, 5 verschillende wereldtijden etc etc etc. En gebruiken ho maar. Hij hangt om mijn pols en kijk er op hoe laat het is verder niet meer dan een leuk speeltje van teveel geld waar ik te weinig mee doe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe camera gekocht en toen dacht ik later "waarom? ik gebruik dat ding nooit"
Gewoon een analoge, stukken mooier..quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:30 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker. Kocht laatst een horloge met hoogste/temp/barometer, compas, stappen tellen, calorieen teller, 5 verschillende wereldtijden etc etc etc. En gebruiken ho maar. Hij hangt om mijn pols en kijk er op hoe laat het is verder niet meer dan een leuk speeltje van teveel geld waar ik te weinig mee doe.
En op die gladde stukken mag ik zo ook weer vanaf Westpoint naar snelweg..quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
En thuis:) toch wel gladde stukken op ringbaan
Helemaal mee eens! Heb ook wel iets met horloges dus wilde ook iets wat nooit kapot kon en met alle functies om lekker mee te sporten maar goed had ook voor minder gekunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gewoon een analoge, stukken mooier..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:39 schreef JeffreyXL het volgende:
Over sporten gesproken ga me maar eens klaar maken om naar de sportschool te gaan. Een fijne avond aan de rest gewenst
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gewoon een analoge, stukken mooier..
Weer werken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En op die gladde stukken mag ik zo ook weer vanaf Westpoint naar snelweg..
Nope, naar mn vriendin in Bavel (zondag pas weer werken en daarna kerstborrelquote:
er is niets aan de hand man! je kunt er gewoon rijden de ringbaan is gewoon goed! je hebt wat van die bergen met opgehoopte sneeuw, maar daar moet je gewoon doorheen kachelen! alleen in de wijken is het soms nog glad, maar juist leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
En op die gladde stukken mag ik zo ook weer vanaf Westpoint naar snelweg..
Ik mag het hopen, gisteren was wel andere koekquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er is niets aan de hand man! je kunt er gewoon rijden de ringbaan is gewoon goed!
zie mijn toevoegingquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, gisteren was wel andere koek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |