Hij rolt nog prima, maar weet niet hoe het gaat op hoge snelheidquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Want het rollen kan je niet testen in je straat? Laat staan dat je daar nog niet achter bent na het kijken naar je velg?
Dan hoop ik niet dat je morgen naar Groningen moet over de snelweg, want dan kun je een 'goeie' test wel vergetenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij rolt nog prima, maar weet niet hoe het gaat op hoge snelheid
ik moet, net als vandaag, naar Tielquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je morgen naar Groningen moet over de snelweg, want dan kun je een 'goeie' test wel vergeten
Uhuhquote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Vandaag ook een 24'' velg kapot gereden. Gaat weer 2000 euro.
Duurde nog lang voordat deze gemaakt werd zegquote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef TNA het volgende:
TS kan niet autorijden.
Ik vond het ook hoog tijd worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat deze gemaakt werd zeg
Hoe weet je dan dattie kapot is?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij rolt nog prima, maar weet niet hoe het gaat op hoge snelheid
Een 24" velg van een fiets met zijwieltjes is zelfs met jouw zakgeld nog wel te betalen hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
het zijn geen synoniemen weet je...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat ik dat zie. Hij is namelijk beschadigd.
heb ik niet. Zoek maar op oz superleggara en beeld je een deuk in.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef cvboer het volgende:
Pics?
Vanochtend wou het anders best hoor op de A28 Groningen --> Assen stapvoetsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je morgen naar Groningen moet over de snelweg, want dan kun je een 'goeie' test wel vergeten
Ik zie het, dus het is er beter op geworden?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
heb ik niet. Zoek maar op oz superleggara en beeld je een deuk in.
Vanochtend om 5.30 was het nog 'prima' te doen daar. Heb tot Beilen 70kmu gereden, na beilen lag toen nog geen sneeuw. De chaos begon later pas.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef Deetch het volgende:
[..]
Vanochtend wou het anders best hoor op de A28 Groningen --> Assen *stapvoets
Ja vandaar dat ie ook 2000 euro kost.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een 24" velg van een fiets met zijwieltjes is zelfs met jouw zakgeld nog wel te betalen hoor!
ha haquote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zie het, dus het is er beter op geworden?Ze passen nu bij de rest van de auto?
Ga ik geen antwoord op geven, want dan komen de topicverneukers. Welk antwoord ik hier ook geef, het is toch reden om te bashenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Sobraine het volgende:
Voor ik medelijden toon.
Wat voor auto heb je?
Hhaha je durft het niet te zeggen omdat je een Multipla hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga ik geen antwoord op geven, want dan komen de topicverneukers. Welk antwoord ik hier ook geef, het is toch reden om te bashen
Probeer jij nou maar eerst is heelhuids een garage uit te komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Sobraine het volgende:
Daar komt bij, ik rijd een AR 145. Dat geëmmer heb ik ook al 100x aangehoord.
Auto moet toch een grote beurt eerste week januari, dan laat ik hem er gelijk even naar kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Heb je em al eens op een bandenmachine gelegd?
Dan kun je snel genoeg zien of ie krom is.
Want minimaal vervormde velgen kunnen op ten duur voor vervelende problemen zorgen (klapband / banden die verkeerd afslijten / gevaarlijk weggedrag bij noodstop). Toch ff laten checken, want met rijden weinig tot niets voelen wil niet altijd alles zeggen.
Gangsta style jwz, bro.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Al gedaan. Hij is gevluchtquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:28 schreef deepart het volgende:
Jammer van je velg, maar dan had je ipv 5 km pu gewoon 2 km pu moeten rijdenlol tuurlijk niet man, sla die sneeuw op zijn bek
En terechtquote:
HAHAHAHHAHAHAHA TS RIJDT EEN KUTAUTO EN HIJ WEET HET!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga ik geen antwoord op geven, want dan komen de topicverneukers. Welk antwoord ik hier ook geef, het is toch reden om te bashen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |