Wablief? Rare bergliften?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerste keer skieen en dan ook nog in Kaprun, altijd spannend
Zeker als die bergliften daar raar doen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabeltreinramp_in_Kaprunquote:
Wist je dat niet? En trouwens:quote:
Hij is leuk, dus dan moet je thuis even kijken. Ik zie het jou ook nog wel doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig kan ik op mn werk geen youtibe kijken![]()
Moet er alleen nog wel even hard aan trekken voordat ik de biezen kan pakken. Heel leuk die sneeuw maar moet voor morgen een heuse ijspret-spread maken.
Ach, het resultaat zal zich lonen. En geen internet daar zeker. Wie moet nu hier het linkse geluid verzorgen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Morgenochtend om half zes. Flink balen, want ik ben niet zo'n vroege vogel.
Jij wel, maar hoe moet het met de 'rechtsen' als ze niemand hebben om zich tegen af te zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, er zijn nog zat andere linksenEn een weekje zonder FOK! overleef ik wel, denk ik. Is juist wel eens lekker
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Frutsel het volgende:
Laatste nieuwsupdates
-Mysterieuze driehoekvormige ufo boven Moskou
-Grote uitbarsting Mayonvulkaan kan elk moment plaatsvinden
De rechtsen zijn juist dol op mij. Ze beleef veel meer plezier aan de wat extremere linksen die zelfs bereid zijn 2e kerstdag af te schaffenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel, maar hoe moet het met de 'rechtsen' als ze niemand hebben om zich tegen af te zetten
Ja zo kwam ik ook bij het filmpje. Maar het zal wel weer een hoax zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)00912315503459?f=rss
Skynews meldt het zowaar
Ja dat heb ik gemerktquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De rechtsen zijn juist dol op mij. Ze beleef veel meer plezier aan de wat extremere linksen die zelfs bereid zijn 2e kerstdag af te schaffen
Is die UFO zo bijzonder dat hij de krant haalt? Of heb je het nieuws van een of andere obscure site gehaald?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Frutsel het volgende:
Laatste nieuwsupdates
-Mysterieuze driehoekvormige ufo boven Moskou
-Grote uitbarsting Mayonvulkaan kan elk moment plaatsvinden
Zo heftig is dat toch niet, een weekje zonder mijn onzin? Wist niet dat ik al zo'n vaste kracht was geworden op FOK!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerktIk vind het wel grappig. Maar toch, een week zonder jouw bijdragen. Stuur maar een kaartje dan
Ongeveer nuquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Dat wordt smullen geblazen![]()
Hoe laat is de loting van de Europa Leaugue?
Verdomd. Post zo effe de wedstrijden, wil je?quote:
van SkyNews.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is die UFO zo bijzonder dat hij de krant haalt? Of heb je het nieuws van een of andere obscure site gehaald?
alleen die van de NL-clubs?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verdomd. Post zo effe de wedstrijden, wil je?
Doe maar alleen de NL clubsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van SkyNews.
[..]
alleen die van de NL-clubs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |