abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75778635
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Nope, naar mn vriendin in Bavel (zondag pas weer werken en daarna kerstborrel ).. zo nog ff langs de AH XL, iets lekker meenemen voor bij de thee. Taart een goede optie?
Ze hebben bergen tulbandcake bij de Appie staan....
als je dat lekker vindt, is dat ook een optie...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:53:11 #252
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_75778704
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

zie mijn toevoeging
I'll take care of that!
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:53:38 #253
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_75778718
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Ze hebben bergen tulbandcake bij de Appie staan....
als je dat lekker vindt, is dat ook een optie...
Das wel goeie shit ja.. zal zo eens even kijken
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_75778729
als je juist door die bergen rijdt dan blijft de weg schoon! want juist die bergen worden straks knoeperd hard! en gevaarlijk!
pi_75779623
Mijn vriend heeft hetzelfde wachtwoord als ik (omdat ik een briljant wachtwoord heb, muah) maar hij heeft 'm iets aangepast. Maar nu weet ik het niet meer . En ik moet in z'n mail om te checken wat ie op z'n kerstlijstje heeft staan.

Wou Call of Duty 2 voor 'm kopen maar kweet niet zeker of ie dat op z'n lijstje heeft staan .
pi_75779838
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn vriend heeft hetzelfde wachtwoord als ik (omdat ik een briljant wachtwoord heb, muah) maar hij heeft 'm iets aangepast. Maar nu weet ik het niet meer . En ik moet in z'n mail om te checken wat ie op z'n kerstlijstje heeft staan.

Wou Call of Duty 2 voor 'm kopen maar kweet niet zeker of ie dat op z'n lijstje heeft staan .
wil niet lullig doen, maar dan heeft ie dus niet hetzelfde wachtwoord...
pi_75780077
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

wil niet lullig doen, maar dan heeft ie dus niet hetzelfde wachtwoord...
Jawel, alleen hij heeft ergens een 1 of een ander cijfer ofzo erbij gezet . Dus ok, het is niet exact hetzelfde wachtwoord maar de letters die hij gebruikt heeft vormen hetzelfde woord, we hebben alleen andere cijfers erin staan .
pi_75780245
Lovers die wachtwoorden delen .
pi_75780346
Lol....
Dochterlief moet morgen "Iets" doen bij da afsluitingsfeest bij de piushaven....
Lekker... in de kou... waar waarschijnlijk toch niemand komt met dit weer
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_75780420
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

er is niets aan de hand man! je kunt er gewoon rijden de ringbaan is gewoon goed! je hebt wat van die bergen met opgehoopte sneeuw, maar daar moet je gewoon doorheen kachelen! alleen in de wijken is het soms nog glad, maar juist leuk!
op de ringbaan Oost 1 keer doorgegeleden. Afgevallen sneeuw van autos die er geparkeerd staan, plotseling remmen omdat voor iets gebeurde en schoof gelijk weg.

en ringbaan oost bij de bowlingbaan als je linkerweg helft zit ligt nog sneeuw, als je regelmatig door kunt rollen is het goed
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_75780433
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:41 schreef vamperotica het volgende:
Lol....
Dochterlief moet morgen "Iets" doen bij da afsluitingsfeest bij de piushaven....
Lekker... in de kou... waar waarschijnlijk toch niemand komt met dit weer
mjah ik zit ook al over te denken wat te doen
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_75781435
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

op de ringbaan Oost 1 keer doorgegeleden. Afgevallen sneeuw van autos die er geparkeerd staan, plotseling remmen omdat voor iets gebeurde en schoof gelijk weg.

en ringbaan oost bij de bowlingbaan als je linkerweg helft zit ligt nog sneeuw, als je regelmatig door kunt rollen is het goed
Hoezo glij jij door? Je hebt toch ABS? En als je trouwens met dit weer dus zo hard moet gaan trappen anticipeer je niet goed! Of je rijdt te hard of te weinig afstand. Truc met dit weer is om juist bijna niet te remmen. Heb vandaag veel gereden op parallel wegen die niet eens gestrooid waren en als je gewoon rustig anticiperend rijdt dan is het heerlijk rijden!
pi_75781505
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Hoezo glij jij door? Je hebt toch ABS? En als je trouwens met dit weer dus zo hard moet gaan trappen anticipeer je niet goed! Of je rijdt te hard of te weinig afstand. Truc met dit weer is om juist bijna niet te remmen. Heb vandaag veel gereden op parallel wegen die niet eens gestrooid waren en als je gewoon rustig anticiperend rijdt dan is het heerlijk rijden!
De meneer op het nieuws van de slipcursus zei dat je je koppeling moest intrappen!
pi_75781565
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

De meneer op het nieuws van de slipcursus zei dat je je koppeling moest intrappen!
Ja als je aan het glijden bent wel, maar je moet voorkomen dat je gaat glijden ;-). Slipcursus is leuk zodat je weet wat je moet doen als je in een slip komt, maar je kunt beter een anti-slip cursus doen... Dan leer je hoe je het kan voorkomen
pi_75781592
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ja als je aan het glijden bent wel, maar je moet voorkomen dat je gaat glijden ;-). Slipcursus is leuk zodat je weet wat je moet doen als je in een slip komt, maar je kunt beter een anti-slip cursus doen... Dan leer je hoe je het kan voorkomen
Wat doe je dan, afremmen met de koppeling ipv remmen?
pi_75781655
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Wat doe je dan, afremmen met de koppeling ipv remmen?
Nee want dat is ook dodelijk als je van 4 naar 2 gaat bij bijvoorbeeld 40km/u dan kan je ook in een slip raken, gewoon anticiperen en gas los en dan gewoon laten uitrollen. Ik rij heel veel in 3e versnelling en dan kun je rustig remmen op de motor. Ik gebruik mijn rem alleen heel licht om te laten zien dat ik aan het remmen ben anders is het ook zo lullig.
pi_75781742
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Tjah, wiel blokkeert op ijs
maar ik reed rustig en had afstand. dus vandaar nergens tegenaan. drukte de rem alleen iets te fanatiek in ipv een klein beetje
Ik luister NL-Talig
pi_75781797
Ok, zijn winterbanden verplicht in Duitsland?
Niet toch, alleen als je n ongeluk krijgt dan zijn alle kosten voor jezelf right?

Mijn vader beweert net dat winterbanden met deze weersomstandigheden wel verplicht zijn..
pi_75781822
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Tjah, wiel blokkeert op ijs
maar ik reed rustig en had afstand. dus vandaar nergens tegenaan. drukte de rem alleen iets te fanatiek in ipv een klein beetje
Bij ABS blokkeert het inderdaad een kwart seconde, maar dan moet je wel blijven remmen! veel mensen schrikken van het trillende rempedaal...
pi_75781891
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Niet toch, alleen als je n ongeluk krijgt dan zijn alle kosten voor jezelf right?

Mijn vader beweert net dat winterbanden met deze weersomstandigheden wel verplicht zijn..
Je vader heeft gelijk:

Van de ANWB site:
quote:
Wanneer is het gebruik van winterbanden in Duitsland verplicht?
Het is in Duitsland slechts verplicht winterbanden te hebben als er winterse weersomstandigheden zijn. Raadpleeg hiervoor het weerbericht. Als er geen winterse omstandigheden zijn, hebt u geen winterbanden nodig. Hebt u geen winterbanden? Blijf dan bij (verwachte) gladheid, ijzel of sneeuw thuis.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_75781929
quote:

wat guard zegt
Ik luister NL-Talig
pi_75781934
quote:

Winterbanden zijn inderdaad verplicht, bij slecht weer kan je een boete krijgen (slecht weer is onder de 5 graden en/of regen/sneeuw) bij een ongeval ben je verhoogd aansprakelijk. Ook al is het niet jouw schuld kun je wel aansprakelijk gesteld worden. Zelfde als bij het hard rijden. Je mag volgas rijden op sommige stukken, maar als je dan ongeval hebt ben je verhoogd aansprakelijk!

In Oostenrijk is het zelfs verplicht om sneeuwkettingen te hebben aan boord, zelfs als je niet echt de bergen in gaat.

Vergeet ook niet dat het in Duitsland strafbaar is om zonder benzine te komen staan! Dat kost je ook echt een flinke hoofdprijs!
pi_75781968
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Bij ABS blokkeert het inderdaad een kwart seconde, maar dan moet je wel blijven remmen! veel mensen schrikken van het trillende rempedaal...
maar jah, bedenk me net dat ik volgens mij ook geen abs heb. tenminste, weet niet zeker
auto techniek enzo boeit me niet echt haha
Ik luister NL-Talig
pi_75782000
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Winterbanden zijn inderdaad verplicht, bij slecht weer kan je een boete krijgen (slecht weer is onder de 5 graden en/of regen/sneeuw) bij een ongeval ben je verhoogd aansprakelijk. Ook al is het niet jouw schuld kun je wel aansprakelijk gesteld worden. Zelfde als bij het hard rijden. Je mag volgas rijden op sommige stukken, maar als je dan ongeval hebt ben je verhoogd aansprakelijk!

In Oostenrijk is het zelfs verplicht om sneeuwkettingen te hebben aan boord, zelfs als je niet echt de bergen in gaat.

Vergeet ook niet dat het in Duitsland strafbaar is om zonder benzine te komen staan! Dat kost je ook echt een flinke hoofdprijs!
kun je daar ook boete voor krijgen
zonder benzine ?

ok het is stom, als je beetje in de gaten houdt dan tank je optijd haha.
Ik luister NL-Talig
pi_75782018
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

maar jah, bedenk me net dat ik volgens mij ook geen abs heb. tenminste, weet niet zeker
auto techniek enzo boeit me niet echt haha
jij rijdt toch een ibiza van 2009? dan zit er zeker wel ABS op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')