Dat is de grote valkuil van Spacecake.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef Vloerkadet het volgende:
Ik heb een paar keer eerder geblowd maar voelde daar niets tot vrij weinig van...
Dat hoor je wel vaker van mensen. Maarja, uitzitten maar. Veel sinaasappelsap en zoetigheid nemen inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef Vloerkadet het volgende:
Ik heb een paar keer eerder geblowd maar voelde daar niets tot vrij weinig van...
Op internet raden ze een halve plak aanquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef DirkZz het volgende:
2/3 plakken is veel voor een beginner.
Eten, eiwit, suiker, melk, vit c, als je genoeg gerust hebt niet binnen blijven hangen maar buiten wandelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:39 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is wel erg lang inderdaad. Hoe is je verdere ervaring met cannabis? Heb je veel gewoon geblowd? Probeer in ieder geval veel vitamine c tot je te nemen.
Ach jongen, niet zo moeilijk doen het is maar wiet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:51 schreef Vloerkadet het volgende:
Het gaat nog niet veel beter. Werd net zwetend in paniek wakker, ijlen leek het wel bijna. Heb nu ook koorts volgens mij. Afwezige/roes gevoel is nog steeds niet weg. Snoep helpt ook niet.
afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:51 schreef Vloerkadet het volgende:
Het gaat nog niet veel beter. Werd net zwetend in paniek wakker, ijlen leek het wel bijna. Heb nu ook koorts volgens mij. Afwezige/roes gevoel is nog steeds niet weg. Snoep helpt ook niet.
Is het niet gewoon een griepje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:51 schreef Vloerkadet het volgende:
De link doet het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef Ticker het volgende:
Het ergste wat ik hoorde is dat het 2 jaar kan aanhouden. Het zou nog kunnen versterken.
Hier wat gevallen van mensen bij wie het zo slecht af liep dat ze er niet meer boven op zijn gekomen, dus weet waar je aan begonnen bent:
https://www.medi-vraagbaakuni.nl/lijsten/can-ernstig.php/=7
Wat ben jij stoer, zegquote:Op donderdag 17 december 2009 19:47 schreef Koenani het volgende:
[..]
Op internet raden ze een halve plak aan, met 3-5 gram in de cake. Wij dus 7 gram en een 4-6x zo grote portie
Grappig joh! Iemand die zich al zorgen maakt, express bang maken met zelf verzonnen flut. De link bestaat niet, de site bestaat niet en je stellingen slaan nergens op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef Ticker het volgende:
Het ergste wat ik hoorde is dat het 2 jaar kan aanhouden. Het zou nog kunnen versterken.
Hier wat gevallen van mensen bij wie het zo slecht af liep dat ze er niet meer boven op zijn gekomen, dus weet waar je aan begonnen bent:
https://www.medi-vraagbaakuni.nl/lijsten/can-ernstig.php/=7
Dan heb je de laatste nieuwe updates van windows niet.quote:
geen bezosquote:inequan is used in the treatment of depression and anxiety. It helps relieve tension, improve sleep, elevate mood, increase energy, and generally ease the feelings of fear, guilt, apprehension, and worry most people experience. It is effective in treating people whose depression and/or anxiety is psychological, associated with alcoholism, or a result of another disease (cancer, for example) or psychotic depressive disorders (severe mental illness). It is in the family of drugs called tricyclic antidepressants.
Jij bent nog nooit 16 geweest?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
Godverdomme. wat ben jij een tiefus mietje.
Heel koel spacecake eten (spacecakeben je net 16 geworden ofzo
).
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het vermoeden dat Heideroosje uit was op het uitlokken van een reactie zoals de jouwe
woopsquote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
*steekt een heerlijke lekkere dikke joint op
![]()
Het gaat wel beter. Vandaag en gisteren gewoon weer gewerkt. Ik heb over het algemeen nog wel steeds een suffig/afwezig/'stoned' gevoel, maar dat kan ook door vermoeidheid komen. Soms lichte paniek uit angst dat ik daar niet 'uit kom'.quote:
Heb je al gesport?quote:Op maandag 21 december 2009 01:01 schreef Vloerkadet het volgende:
[..]
Het gaat wel beter. Vandaag en gisteren gewoon weer gewerkt. Ik heb over het algemeen nog wel steeds een suffig/afwezig/'stoned' gevoel, maar dat kan ook door vermoeidheid komen. Soms lichte paniek uit angst dat ik daar niet 'uit kom'.
Maar al een stuk beter/optimistischer dan een paar dagen geleden.Gewoon niet te veel mee bezig zijn inderdaad.
Druk maakt om niks?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef Jordiaantje het volgende:
. Ik geef toe dat TS zich een beetje druk maakt om niks
Zonder dat TS gebruik zou maken van drugsquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Druk maakt om niks?
Niet iedereen is hetzelfde... Voor hetzelfde geld blijft hij er in hangen. Er bestaat een redelijke kans dat het nog een keertje terugkomt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:24 schreef romski het volgende:
Ziek van de spacecake, slachtoffer #9.765.597![]()
Dat gevoel kan soms heel lang aanhouden. Kijk er niet van op als het na een paar maanden nog niet over is. Het kan ook heftiger worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |