CACCIATORE IN MIJN TOPIC OH MIJN GODquote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef Cacciatore het volgende:
kk nerds he someteen moet ik met de busje en de treintje na huis he weet nu al dat ik dikke vertraging krijg, soms kan ik sochtends ook egt kk boos worde he als zon buschauffeur weer is te laat is he zon man hoeft aleen maar op tijd te kome meer niet en zelfs dat kan ie niet whahah :p
Praat normaal, ook als je in elkaar geslagen gaat worden op een pleintje in een wijkquote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef Cacciatore het volgende:
kk nerds he someteen moet ik met de busje en de treintje na huis he weet nu al dat ik dikke vertraging krijg, soms kan ik sochtends ook egt kk boos worde he als zon buschauffeur weer is te laat is he zon man hoeft aleen maar op tijd te kome meer niet en zelfs dat kan ie niet whahah :p
mattie ik ga NEVER aleen daarheen :pquote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Praat normaal, ook als je in elkaar geslagen gaat worden op een pleintje in een wijk
hahaha nix speciaals hroor mattie :pquote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef o.us het volgende:
[..]
CACCIATORE IN MIJN TOPIC OH MIJN GOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die niet gaan voetballen als er 10 centimeter sneeuw ligtquote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef 9611Niels het volgende:
De TS wil graag voetballen met dit weer
Je bezorgd noodpakketten?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Conflict het volgende:
Ik heb netjes alle pakkettjes bij de mensen bezorgd, ging wel wat langzamer maar iedereen heeft zijn spulletjes in huis
Gaat je voetbal nou niet door, ach wat zieligquote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef o.us het volgende:
Mijn trainer belde me net. De voetbaltraining van vanavond gaat niet door, door een verwachte 'sneeuwval' die hij vernomen had vanRTL
. Daar zit ik dan vanavond. Misschien dat ik naar Dordt ga, mits de treinen dan nog rijden.
Klacht: Een beetje sneeuw ontregelt dit land.
Kijk je wel uitquote:
AL QUAEDA!!quote:
President!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
AL QUAEDA!!
BIN LADEN!!
TERRORIST!!
OPEN JE OGEN!!
[ afbeelding ]
Wilkommenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef maniack28 het volgende:
Heel Utrecht niet meer bereikbaar per trein wtf
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef Cacciatore het volgende:
Faalhaas.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef Cacciatore het volgende:
VMBO ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef Cacciatore het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |