quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef flaykd het volgende:
Jij bent zooooooo grappig xD trouw met meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat denk je wel niet van mequote:
Schietspellen op console vergt skill, iedereen kan knallen op de pcquote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef Gupje het volgende:
Al falen in xbox live aanschaffen, je verdient om gedisconnect te worden... Maar niet gebaned of zo?
Dat zeggen cheatersquote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van meIk ben een glas eerlijke spelere
Nee me xdoos is niet omgebouwd en heb ook al gekeken op de site van xdoos. Als je gebanned word staat er een hele omschrijving bij en dat is nu niet zoquote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef Gupje het volgende:
Al falen in xbox live aanschaffen, je verdient om gedisconnect te worden... Maar niet gebaned of zo?
Grappig dat je over mongolen begintquote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef pl4kkie het volgende:
Zit lekker een avondje tegamen met me maten op xbox live. Zijn we lekker bezig met cod 2 ( wat en kanker spel trouwens)wordt ik zow maar ineens gedisconnect van xbox live
![]()
. Ik probeer te reconnecten nix geen reactie. Modem gereset nog steeds nix ( die werkt perfect). Dus mensen van xdoos live WTF flikken jullie me nou. Hier betaal ik geen 60 euries per jaar voor om zonder reden gedisconnect teworden van live.
![]()
![]()
klacht: De mensen achter xdoos live zijn mongolen...
sub klacht: Cod2 is een kanker spel
Je bent een eerlijke kutkloon. In de oorlog gaven Duitsers dat soort tuig vaak een nekschotquote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee me xdoos is niet omgebouwd en heb ook al gekeken op de site van xdoos. Als je gebanned word staat er een hele omschrijving bij en dat is nu niet zo
Ja, ultieme faal dat. Doe ik ook niet aan mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:55 schreef Dibble het volgende:
Schietspellen op een console spelen waarbij je met de knuppeltjes moet richten!!
Omdat ik hem een halfjaar geleden ORGINEEL in de winkel gekocht hebquote:
Maar hoe weet je wat je te zien krijgt als je bent gebanned?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Omdat ik hem een halfjaar geleden ORGINEEL in de winkel gekocht heb
http://www.xbox.com/nl-NL/support/consoleban/default.htmquote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar hoe weet je wat je te zien krijgt als je bent gebanned?
Ik moet ook van mijn x-doos af maar hij is ook gemod, dus het is wel mogelijk...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Heb ik toch goed geld aan zo'n sukkel verdiend met die partij als nieuw ingepakte gebande x-boxen
ohh jij ben dus die smeerlapquote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Heb ik toch goed geld aan zo'n sukkel verdiend met die partij als nieuw ingepakte gebande x-boxen
Ja of je verbinding ligt er toch uit mongool.quote:Modem gereset nog steeds nix ( die werkt perfect)
Mijn gratis abbo (gold, maandje geldig) loopt bijna af dus thanks voor deze site G.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Dennitaj het volgende:
60 euro per jaar
http://www.xboxkaarten.nl/
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, ultieme faal dat. Doe ik ook niet aan mee.
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
Schietspellen op console vergt skill, iedereen kan knallen op de pc
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt!
Mensen die niet weten dat MW2 aim-assist heeft op de console om mensen te laten denken dat ze goed zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
Schietspellen op console vergt skill, iedereen kan knallen op de pc
Dat, en enorm onhandig richten met knuppeltjes waarbij je willekeurig 1cm of 5cm beweegt skill noemenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat MW2 aim-assist heeft op de console om mensen te laten denken dat ze goed zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat MW2 aim-assist heeft op de console om mensen te laten denken dat ze goed zijn.
Mensen die niet weten dat, dat uit kan gezet wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat, en enorm onhandig richten met knuppeltjes waarbij je willekeurig 1cm of 5cm beweegt skill noemen.
je moest eens weten wat ie zei toen ie nog geen xbox hadquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef haakon het volgende:
[..]
alsof je geen skill nodig hebt voor CS 1.6 bijvoorbeeld.
Volgens mij heb je overal wel wat skill voor nodig.
Ik speel op Xbox én pc dat soort games
Aim-assist is juist vervelend als je op een vijand probeert te richten en je crosshair door een andere voorbijlopende vijand wordt weggeleid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet weten dat, dat uit kan gezet worden
Mensen die niet kunnen omgaan met een controller![]()
schiet je die toch eerst dood :p en ga je later weer terug naar die anderquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aim-assist is juist vervelend als je op een vijand probeert te richten en je crosshair door een andere voorbijlopende vijand wordt weggeleid.
Lukt misschien van dichtbij maar op een afstand kan het heel lame zijn. Meestal schieten ze ook terug.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef mug89 het volgende:
[..]
schiet je die toch eerst dood :p en ga je later weer terug naar die ander
100% mee eens, als ik het kon uitzetten bij MW2 had ik het meteen gedaan... Daardoor ben ik zo vaak gekilled, precies wat jij zei, ben je eerst lekker aan het aimen op iemand, maar omdat iemand ervoor langs loopt gaat hij met die persoon mee..quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aim-assist is juist vervelend als je op een vijand probeert te richten en je crosshair door een andere voorbijlopende vijand wordt weggeleid.
Jij hebt nog nooit een double kill gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef mug89 het volgende:
[..]
schiet je die toch eerst dood :p en ga je later weer terug naar die ander
Precies, de verwarring die erdoor ontstaat is echt niet te doen, vaak is het op het moment van wegleiden al te laat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:24 schreef Dennitaj het volgende:
[..]
100% mee eens, als ik het kon uitzetten bij MW2 had ik het meteen gedaan... Daardoor ben ik zo vaak gekilled, precies wat jij zei, ben je eerst lekker aan het aimen op iemand, maar omdat iemand ervoor langs loopt gaat hij met die persoon mee..
Eeuwig gescheld, dreigberichten van trieste figuren, de frustratie van sommige mensen op Livequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef Koko_Banana het volgende:
Xbox Live is leuk.
Maar de community is gewoon![]()
![]()
Juist, ik zat net het zelfde te bedenkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef Catch22- het volgende:
60 eu is trouwens wel hard falen
36 eu kan ook
Doe je dat ook niet als je een game koopt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef no1uknow het volgende:
60 euro per jaar betalen om online te mogen gamen!
Dat is eigenlijk gewoon betalen om te mogen gamen.
Ja, een game koop je, om die game te kunnen spelen. Maar als je de game al hebt gekocht, dus al 60 euro hebt uitgegeven, waarom zou je dan NOG is een keer moeten betalen om de game, die je al voor 60 euro hebt gekocht, te kunnen spelen?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe je dat ook niet als je een game koopt?
En wat is 60 euro nou op een heel jaar? Het is 5 euro per maand en games als WoW kosten iets van 20 euro per 60 dagen.![]()
Mits de service goed is en het gewoon leuk is vind ik het niet erg om een kleine bijdrage te doen. Een auto koop je ook even maar die heeft ook onderhoud, belasting en benzine, dan vind ik die paar euro niet erg om te betalen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, een game koop je, om die game te kunnen spelen. Maar als je de game al hebt gekocht, dus al 60 euro hebt uitgegeven, waarom zou je dan NOG is een keer moeten betalen om de game, die je al voor 60 euro hebt gekocht, te kunnen spelen?!
PSN!
¤30,- ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef Catch22- het volgende:
60 eu is trouwens wel hard falen
36 eu kan ook
Ga je nu gamen met een auto vergelijken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mits de service goed is en het gewoon leuk is vind ik het niet erg om een kleine bijdrage te doen. Een auto koop je ook even maar die heeft ook onderhoud, belasting en benzine, dan vind ik die paar euro niet erg om te betalen.
Xbox Live!
Ik vond glass armor altijd lastig te halen in Oblivion.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je snapt niet wat vergelijken is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ga je nu gamen met een auto vergelijken?Je haalt nog net je wijf er niet bij. Online gamen hoort gratis te zijn, dat bewijst PSN ook wel weer. Niets geen falende servers en meer dan genoeg extra's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Je snapt mijn punt niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je snapt niet wat vergelijken is?En waarom 'hoort' online gamen dan gratis te zijn, het is een abonnementenservice en die kosten nou eenmaal geld.
Playstation Network is minstens zo goed, en gratis! Wat hierboven mij wordt gezegd, nooit falende servers, veel extra's, lekker gebruiksvriendelijk en bovenal; GRATIS!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mits de service goed is en het gewoon leuk is vind ik het niet erg om een kleine bijdrage te doen. Een auto koop je ook even maar die heeft ook onderhoud, belasting en benzine, dan vind ik die paar euro niet erg om te betalen.
Xbox Live!
ik heb toch anders best wel is een errortje met COD MW hoor op de PS3quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Playstation Network is minstens zo goed, en gratis! Wat hierboven mij wordt gezegd, nooit falende servers, veel extra's, lekker gebruiksvriendelijk en bovenal; GRATIS!
Ik tot nu toe nog nietquote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb toch anders best wel is een errortje met COD MW hoor op de PS3
Wat je hierboven wordt gezegd? Heb je wel een PS3?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Playstation Network is minstens zo goed, en gratis! Wat hierboven mij wordt gezegd, nooit falende servers, veel extra's, lekker gebruiksvriendelijk en bovenal; GRATIS!
De 360 is ook het enige apparaat wat ik van Microsoft heb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef no1uknow het volgende:
Sowieso is Microsoft al kut, laat staan Xbox live
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |