het is wel heel erg vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hoooooi!quote:
/care. Door.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax. Het is weer genieten geblazen, het beste voetbal dat er in Nederland gespeeld wordt.
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben mn fiets kwijt!
[ afbeelding ]
Joah. stond.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij stond tussen die blauwe en die andere blauwe?
Ik dacht dat je een foto had gemaakt van toen hij al weg was, waar is de "voor" foto dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Joah. stond.
Ik maak altijd een foto als ik bij mn fiets wegga, voor dit soort situaties.
waar heb je je geschoren?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben heerlijk fris gedoucht, heerlijk glad geschoren en heerlijk strak in pak.![]()
Even m'n krullen goed doen en dan komt alles goed.
Overal.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je je geschoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |