Op sommige dagen in de week klus ik wat bij als parkeerwachter. Lekker lam in een hokje chillen, beetje onder het genot van een jonko TV kijken aangezien er toch nooit wat gebeurd. TOT!!! vandaag, het sneeuwde, ik had er al geen zin in maar goed, doekoe is doekoe.
In mijn linker hand een heerlijke bak koffie en in mijn andere een vers gerolde jonko, beentjes op tafelgepleurd. De eerste aflevering van het derde seizoen van Californication aangezet, aangezien het seizoen is afgelopen kon ik die eens mooi gaan kijken tijdens het harde werk, nog geen 10 minuten in de eerste aflevering en ik hoor ineens een auto in volle toeren aan komen rijden. Meestal interesseert het me niks wat er allemaal naar binnen en buiten rijdt, maar als je een auto met 4 a 5000 toeren aan hoort komen rijden dan is het een grote kans dat het een vrouw is zonder rij ervaring.
En dat bleek ook inderdaad zo te zijn, het was een Alfa 145 Boxer met een zwaar panisch geval achter het stuur. Ze moest een kleine helling op, maar begrijpt niet dat je met dit weer gewoon langzaam aan moet doen, maar nee mevrouw trapt echt vol het gas in waardoor ze eigenlijk alleen maar aan het spinnen was. Totdat de banden ineens weer grip kregen en ze schoot ineens vooruit. Direct de ruitenwissers aan, wat dat helpt, en rijd ze daar bijna vol een paaltje van de sokken af. Ze trapt op de rem, spring uit de auto, gooit er een zooi woorden uit die je meestal alleen op een woonwagen kamp hoort. Kijkt panisch om zich heen of iemand het had gezien. In de haast heeft ze me totaal over het hoofd gezien, waar ik op dat moment eigenlijk wel blij van was want straks kwam die snol mij beetje op de donder geven dat ik de parkeergarage verkeerd heb gebouwd... je weet het niet, het blijven vrouwen.
Ineens jumpt ze weer in de auto, binnen 10 minuten lukt het haar om een 180 graden bocht te maken en gaat er vandoor... echt wtf, nu moest ik dus de politie bellen om dat kut wijf aan te geven. Jammer genoeg vonden die homo's het wel even nodig om langs te komen om de schade op te nemen en videobeelden in beslag te nemen om de vrouw op te sporen.
Klacht: Schijt wijf sloopt matriaal wat niet van haar is en peert hem direct
Klacht 2: Dankzij haar moest ik knetter stoned het hele verhaal aan de politie vertellen ookal wilde ik gewoon van me koffie genieten