quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, mn fobo volgespamd
Genoeg om naar te hinten nu
Ik wilde eigenlijk alleen wat plaatjes eruit halen, gisteren ofzo, maar toen mocht het nog niet en nu was ik net plaatjes aan het kijken en ik vond die haren wel leuk en toen dacht ik: laat ik die er maar in zetten en toen kwam ik er nog meer tegen die ik wel leuk vond en zodoende.quote:
Spannend, vertel meer!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen wat plaatjes eruit halen, gisteren ofzo, maar toen mocht het nog niet en nu was ik net plaatjes aan het kijken en ik vond die haren wel leuk en toen dacht ik: laat ik die er maar in zetten en toen kwam ik er nog meer tegen die ik wel leuk vond en zodoende.
Nou, ik was dus aan het kijken en ik zag ook foto's die niet in mn fobo kunnen want dat gaat gewoon niet want dat is dfan weer niet goed voor de mensen die kijken want die zijn niet prettig voor de ogen. Maar ik heb ook plaatjes die ook wel leuk zijn, want die van die haren heb ik nog veel meer. Ook nog een hert enzo en van dat eekhoorntje is een hele serie en ik heb ook nog meer van die ijs foto's en ook van die etenswaren met rare namen en van de spinnenwebben ookquote:
Je hebt een gaatje in je circus maillot.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb ook nog maar even mn fobo veranderd op tijdIk had al tijden niet meer aan dat ding gedacht tot we begonnen te spelen
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zal ik ook mijn andere account pakken?
oeiquote:Op donderdag 17 december 2009 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt een gaatje in je circus maillot.
ik heb nu niet eens een brownieplaatje!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Janies je verpest mijn figuur
Ik ga brownies bakken
ja maar toch! Door je naam he. Maar gelukkig worden het goede warme brownies met blueberriesquote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nu niet eens een brownieplaatje!
Alleen mn naam!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef ajf het volgende:
1- JaniesBrownie
2. Trev
3) Clesar03
4: Timmmmm
5 = PS
6, jaspah
7; borisz
8* blessed19
9. Ajf
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef SMutzskii het volgende:
Hara... gaan we nu samen dan SL'en, of doen we dat een andere keer?![]()
Hoera voor de burgers, beter kon het eigelijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |