Gehoord en keihard meegebruld op de N214 (sorry mensen!) op weg naar huis, nette positie 8 trouwens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef Arcee het volgende:
Wat is het beste Nederlandse liedje ooit gemaakt?
Stem op Onderweg.
Ik zong zo vals dat ik kippenvel van kreegquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Gehoord en keihard meegebruld op de N214 (sorry mensen!) op weg naar huis, nette positie 8 trouwens.
Wat krijg jij er voor betaald?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef Arcee het volgende:
Wat is het beste Nederlandse liedje ooit gemaakt?
Stem op Onderweg.
Vijftien. En nog niets aan frisheid ingeboet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef Arcee het volgende:
Uiteraard weer even draaien, zoals zo vaak, al ruim dertien jaar lang.
Er is niets meer heilig these days. Nog niet gehoord overigens maar ongezien bagger.quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:46 schreef michiel_merk het volgende:
Kick! Wat een slechte remake van dit prachtige nr van lil kleine
Link?quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:46 schreef michiel_merk het volgende:
Nou inderdaad zeg, wat een aanfluiting. De benoeming muziek niet eens waardig. Zo'n computerstem eronder...quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:46 schreef michiel_merk het volgende:
Ik vind hem wel leuk hoor..quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:46 schreef michiel_merk het volgende:
Het klinkt nog erger dan hoe ik het dronken in de kroeg meeblčerde destijds, toen dit nummer uit kwamquote:
Lekker knallen met je autotune.quote:
Dit is zo extreem slecht dat woorden tekortschieten. Het enige woord dat nog bij me opkomt is: misselijkmakendquote:Op woensdag 12 september 2018 10:22 schreef Charlotte3 het volgende:
Een andere van Abel, in een nieuw jasje.
Met Anna Nooshin![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |