Ja we zaten op jou te wachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben weer thuis, dus we kunnen weer
Ja, dat vond ik ookquote:
Daarom die schop, kunnen we nieuwe mensen vragenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef timmmmm het volgende:
We hebben net teveel spelers om de TT te veranderen naar de wolf en de zeven geitjes
Ja, ik was gewoon zo onder de indruk dat ik niet meer oplettequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar mijn reactie was grappiger, dus ik snap dat je toch mij qoutete
Dat kan hara wel begrijpen. Hara is mijn bitch, dus die weet hoe het voelt van iemand die zo briljant en bescheiden is ondersteboven te zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik was gewoon zo onder de indruk dat ik niet meer oplette
Ik wist dat ook al hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan hara wel begrijpen. Hara is mijn bitch, dus die weet hoe het voelt van iemand die zo briljant en bescheiden is ondersteboven te zijn.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef timmmmm het volgende:
Het gaat hem écht niet meer worden hè?
Dit spel moet je gewoon niet te vaak spelenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef timmmmm het volgende:
Het gaat hem écht niet meer worden hè?
die is dichtquote:Op zondag 19 september 2010 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
FOK!Mafia #76: Met animo check voor een nieuwe start
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |