abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 16:05:34 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75732947
Hét vervolg op het topic De ego's van Oranje: Allemaal mee of iemand thuis laten?

Met de laatste twee berichten als quotes:
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:55 schreef Pool het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)ationals-oranje.html
[..]

Gaat duidelijk lekker!

Overigens denk ik dat Van Bommel hier ook weer bij betrokken is. Zo'n "Ja, maar...."-Limbo die continu loopt te zeiken op alles. Waarschijnlijk loopt 'ie bij Van Persie stiekem te zeuren over Sneijder en loopt hij bij Sneijder af te geven op Van Persie. En die mannetjes met een ego trappen daar natuurlijk volledig in.

Vervolgens gaat Sneijder niet naar het WK en worden we in de 1/8e finale uitgeschakeld door Slowakije, vanwege twee keer geel voor Van Bommel (wegens domme tackle in de 14e minuut en wegens zeiken in de 33e minuut).
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef RM-rf het volgende:
het is juist best positief dat dit duidelijk ver voor het toernooi eruit komt ...
Een goede coach kan hier nu op reageren en zowel de druk van de ketel halen, maar soms ook juist meer druk erop zetten (wat dat betreft hoop ik niet dat Van Marwijk al tezeer alles gaat 'sussen'... met enkel smoren en garen win je geen WK)...

De truc is natuurlijk altijd ervoor te zorgen dat je ook conflicterende persoonlijkheden mee neemt, maar dat deze zich aan het teambelang onderwerpen ... Juist iemand als Sneijder is zo iemand, een geniale voetballer die je er altijd gewoon bij moet willen hebben, enkel niet onder zijn eigen voorwaarden, of voor zijn eigen belang.

Die goede coach is in mijn ogen hét gemis. Van Marwijk is geen peoplemanager zoals Hiddink of Rijkaard. Mijns inziens is zijn relatie met Van Bommel, ook een onruststoker, een belemmering om correct op te treden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Barca op 17-12-2009 16:21:11 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_75733050
Van Bommel een onruststoker?
  donderdag 17 december 2009 @ 16:14:51 #3
30220 Barca
pi_75733311
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Rekkie het volgende:
Van Bommel een onruststoker?
Zie 1 van de quotes. Het valt nu niet op, maar Van Bommel is een zeikerdje, een zuiger. Kan het niet hebben als een ander het baasje is. Remember affaire met Davids? Bommeltje mag de schoenen van Davids nog niet poetsen!

Bommeltje is echt zo'n smeerlap die voor problemen zorgt. Zo'n mol.
  donderdag 17 december 2009 @ 16:15:13 #4
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75733326
Heeft Sneijder trouwens echt die kansloze opmerking gemaakt richting Velthuizen? Of is dat speculatie.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 17 december 2009 @ 16:19:00 #5
30220 Barca
pi_75733481
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef ShevaJB het volgende:
Heeft Sneijder trouwens echt die kansloze opmerking gemaakt richting Velthuizen? Of is dat speculatie.
Daar is nog geen officiële verklaring over gegeven. Al had ik de indruk dat Van Marwijk het in Studio Voetbal niet ontkende. Hoe die opmerking exact gemaakt en bedoeld is ...

Kijk je echter naar wedstrijden en trainingen, dan vind ik Wesley S. een risico. Technisch en tactisch vind ik hem niet geschikt als basisspeler (indien Van der Vaart fit en beschikkend over wedstrijdritme). Tactisch en qua teamgeest vind ik hem niet geschikt voor de bank.

Maar dat gevoel heb ik bij meerdere spelers. Dat is denk ik een potentiële bom. Als die op het wk tot ontploffen komt ...
  donderdag 17 december 2009 @ 16:19:34 #6
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_75733507
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef ShevaJB het volgende:
Van Marwijk heeft het niet ontkend tijdens de uitzending, dus ik denk dat die kansloze opmerking echt gemaakt is door die sleutelhanger.
I am not impressed by your performance
pi_75733583
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Barca het volgende:

[..]

Zie 1 van de quotes. Het valt nu niet op, maar Van Bommel is een zeikerdje, een zuiger. Kan het niet hebben als een ander het baasje is. Remember affaire met Davids? Bommeltje mag de schoenen van Davids nog niet poetsen!

Bommeltje is echt zo'n smeerlap die voor problemen zorgt. Zo'n mol.
En waarom mag Van Bommel de schoenen van Davids niet poetsen?
  donderdag 17 december 2009 @ 16:22:33 #8
30220 Barca
pi_75733647
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En waarom mag Van Bommel de schoenen van Davids niet poetsen?
Omdat Davids een veel betere speler was dan Van Bommel ooit zal worden. En dan heb ik het over een totaalplaatje.
pi_75733713
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:19 schreef GSP het volgende:

[..]

Van Marwijk heeft het niet ontkend tijdens de uitzending, dus ik denk dat die kansloze opmerking echt gemaakt is door die sleutelhanger.
Nee hij ontkende het niet idd, maar Sneijder kennende, lijkt me er wel iets van een waarheid inzitten. Maar eigenlijk lijkt me altijd zoiets te zijn geweest. Alleen komt het nu naar buiten. Ze doen maar, zolang ze op het wk goed spelen
Forza MVV: SJENGEEEE!!
pi_75733726
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:22 schreef Barca het volgende:

[..]

Omdat Davids een veel betere speler was dan Van Bommel ooit zal worden. En dan heb ik het over een totaalplaatje.
  donderdag 17 december 2009 @ 16:26:43 #11
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_75733817
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef jordysjeng het volgende:

[..]

Nee hij ontkende het niet idd, maar Sneijder kennende, lijkt me er wel iets van een waarheid inzitten. Maar eigenlijk lijkt me altijd zoiets te zijn geweest. Alleen komt het nu naar buiten. Ze doen maar, zolang ze op het wk goed spelen
Nou dat baasje krijgt een beetje teveel praatjes blijkbaar. De spelers lijken ook een probleem te hebben met deze onruststoker. Wat mij betreft thuis laten, want anders krijgen we weer rellen op het WK met die gezwollen ego's.
I am not impressed by your performance
  donderdag 17 december 2009 @ 16:30:06 #12
30220 Barca
pi_75733950
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef GSP het volgende:

[..]

Nou dat baasje krijgt een beetje teveel praatjes blijkbaar. De spelers lijken ook een probleem te hebben met deze onruststoker. Wat mij betreft thuis laten, want anders krijgen we weer rellen op het WK met die gezwollen ego's.
Maar ... er zijn meer spelers die voor problemen (kunnen) zorgen. Nu is niemand heilig, maar behalve de nadelen beschikken die spelers ook over kwaliteiten.
pi_75734119
Dan had Hugo dus blijkbaar een punt en liep die v. Marwijk of te liegen of gewoon weer te suffen, iets wat ie wel vaker doet.
-
pi_75734428

-
pi_75734910
Tvp
  donderdag 17 december 2009 @ 16:55:45 #16
30220 Barca
pi_75734969
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
Dan had Hugo dus blijkbaar een punt en liep die v. Marwijk of te liegen of gewoon weer te suffen, iets wat ie wel vaker doet.
Hugo stond echter zwak omdat hij slechts dat ene puntje noemde. Verder maakte zijn geschreeuw zijn verhaal zeker niet sterker. Journalistiek gezien had Borst slechts wat gebakken lucht.

Dat er in de selectie af en toe irritatie is, kan ik me best voorstellen. Het zijn vedetten, die hebben zo hun nukken. Af en toe een beetje ergernis mag ook best. Maar je moet wel waakzaam zijn en het, om Lowie te citeren, kunnen managen. Dát kan Bertje niet!

Bij mij doet een van de plaatjes (Van Persie) het overigens niet. Van Persie ging goed om met zijn rol als wisselspeler op het EK. Maar of dat op het wk ook zo zal zijn? Vraagtekens die je ook bij Huntelaar en Robben mag stellen.
pi_75735302
Die opmerking die Snijder gemaakt zou hebben klinkt meer gewoon als een (mislukte) grap.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 17 december 2009 @ 17:08:23 #18
30220 Barca
pi_75735403
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Roi het volgende:
Die opmerking die Snijder gemaakt zou hebben klinkt meer gewoon als een (mislukte) grap.
Mee eens. Echter, er zou echt wel eens meer kunnen spelen. Maar wat en in welke mate?
pi_75735554
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:55 schreef Barca het volgende:

[..]

Hugo stond echter zwak omdat hij slechts dat ene puntje noemde. Verder maakte zijn geschreeuw zijn verhaal zeker niet sterker. Journalistiek gezien had Borst slechts wat gebakken lucht.

Dat er in de selectie af en toe irritatie is, kan ik me best voorstellen. Het zijn vedetten, die hebben zo hun nukken. Af en toe een beetje ergernis mag ook best. Maar je moet wel waakzaam zijn en het, om Lowie te citeren, kunnen managen. Dát kan Bertje niet!

Bij mij doet een van de plaatjes (Van Persie) het overigens niet. Van Persie ging goed om met zijn rol als wisselspeler op het EK. Maar of dat op het wk ook zo zal zijn? Vraagtekens die je ook bij Huntelaar en Robben mag stellen.
Hugo had idd met meer concreets moeten komen. Maar of Bert uberhaupt wat heeft 'gemaneged' en of hij dat niet goed gedaan heeft kun je niet zeggen want dat weet je niet.

Overigens: v. Bommel erbij halen. Een Ajacied toont weer kuurtjes en iemand sleept v. Bommel er zonder reden en middels een pure aanname bij. Hij mag van mij Wesley helemaal de grond intrappen als hij daadwerkelijk zo vervelend is.
-
  donderdag 17 december 2009 @ 17:17:56 #20
30220 Barca
pi_75735757
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hugo had idd met meer concreets moeten komen. Maar of Bert uberhaupt wat heeft 'gemaneged' en of hij dat niet goed gedaan heeft kun je niet zeggen want dat weet je niet.

Overigens: v. Bommel erbij halen. Een Ajacied toont weer kuurtjes en iemand sleept v. Bommel er zonder reden en middels een pure aanname bij. Hij mag van mij Wesley helemaal de grond intrappen als hij daadwerkelijk zo vervelend is.
Bertje lijkt me gewoon niet in staat om iets te managen als er iets speelt. Puur gevoel.

Wat betreft Van Bommel: dat heeft niets te maken met het feit dat Sneijder een ex-Ajacied is. Dat maak jij er van. In mijn ogen zijn Sneijder, Van Persie, Van Bommel, Huntelaar en Robben risico-factoren.

Van Bommel komt op mij over als een etter. Met name vanwege de situatie met Edgar Davids.

Als er al een conflict is, dan zou ik niet met zekerheid durven stellen dat dit puur de schuld is van Sneijder. Het is ook niet juist om iemand de grond in te trappen. Je moet het volwassen en professioneel oplossen. Iets wat Bommeltje in mijn ogen niet kan trouwens. En ook dat is gevoelsmatig.
  donderdag 17 december 2009 @ 17:20:08 #21
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_75735844
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Roi het volgende:
Wat had hij dan gezegd?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 17 december 2009 @ 17:22:14 #22
30220 Barca
pi_75735921
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef kasper het volgende:

[..]

Wat had hij dan gezegd?
Iets van "Hé Pietje, verdien jij maar ¤ 400.000 bij Vitesse? Dan verdien ik meer dan 10x zo veel!"
pi_75735985
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef kasper het volgende:

[..]

Wat had hij dan gezegd?
Hij had in de kantine aan iemand van de technische staf gevraagd hoeveel hij nou per jaar verdiende, wat 100.000 o.i.d. was. Hierop zei Sneijder "Goh, dan verdien ik 20x zoveel".
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_75736178
Lijkt me gewoon een mislukte grap van Wesley.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_75737235
Ik moet zeggen dat ik er stiekem wel om kan lachen, om die grap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')