Waarom blijf ik dit grappig vindenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Siniti het volgende:
EN DIE HEREN IN DEN HAAG RAPEN HET GELD WEER BIJ ELKAAR WE WORDEN UITGEKLOPT DE ILLUMINATI KLOPT AAN DE DEUR ZEG IK JE OPEN JE OGEN DIT KAN NIET MEER ZO LANGER STEM OP DE PVDD
Dat is in het noorden wel gehaaldquote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef muiterij het volgende:
Omdat er in de voorspellingen niet aan een bepaalde norm werd voldaan. Volgens mij moet er 10 cm sneeuw voorspeld zijn binnen een bepaald periode.
...en dan ook nog eens die KUTKACHEL!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Siniti het volgende:
EN DIE HEREN IN DEN HAAG RAPEN HET GELD WEER BIJ ELKAAR WE WORDEN UITGEKLOPT DE ILLUMINATI KLOPT AAN DE DEUR ZEG IK JE OPEN JE OGEN DIT KAN NIET MEER ZO LANGER STEM OP DE PVDD
NIET WAAR JIJ BENT ZEKER AL GEBUKT HE?quote:
KANKERKACHEL MAN.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en dan ook nog eens die KUTKACHEL!!!![]()
![]()
Oeps ik druk per ongeluk op quotequote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef muiterij het volgende:
Wikipedia over de criteria:
Bij sneeuw
Zware sneeuwval: > 5 cm/h over een groot gebied (provincie)
Sneeuwjacht: sneeuwval met windkracht 6 of 7
Sneeuwstorm: Sneeuwval of driftsneeuw bij windkracht 8 of meer
Het is wel voor minder afgegeven, hoor. !1!!1quote:
watquote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
NIET WAAR JIJ BENT ZEKER AL GEBUKT HE?
Linkse hobbies kosten veel geld dus ook betalen na de dood
Lekkerquote:Op donderdag 17 december 2009 17:14 schreef Xenomaniac het volgende:
Kopje warme choco met slagroom iemand?
Okay, ik gooi er een Bastognekoek bij.
Slagroom mag je houden maar verderquote:Op donderdag 17 december 2009 17:14 schreef Xenomaniac het volgende:
Kopje warme choco met slagroom iemand?
Okay, ik gooi er een Bastognekoek bij.
De dood is een leugen bedacht door de slinkse kerk, zo laten ze ons denken dat er uiteindelijk een einde aan ons leven komt. In werkelijkheid sturen ze alle oude mensen naar slinkse werkkampen om daar tot in de eeuwigheid te werken voor het slinkse kapitaalquote:Op donderdag 17 december 2009 17:31 schreef Xenomaniac het volgende:
We gaan allemaal dood.
HEBBEN JULLIE NOU JE ZIN? STELLETJE SMERIGE LINKSE KUTHONDEN!?
Ik geef op. Penisbaard weet de actualiteit zo goed te mixen. Ik ben je nederige dienaar, Penisbaard.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
niemand overtreft penisbaard met die shit.
![]()
![]()
Wat begreep je niet aan 'SMERIGE LINKSE KUTHONDEN' ?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:33 schreef Penisbaard het volgende:
De dood is een leugen bedacht door de slinkse kerk, zo laten ze ons denken dat er uiteindelijk een einde aan ons leven komt. In werkelijkheid sturen ze alle oude mensen naar slinkse werkkampen om daar tot in de eeuwigheid te werken voor het slinkse kapitaal
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:38 schreef Aurelianus het volgende:
Het is toch duidelijk dat de joden hier achter zitten?
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Siniti het volgende:
De paus is al decennialang een marionet van duistere links-zionistische krachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
OOK! OOK!
Het is een LINKS-ZIONISTISCH-COMPLOT!
Tering joden ook altijd..
Linksen en joden dus.
Zijn die papen er ook bij betrokken?
En ik hoor zojuist dat de Dalai Lama niet kapot is van die kongsie.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:45 schreef Aurelianus het volgende:
De paus is al decennialang een marionet van duistere links-zionistische krachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |