Polariseren en stigmatiseren is inderdaad iets waar die blanke intellectuelen zich dagelijks schuldig aan maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga niet met begrippen als polarisatie strooien als je Wildersstemmer bent. Dat is hypocriet
En jij denkt dat als wij hier de kerstdagen en andere Christelijke gewoonten gaan afschaffen dat er dan geen probleem is? Immers, onze religie is inferieur nietwaar?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Minaretten zijn inmiddels verboden in Zwitserland, 2e kerstdag niet.
Dat is de hele Nederlandse journalistiek. Lafaards, meelopers.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is Netwerk trouwens toch een kansloos en populistisch gebeuren, valt me elke keer weer op. Toch mooi dat ze een complete nondiscussie weten te creëren.
Ik vind het nogal ver gaan om Wilders als blanke intellectueel ten bestempelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Polariseren en stigmatiseren is inderdaad iets waar die blanke intellectuelen zich dagelijks schuldig aan maken.
Afspraken via CAO's geven minder garantie. Je ziet dus dat werken in de avond en in het weekend steeds gewoner wordt, zonder dat werknemers dat echt willen. En dan zijn er ook nog partijen zoals D66 die de CAO's helemaal willen afschaffen. Op naar Amerikaanse toestanden. Ik weet dat het onvermijdelijk is maar alternatieven zijn er niet. Het alternatief is langer en harder werken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom pleit ik ook voor alternatieven.
Ja, dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Opdringen, opdringen, vind ik zo overdreven. Geen enkele moslim die er moeite mee heeft 2e Kerstdag vrij te zijn. Dat ze dan graag de mogelijkheid zouden willen hebben om op het suikerfeest vrij te hebben, of dat boeddhisten elkaar met kleurpoeder willen besmeren op één of ander feest, moeten ze zelf weten, en moet imo mogelijk zijn, dmv vrije dagen.
Waarom gaat dit in godsvredesnaam alleen over moslims trouwens?
Dan is er nog als alternatief naar familie gaan, naar woonboulevards of gewoon ergens anders naar toequote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Winkelen in de stad Groningen is er dan niet bij. En er zijn zoveel mensen die die mogelijkheid ook om andere redenen niet hebben. Laat ze gewoon hun boodschapje doen.
Inderdaad, wel jammer dat het zich niet vertolkt in de landelijke politiek, nóg niet tenminste.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Scorpie het volgende:
92% zei trouwens Nee. Ben blij dat mijn mede landgenoten het toch wel snappen, blijkbaar.
Laat een ding duidelijk zijn: ik behoud graag 2e kerstdag. Echter, van een verbod is geen sprake.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
En jij denkt dat als wij hier de kerstdagen en andere Christelijke gewoonten gaan afschaffen dat er dan geen probleem is? Immers, onze religie is inferieur nietwaar?
Dan winkel je toch godverdomme twee dagen nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Winkelen in de stad Groningen is er dan niet bij. En er zijn zoveel mensen die die mogelijkheid ook om andere redenen niet hebben. Laat ze gewoon hun boodschapje doen.
Er zijn zat mensen in Nederland die ook op gewone dagen al verstoken zijn van dergelijke activiteiten. Die willen gewoon dagelijks dat wandelingetje naar de winkelquote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan is er nog als alternatief naar familie gaan, naar woonboulevards of gewoon ergens ander toe.
Afschaffing van Minaretten is hetzelfde als een verbod op Minaretten lijkt me, eenzelfde met kerstdagen dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat een ding duidelijk zijn: ik behoud graag 2e kerstdag. Echter, van een verbod is geen sprake.
Maar die paar linkse fokkertjes hier denken er natuurlijk heel anders over. Wereldvreemd en vooral heel zielig.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef Scorpie het volgende:
92% zei trouwens Nee. Ben blij dat mijn mede landgenoten het toch wel snappen, blijkbaar.
Ja maar nu kom je aan andere gristelijke waarden: de wereld op z'n gat leggen zodra iets ook maar enigzins in de buurt van een rustdag komt. Mooit dat schatje Mylene met de woonboulevards en zulks aan komt zetten, maar dat is natuurlijk alleen op die plekken die zich met Gods gratie toeristisch mogen noemen en dus open mogen zijn op zon- en feestdagen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaha! Maar er is geen sprake van een feestdagenverbod, dus gaat de vergelijking niet opquote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Afschaffing van Minaretten is hetzelfde als een verbod op Minaretten lijkt me, eenzelfde met kerstdagen dus.
Moet je nagaan, die mensen gaan door een hel, elke zondag als de winkels dichtgaan. De horror!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen in Nederland die ook op gewone dagen al verstoken zijn van dergelijke activiteiten. Die willen gewoon dagelijks dat wandelingetje naar de winkel
Pardon? Hoe kom je erbij dat ik Wildersstemmer ben? En wat heeft dit met het onderwerp te maken?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga niet met begrippen als polarisatie strooien als je Wildersstemmer bent. Dat is hypocriet
Wilders is helemaal niet blank, want hij is een indo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ver gaan om Wilders als blanke intellectueel ten bestempelen.
Ik zag mensen ook niet klagen toen er sprake was over een minaretten verbod in Nederland terwijl die er nog niet was. Hypocriet links.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaha! Maar er is geen sprake van een feestdagenverbod, dus gaat de vergelijking niet op
Je doet net alsof mensen per see willen winkelen. Er zijn zoveel andere leuke dingen te doen op tweede kerstdag. Moslims hechten denk ik ook veel waarde aan familie in de zin dat ze die graag bezoeken op die vrije dagquote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen in Nederland die ook op gewone dagen al verstoken zijn van dergelijke activiteiten. Die willen gewoon dagelijks dat wandelingetje naar de winkel
Haha. Onze religie. Hoeveel procent van Nederland doet ook alweer aan actieve religie?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
En jij denkt dat als wij hier de kerstdagen en andere Christelijke gewoonten gaan afschaffen dat er dan geen probleem is? Immers, onze religie is inferieur nietwaar?
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:50 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik zag mensen ook niet klagen toen er sprake was over een minaretten verbod in Nederland terwijl die er nog niet was. Hypocriet links.
Kerstdagen hebben juist ALLES met religie te makenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haha. Onze religie. Hoeveel procent van Nederland doet ook alweer aan actieve religie?
Doe toch niet zo achterlijk man. Prima dat je een feestdag niet op wil geven voor iets van moslims hoor, maar doe in godsvredesnaam niet alsof dat is omdat er daadwerkelijk een religieuze reden achter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |