Nee ik heb die bus niet nodig, ik wil ermee aangeven dat het hier nu echt niet leuk meer is. Ja, ik wilde sneeuw. Maar niet zovéél.quote:
Damn, wist nie dat jullie uberhaupt al bussen hadden daarquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, provincie Groningen. Ik zit in het centrum van de stad en kan mijn tuin bijna niet meer in. En het gaat maar door.
Ja das wel mijn insteek, maar misschien dat het sinds 26 november 2008 wat veranderd isquote:Op donderdag 17 december 2009 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leuk op FOK!? Ooh is dat de bedoeling van dit forum? Apart.
Zeurn-o-nie-dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik heb die bus niet nodig, ik wil ermee aangeven dat het hier nu echt niet leuk meer is. Ja, ik wilde sneeuw. Maar niet zovéél.
Kijk, das een note waardquote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Koos toch gelijk. Lelijkerd
Nee joh, toen ging de hemel juist een klein stukje open boven FOK!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Frutsel het volgende:
Ja das wel mijn insteek, maar misschien dat het sinds 26 november 2008 wat veranderd is
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk, das een note waard
nr 126
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens gebruik ik FOK! momenteel vooral als excuus om niet verder te hoeven gaan met mijn werkzaamheden.
Dat jij niet kan tellen wist ik al, aangezien er niet eens een topicnr bij dit topic staatquote:
Oh jee, wil jij het er dan in zetten?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat jij niet kan tellen wist ik al, aangezien er niet eens een topicnr bij dit topic staat![]()
zucht... nu moet ik dus toch aan het werkquote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, wil jij het er dan in zetten?
Maar je bent zo mooi als je werkt.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zucht... nu moet ik dus toch aan het werk
Naja, het levert me wel 50% van mijn inkomsten opquote:Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Modden is toch niet jouw 'echte' werk, Frutsel?
50% van niks is natuurlijk nog niksquote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, het levert me wel 50% van mijn inkomsten op![]()
En nee, ben administratieve duizendpoot inmiddels
Nee das waarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
50% van niks is natuurlijk nog niks
Daar zit je dan aardig in de buurt, klopt.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das waar
Zit je al gauw op het niveau van een schrijvertje voor een regionaal krantje ofzo
Tsja, en wij ons maar druk maken om een beetje sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op de Filipijnen
Vulkaan Mayon op de Filipijnen staat op springen
Ik moet nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel naar huis rijden ook echt een hel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |