Oke, dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik zeg alleen dat dit voorstel waarschijnlijk weer van die overmatig bezorgde knuffelaars komt die denken dat moslims niets liever willen dan de godganze dag in de kont te worden gekropen door politieke figuren in Den Haag.
Ik bedoel, dat het al gesteund word door de SP zegt al genoeg, nu nog even wachten en Pechtold staat schuimbekkend voor de camera om zijn steun te betuigen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is principieel en praktisch niet meer van deze tijd. Principieel omdat de maatschappij heel seculier is geworden en niet-christenen (net als op zondagen overigens) gedwongen vast zitten vanwege een christelijk feest (drie keer dus per jaar).
Sorry hoor, maar er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan de snelle bevrediging van de verwende mens.quote:Praktisch omdat ik bijvoorbeeld graag vers brood wil kopen.
Nee, ik bash vooral op de (s)linkse kliek die denken dit te moeten verantwoorden en invoeren. Laat ze zich bezighouden met echte politiek. De Moslims hebben niet gevraagd hier om, het word ze in de schoenen geschoven door kwakzalvers in Den Haag.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ach het is voor velen weer een lekker moment om moslims te bashen.
Lekker je hart luchten.
Ik ben ook voor meer koopzondagen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan kun je de weekenden ook wel afschaffen. Je moet ergens een grens trekken.
En "niet meer van deze tijd" hebben we zelf in de hand natuurlijk.
[..]
Sorry hoor, maar er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan de snelle bevrediging van de verwende mens.
Dat gebeurt ook langzamerhand. Langzamerhand wordt dat een 'normale' dag waar gewerkt wordt en werknemers genoegen moet nemen met het standaard uurloon. Net zoals het fenomeen 'elke dag koopavond' steeds normaler wordt. Het hoort erbij.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan kun je de weekenden ook wel afschaffen. Je moet ergens een grens trekken.
En "niet meer van deze tijd" hebben we zelf in de hand natuurlijk.
[..]
Sorry hoor, maar er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan de snelle bevrediging van de verwende mens.
Jij doet alsof de SP een voorstel heeft gedaan in de Tweede Kamer. Er is helemaal niets aan de hand. De journaille deed een rondvraag. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee, ik bash vooral op de (s)linkse kliek die denken dit te moeten verantwoorden en invoeren. Laat ze zich bezighouden met echte politiek. De Moslims hebben niet gevraagd hier om, het word ze in de schoenen geschoven door kwakzalvers in Den Haag.
Ik had het niet per se over jou.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee, ik bash vooral op de (s)linkse kliek die denken dit te moeten verantwoorden en invoeren. Laat ze zich bezighouden met echte politiek. De Moslims hebben niet gevraagd hier om, het word ze in de schoenen geschoven door kwakzalvers in Den Haag.
Precies, als er iets moet verdwijen zijn het die idioten gelovigen zelf.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef De_Ruyter het volgende:
Leven ze nog in de middeleeuwen, er zijn al genoeg multiculti instituten die Suikerfeest vieren en er vrij voor geven. Uiteraard hebben de Islamieten dan tijdens kerst ook vrij, anders is 't discriminazie!
Enfin, belachelijke onzin, ik ben fel tegen.
Hoppa!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
Het is ontzettend stom om weer een nieuwe religieuze feestdag te introduceren. Feestdagen moeten aan het land gebonden zijn, niet aan religie. Een paar christelijke feestdagen horen er in Nederland nou eenmaal bij, waaronder Kerst, wat allang niet meer alleen als christelijk wordt ervaren.
Niet doen dus.
Ik ben ook voor vrije winkeltijden. Paar die enkele feestdagen per jaar, die ook nog eens heel goed zijn voor de winkels, daar zou ik niet in snijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook voor meer koopzondagen.
Dat dus. En op deze manier worden de moslims de dupe en worden de mensen weer tegen de haren ingestreken. Erg fout dit voor anderen denken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar momenteel proberen christelijke partijen de koopzondagen weer terug te dringen dus van vrijheid is er in dit opzicht in Nederland nog lang geen sprake.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben ook voor vrije winkeltijden. Paar die enkele feestdagen per jaar, die ook nog eens heel goed zijn voor de winkels, daar zou ik niet in snijden.
Waarna de Kantianen van de SP weer steun moesten betuigen, welk doel dient dat behalve hun immer zo aanwezige knuffelpolitiek? Ik kan maar een conclusie trekken, en dat is dat ze de Islam weer in de kont willen kruipen terwijl het totaal niet nodig is.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij doet alsof de SP een voorstel heeft gedaan in de Tweede Kamer. Er is helemaal niets aan de hand. De journaille deed een rondvraag. Niets meer, niets minder.
Dat is dus al fout en werkt polariserend . Dan zet je mensen tegen elkaar op.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij doet alsof de SP een voorstel heeft gedaan in de Tweede Kamer. Er is helemaal niets aan de hand. De journaille deed een rondvraag. Niets meer, niets minder.
En het waren nog christenen ookquote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus al fout en werkt polariserend . Dan zet je mensen tegen elkaar op.
Ik heb verder ook niets met christenen, maar die feestdagen zijn er nou eenmaal. Nou ja kerst en pasen horen er gewoon bij. Veel andere feestdagen kunnen best langzaamaan vervangen worden door algemene feestdagen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Maar momenteel proberen christelijke partijen de koopzondagen weer terug te dringen dus van vrijheid is er in dit opzicht in Nederland nog lang geen sprake.
Welk doel dient die vraagstelling? Ik weet niet wat voor imbiciele journalist daar rondloopt in Den Haag maar is zijn vraag berust op partijporgramma's of iets dergelijk of vindt hij het gewoon leuk om elke willekeurige hersenscheet voor te leggen aan politici?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Waarna de Kantianen van de SP weer steun moesten betuigen, welk doel dient dat behalve hun immer zo aanwezige knuffelpolitiek? Ik kan maar een conclusie trekken, en dat is dat ze de Islam weer in de kont willen kruipen terwijl het totaal niet nodig is.
Een beetje een verhaal als bij de HHS, van die politiek correcte mensen die denken voor de moslims maar te moeten gaan beslissen wat ze willen of niet willen.
Gelukkig doet Wilders dat niet. Jullie volksheld.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus al fout en werkt polariserend . Dan zet je mensen tegen elkaar op.
Je ziet het helemaal verkeerd. Moslims snakken hiernaar. Jarenlang beledigd, opgejaagd als los wild en op de hak genomen. Wij voelen ons niet meer thuis in dit land en vragen ons af hoe onze kinderen hier straks moeten opgroeien. Het suikerfeest erkennen zou een goede start zijn om dat weer enigzins recht te zetten. En als klap op de vuurpijl Geert die als premier alle Nederlanders een gezegend suikerfeest toewenst.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Wat die journalist deed kan me niet boeien, het gaat om de SP die er meteen weer in springt om het te gebruiken als symboolpolitiek, om van te walgen die volksverlakkerij.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk doel dient die vraagstelling? Ik weet niet wat voor imbiciele journalist daar rondloopt in Den Haag maar is zijn vraag berust op partijporgramma's of iets dergelijk of vindt hij het gewoon leuk om elke willekeurige hersenscheet voor te leggen aan politici?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |