Dat is de grote valkuil van Spacecake.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef Vloerkadet het volgende:
Ik heb een paar keer eerder geblowd maar voelde daar niets tot vrij weinig van...
Dat hoor je wel vaker van mensen. Maarja, uitzitten maar. Veel sinaasappelsap en zoetigheid nemen inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef Vloerkadet het volgende:
Ik heb een paar keer eerder geblowd maar voelde daar niets tot vrij weinig van...
Op internet raden ze een halve plak aanquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef DirkZz het volgende:
2/3 plakken is veel voor een beginner.
Eten, eiwit, suiker, melk, vit c, als je genoeg gerust hebt niet binnen blijven hangen maar buiten wandelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:39 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is wel erg lang inderdaad. Hoe is je verdere ervaring met cannabis? Heb je veel gewoon geblowd? Probeer in ieder geval veel vitamine c tot je te nemen.
Ach jongen, niet zo moeilijk doen het is maar wiet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:51 schreef Vloerkadet het volgende:
Het gaat nog niet veel beter. Werd net zwetend in paniek wakker, ijlen leek het wel bijna. Heb nu ook koorts volgens mij. Afwezige/roes gevoel is nog steeds niet weg. Snoep helpt ook niet.
afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:51 schreef Vloerkadet het volgende:
Het gaat nog niet veel beter. Werd net zwetend in paniek wakker, ijlen leek het wel bijna. Heb nu ook koorts volgens mij. Afwezige/roes gevoel is nog steeds niet weg. Snoep helpt ook niet.
Is het niet gewoon een griepje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:51 schreef Vloerkadet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |