Eeuwig gescheld, dreigberichten van trieste figuren, de frustratie van sommige mensen op Livequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef Koko_Banana het volgende:
Xbox Live is leuk.
Maar de community is gewoon![]()
![]()
Juist, ik zat net het zelfde te bedenkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef Catch22- het volgende:
60 eu is trouwens wel hard falen
36 eu kan ook
Doe je dat ook niet als je een game koopt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef no1uknow het volgende:
60 euro per jaar betalen om online te mogen gamen!
Dat is eigenlijk gewoon betalen om te mogen gamen.
Ja, een game koop je, om die game te kunnen spelen. Maar als je de game al hebt gekocht, dus al 60 euro hebt uitgegeven, waarom zou je dan NOG is een keer moeten betalen om de game, die je al voor 60 euro hebt gekocht, te kunnen spelen?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe je dat ook niet als je een game koopt?
En wat is 60 euro nou op een heel jaar? Het is 5 euro per maand en games als WoW kosten iets van 20 euro per 60 dagen.![]()
Mits de service goed is en het gewoon leuk is vind ik het niet erg om een kleine bijdrage te doen. Een auto koop je ook even maar die heeft ook onderhoud, belasting en benzine, dan vind ik die paar euro niet erg om te betalen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, een game koop je, om die game te kunnen spelen. Maar als je de game al hebt gekocht, dus al 60 euro hebt uitgegeven, waarom zou je dan NOG is een keer moeten betalen om de game, die je al voor 60 euro hebt gekocht, te kunnen spelen?!
PSN!
¤30,- ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef Catch22- het volgende:
60 eu is trouwens wel hard falen
36 eu kan ook
Ga je nu gamen met een auto vergelijken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mits de service goed is en het gewoon leuk is vind ik het niet erg om een kleine bijdrage te doen. Een auto koop je ook even maar die heeft ook onderhoud, belasting en benzine, dan vind ik die paar euro niet erg om te betalen.
Xbox Live!
Ik vond glass armor altijd lastig te halen in Oblivion.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van meIk ben een glas eerlijke spelere
Je snapt niet wat vergelijken is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ga je nu gamen met een auto vergelijken?Je haalt nog net je wijf er niet bij. Online gamen hoort gratis te zijn, dat bewijst PSN ook wel weer. Niets geen falende servers en meer dan genoeg extra's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Je snapt mijn punt niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je snapt niet wat vergelijken is?En waarom 'hoort' online gamen dan gratis te zijn, het is een abonnementenservice en die kosten nou eenmaal geld.
Playstation Network is minstens zo goed, en gratis! Wat hierboven mij wordt gezegd, nooit falende servers, veel extra's, lekker gebruiksvriendelijk en bovenal; GRATIS!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mits de service goed is en het gewoon leuk is vind ik het niet erg om een kleine bijdrage te doen. Een auto koop je ook even maar die heeft ook onderhoud, belasting en benzine, dan vind ik die paar euro niet erg om te betalen.
Xbox Live!
ik heb toch anders best wel is een errortje met COD MW hoor op de PS3quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Playstation Network is minstens zo goed, en gratis! Wat hierboven mij wordt gezegd, nooit falende servers, veel extra's, lekker gebruiksvriendelijk en bovenal; GRATIS!
Ik tot nu toe nog nietquote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb toch anders best wel is een errortje met COD MW hoor op de PS3
Wat je hierboven wordt gezegd? Heb je wel een PS3?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Playstation Network is minstens zo goed, en gratis! Wat hierboven mij wordt gezegd, nooit falende servers, veel extra's, lekker gebruiksvriendelijk en bovenal; GRATIS!
De 360 is ook het enige apparaat wat ik van Microsoft heb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef no1uknow het volgende:
Sowieso is Microsoft al kut, laat staan Xbox live
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |