Ik heb bananengebak en aardbeiengebak en roomsoezen, zit er wat bij? Ook een kopje espresso of Van Nelle erbij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel wat verse sneeuw bij en blijft het mooi wit tot na de Kerst.
Gefeliciteerd![]()
![]()
Krijgen we gebak?
Dankjewel Frutsel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen
Laatste DE nieuws
-1300 gezinnen weigeren te vertrekken aan de voet van de vulkaan de Mayon
-Drie dorpen inmiddels bedolven onder dunne aslaag, uitbarsting kan elk moment zijn
-Grote hoeveelheid sneeuw valt in de VS
-Aardbeving Malawi ernstiger dan gedacht, geen mediaaandacht
Laatste NWS nieuws
-Voetbalwedstrijden verkocht
-Pokkie foetsie meest irritante reclame
-IKEA haalt kinderstoeltjes terug
-Broers verdrinken bij redden van hond
-Disana Jarig, gefeliciteerd
Thanksquote:
Misschien zit er wel verlichting in dat dingetje wat op het gebakje staat ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Thanks
Wat is dit voor een raar gebakje? Ik zocht een aardbeiengebakje; dit gebakje lijkt wel verbonden met een modem.
[ afbeelding ]
Een verlicht gebakje, hoe decadentquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zit er wel verlichting in dat dingetje wat op het gebakje staat ?
En heel graag een bananengebakje met een gewone koffie, jammie
Bananensoes, maar ook een kasteeltje vind ik heerlijk! Mierzoet, maar o zo lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een verlicht gebakje, hoe decadent![]()
Ben jij ook op bananen? Dat is mijn lievelingsgebak.
Hier regent het nog niet, maar dat is wel precies waaraan we dachten. Mij maakt het niets uit, oud en nieuw kan ook nog heel gezellig zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bananensoes, maar ook een kasteeltje vind ik heerlijk! Mierzoet, maar o zo lekker.
Jammer dat je je visite af moest zeggen, maar gelijk heb je wel, veel te link nu. Hier regent het nu, en als dat straks weer gaat opvriezen wordt het helemaal spekglad.
Vandaar dan ook maar de fiets gepaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
Altijd leuk om te inparkeren met dit weer.
Kan hier nauwelijks lopen, laat staan fietsenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaar dan ook maar de fiets gepakt
quote:Documentaire over een treinrit
De langste documentaire ooit (bijna 7,5 uur) is door 1,2 miljoen Noren bekeken. 'Bergensbanen' toont van minuut tot minuut de treinreis van Bergen naar Oslo. De vertoning op de Noorse tv was zo'n succes dat de volledige film nu gratis te downloaden is.
Aww, dankjewel Paddyquote:Op woensdag 23 december 2009 03:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan hier nauwelijks lopen, laat staan fietsen
Disana jarig! Ow, zelfs hier te laat![]()
Alsnog gefeliciteerd
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Thanks
Wat is dit voor een raar gebakje? Ik zocht een aardbeiengebakje; dit gebakje lijkt wel verbonden met een modem.
[ afbeelding ]
Ah, een anti-kerkklok gebakje!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een Zwitsers referendum gebakje.
Arme ziel... Maar dat heb je als je een dagje ouder wordt hčquote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Brakke ochtend zeg
Lag er pas om 03.00 uur in![]()
Werken valt dan zwaar
Alleen als je vindt dat DE beter opgeheven kan worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef Frutsel het volgende:
26-12-2009: 5 jaar na de Tsunamiramp in Azie
Zal ik hem ook in NWS starten? Wat jullie?
Nooitquote:Op woensdag 23 december 2009 12:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alleen als je vindt dat DE beter opgeheven kan worden.
wel een erg mooi topic trouwens
je weet het topic toch te vindenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef De_Ruyter het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de vulkaan in de Filipijnen? Al een tijd niks meer van gehoord, terwijl het volgens mij aardig mis ging daar toch? Naja, maar hopen dat die mensen niet massaal terug gaan naar hun huizen nu.
En nu een taart bakken!![]()
de mensen zelf, meer dan 1300 gezinnen willen niet wegquote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Disana het volgende:
Die vulkaan was gisteren nog in het avondnieuws. Hij puft en blaast maar is nog steeds niet uitgebarsten.
Ik vraag me af wie het vee voert van de boeren die zijn geėvacueerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |