quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, mn fobo volgespamd
Genoeg om naar te hinten nu
Ik wilde eigenlijk alleen wat plaatjes eruit halen, gisteren ofzo, maar toen mocht het nog niet en nu was ik net plaatjes aan het kijken en ik vond die haren wel leuk en toen dacht ik: laat ik die er maar in zetten en toen kwam ik er nog meer tegen die ik wel leuk vond en zodoende.quote:
Spannend, vertel meer!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen wat plaatjes eruit halen, gisteren ofzo, maar toen mocht het nog niet en nu was ik net plaatjes aan het kijken en ik vond die haren wel leuk en toen dacht ik: laat ik die er maar in zetten en toen kwam ik er nog meer tegen die ik wel leuk vond en zodoende.
Nou, ik was dus aan het kijken en ik zag ook foto's die niet in mn fobo kunnen want dat gaat gewoon niet want dat is dfan weer niet goed voor de mensen die kijken want die zijn niet prettig voor de ogen. Maar ik heb ook plaatjes die ook wel leuk zijn, want die van die haren heb ik nog veel meer. Ook nog een hert enzo en van dat eekhoorntje is een hele serie en ik heb ook nog meer van die ijs foto's en ook van die etenswaren met rare namen en van de spinnenwebben ookquote:
Je hebt een gaatje in je circus maillot.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb ook nog maar even mn fobo veranderd op tijdIk had al tijden niet meer aan dat ding gedacht tot we begonnen te spelen
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zal ik ook mijn andere account pakken?
oeiquote:Op donderdag 17 december 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt een gaatje in je circus maillot.
ik heb nu niet eens een brownieplaatje!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Janies je verpest mijn figuur
Ik ga brownies bakken
ja maar toch! Door je naam he. Maar gelukkig worden het goede warme brownies met blueberriesquote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nu niet eens een brownieplaatje!
Alleen mn naam!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef ajf het volgende:
1- JaniesBrownie
2. Trev
3) Clesar03
4: Timmmmm
5 = PS
6, jaspah
7; borisz
8* blessed19
9. Ajf
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef SMutzskii het volgende:
Hara... gaan we nu samen dan SL'en, of doen we dat een andere keer?![]()
Hoera voor de burgers, beter kon het eigelijk niet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
1- JaniesBrownie
2. Trev
3) Clesar03
5 = PS
6, jaspah
7; borisz
8* blessed19
9. Ajf
10< Isdatzo
Nee, helemaal nietquote:
Ja helemaal wel, want dat hadden we juist afgesproken. En anders niet huilen dat het een keer te laat komt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
We hebben al veel te weinig deelnemers, hara, dan ken je beter in je eentje SLen, tenzij 2 SLs strikt noodzakelijk is.
Als het echt nodig is, dan wel. Het komt anders af en toe een paar uur te laat vind ik niet "echt nodig". Maar goed, het is jouw feestje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja helemaal wel, want dat hadden we juist afgesproken. En anders niet huilen dat het een keer te laat komt.
Nee, ik dek mezelf vast in. Ik kan niet garanderen dat ik elke dag stipt om 1900 en 2200 hier ben. Maar zoals het er nu naar uitziet, kijkend naar de lijst, komt het er eerst toch niet van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het echt nodig is, dan wel. Het komt anders af en toe een paar uur te laat vind ik niet "echt nodig". Maar goed, het is jouw feestje.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik echt niet vechten met Hara?
Dat is nou juist de leukigheid.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef SMutzskii het volgende:
Niet vechten...
Ik denk zowieso dat het nog eventjes duurt totdat het spel begint, feestdagen tijd. Dus misschien beter als we na die dagen beginnen? Komt voor mijzelf iig wel beter uit,... zowel qua speler als wanneer ik mee ga SL'en.
Tegen de tijd dat we op het punt staan te beginnen kijk ik dan wel wat ik doe, meespelen of mee SL'en.
Nee, helemaal nietquote:
Hier moest ik wel een beetje om giechelen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet
We hebben al veel te weinig deelnemers, timmmmm, dan ken je beter wel meedoen, tenzij het niet strikt noodzakelijk is!
Gelukkig maar..quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier moest ik wel een beetje om giechelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
RL is het echt een tof spel, MOET online ook wel zo zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef SMutzskii het volgende:
1- JaniesBrownie
2. Trev
3) Clesar03
5 = PS
6, jaspah
7; borisz
8* blessed19
9. Ajf
10< Isdatzo
11? krio
12 drummerdude
Gaat lekker hard hier, nog iemand die zich wil inschrijven???
Wat een vertrouwen in onze snelheid!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:37 schreef Isdatzo het volgende:
Goede kick.
Ik trek me trouwens terug want ik vertrek morgennacht op vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |