watquote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef Allure_ het volgende:
Owee, als de volgende TT over sneeuw gaat.
ik heb geeneensquote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef Skylark. het volgende:
Waarom worden mensen opeens volslagen debiel als er fucking sneeuw uit de lucht komt vallen.
Verschilttt ik heb nu taftquote:
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef Skylark. het volgende:
Waarom worden mensen opeens volslagen debiel als er fucking sneeuw uit de lucht komt vallen.
Hey boy waarom doet de server het niet bij Netbattle? Bij jou wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wel, lekker voor je. [ afbeelding ]
Nee, bij mij ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey boy waarom doet de server het niet bij Netbattle? Bij jou wel?
6quote:Op donderdag 17 december 2009 13:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook [ afbeelding ]. Toch wel 7/8?
iick gebruik sowieso niet zoveel gel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:38 schreef Skylark. het volgende:
6 [ afbeelding ]. Kom jullie piemel maar inleveren.
WJHAAAAAAAAAAAAAHHH SNEEUW DALIJK SNEEUWPOPPEN MAKENNNN!!!!111quote:Op donderdag 17 december 2009 13:34 schreef Skylark. het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten jullie stomme spelletjes te doen.
omg belgquote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iick gebruik sowieso niet zoveel gel eigenlijk.
Kom UT'en dangzquote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten jullie stomme spelletjes te doen.
M'n haar is te kort voor gel nu.quote:
Man man man ik moest gister al 1 uur ontdooien door mijn bevroren handenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef S.Seagal het volgende:
Jo Chuck gaan we vanmiddag in de sneeuw spelen?
Ja daarom vandaag handschoenen enzo. Gaan we lekker spelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Man man man ik moest gister al 1 uur ontdooien door mijn bevroren handenBtw Chan is nu in Sandrine's huis WAT
Je haar is nooit te kort voor gel behalve als je geen haar hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n haar is te kort voor gel nu.
Ik wilde Hyven maar zag niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Man man man ik moest gister al 1 uur ontdooien door mijn bevroren handenBtw Chan is nu in Sandrine's huis WAT
Standje 3 tondeuse.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je haar is nooit te kort voor gel behalve als je geen haar hebt
Je had een Gengar toch? Dat is er 1. Alakazam kan ook. Salamence, die heb ik ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef Skylark. het volgende:
't Is trouwens echt lastig om een Special Sweeper te vinden, Lakitu.
Ja moeten we wel even een rmx crew bijelkaar hosselen. 1 vs 1 is niet leukquote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja daarom vandaag handschoenen enzo. Gaan we lekker spelen.![]()
En, WAT!
quote:
Nee man die heeft standje 2.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zie er dan uit al die kill van Prison Break. Scofield.
Ja i know. Kom online dan. Want Emir wilde niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja moeten we wel even een rmx crew bijelkaar hosselen. 1 vs 1 is niet leuk!
Nee, ik hou m'n ene Uber. Gengar en Salamence wil ik niet omdat jij die al hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je had een Gengar toch? Dat is er 1. Alakazam kan ook. Salamence, die heb ik ook.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:37 schreef Skylark. het volgende:
Post je favoriete kerstlied hier:
Dat is m'n nummer 2.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja i know. Kom online dan. Want Emir wilde niet.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is m'n nummer 2. [ afbeelding ]
No man. We zijn de click aan het regelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef Lakitu het volgende:
Gaan jullie nou 1-op-1 sneeuwballen doen?![]()
!
Nee we trommelen wat boys op.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef Lakitu het volgende:
Gaan jullie nou 1-op-1 sneeuwballen doen?![]()
!
Wel een CTF doen dan he.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
No man. We zijn de click aan het regelen.
Je hebt alweer 2quote:Op donderdag 17 december 2009 13:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een berichtje van een hartstikke leuke spontane jongen.![]()
Inclusief fictieve internet knuffel.
Download UT of Hamachi dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik denk dat ik sterf.
Nee we gaan UT'en kom op hamachiquote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gaan we UT'en of moet ik een bootie call doen om ook sneeuwpret te gaan maken.
Wat is er mis met Hamachi dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik dat doe!
Ja op het einde was je een beetje on fire, kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 14:33 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu is te goed.Hoewel ik steeds beter werd.
naar Lulu.
True that.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja op het einde was je een beetje on fire, kunnen we niet hebben natuurlijk![]()
En All is best wel goed voor een chick.
Ja echt hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Lekker chatten met wat bosses is inderdaad minder saai dan foto nummer 2092 maken van sneeuw.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef Skylark. het volgende:
Misschien had ik dat laatste potje gewonnen als ik ook op Luur zou schieten.
Jij schoot steeds op mijquote:Op donderdag 17 december 2009 14:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Maar zo ben jij niet. Bovendien heb ik jou ook gespaard
.
Ja, omdat ik para was. Ik dacht telkens dat je Laki wasquote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij schoot steeds op mij. Terwijl ik dan al een half uur achter je stond.
Laki was een gele Samus, ik was gewoon robot.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik para was. Ik dacht telkens dat je Laki was. En je stond geen half uur achter me, viezerik
.
Ja, dat zie ik toch nietquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Laki was een gele Samus, ik was gewoon robot.
Als je op mij schoot kwam ook mijn naam in beeld.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik toch niet. Dat snapte ik pas na een half uur
.
Ja, daar kwam ik dus achter. Ik heb al een goed plan voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je op mij schoot kwam ook mijn naam in beeld.Geeft niets, we gaan je trainen.
Ik vind het trouwens zwaar tof dat je meedoet.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus achter. Ik heb al een goed plan voor de volgende keer. Dan gaat gansie d'r aan
.
Ik vind het tof dat jij niet op me geschoten hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 14:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens zwaar tof dat je meedoet.
Ik moest trainen met m'n sniper en jij had op me geschoten en je bevallige hoofdje lag voor m'n vizier.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat jij niet op me geschoten hebt. Behalve 1 keer
.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of ik naar Utrecht moet gaan... ben zo bang dat ik niet meer terug kan komen!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:30 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb al moeite met in Tilburg komen want het schijnt dat de bussen niet rijden daar
Morgenochtend terug gaan is de oplossing.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of ik naar Utrecht moet gaan... ben zo bang dat ik niet meer terug kan komen!
Ik denk dat het vanavond wel meevalt. In ieder geval, ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Kan niet, ik moet morgenochtend al op tijd terug zijn. Nouja ik zie wel, die mensen waar ik mee mee ga roepen allemaal dat ik overdrijf
Oh, ik dacht dat je van plan was om te gaan stappen in Utrecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Maisnon het volgende:
Kan niet, ik moet morgenochtend al op tijd terug zijn. Nouja ik zie wel, die mensen waar ik mee mee ga roepen allemaal dat ik overdrijf
Tankard?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Lamon. het volgende:
Speciaal voor deze bazen-sc:
En mijn eigen kerstmis nummer:
Goed meng!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom hallo daar hoe gaat het ermee syb?
Ik heb de hele nacht gepro'd en zelfs één teugje van een joint!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Goed meng!
te laat ingeleverde boeken ingeleverd ( + hoge boete betaald![]()
) en kaartjes voor LTJ bukem gehaald
+ sneeuw + een lang verloren slade nummer teruggevonden wat in dit topic staat.
Jij nog een hele stapel films gekeken?
Wat is pro-en?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht gepro'd en zelfs één teugje van een joint!!!
Na zeven jaar vind ik het nog steeds smerig.
Neuh, ik voel me enkel niet gebonden aan tijdsgeest.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Tankard?![]()
Is lamon toch een harde kloon
Cultuurbarbaar. Pro Evolution Soccerquote:
Ik dacht van, na zeven jaar kan ik het nog wel 1 keer proberen. Maar het is gewoon echt vies.quote:Joints en siniti? wieso, ging je het dan uitproberen? beetje kijken hoe vet je muziek gaat klinken ofzo?
Hoe was jullie sneeuwfittie?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man ik ben helemaal nat
Ik kwam.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man ik ben helemaal nat
oooooohquote:Op donderdag 17 december 2009 16:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Pro Evolution Soccer
[..]
Ik dacht van, na zeven jaar kan ik het nog wel 1 keer proberen. Maar het is gewoon echt vies.
Ja lamequote:
Ik knalde em stuk met onze huisnegertquote:
Idd. Het is ook gewoon viesquote:Ja ach joints, lekker half in slaap vallen de hele tijd
Ik zat vandaag in de bus en toen gooiden er allemaal 12 jarige jongetjes sneeuwballen op de bus. Was jij dat met je matties?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja lameDaarna gingen we maar met zen allen op voorbij lopende/fietsende mensen gooien en op auto's
!!!!
Haha, deden jullie ook Open Raam?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja lameDaarna gingen we maar met zen allen op voorbij lopende/fietsende mensen gooien en op auto's
!!!!
Je hebt een neger in huis, negers zijn tof!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik knalde em stuk met onze huisnegert
[..]
Idd. Het is ook gewoon vies
Heb jij geen rijbewijs dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben niet meer naar Utrecht gegaan
de vriend van een vriend die zat in Utrecht al half vast en zei dat er bijna niks naar en vanaf Utrecht reed, ik moet savonds nog terug, de bussen rijden niet hier, het was niet zo slim gewoon
En hij komt uit Eritrea! Nog ff en ik heb een profvoetballer als mattie, als iedere Eritreaanse voetballer bij elke uitwedstrijd blijft vluchtenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je hebt een neger in huis, negers zijn tof!![]()
Laat allure dat niet horen
Ik zelf heb mn rijbewijs nog niet maar de rest wel haha, maarja, met de auto, we komen uit Tilburg en Eindhoven dus ook niet vanaf 1 plekquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs dan?Dikke file, maarja.
Netbattle werkt nog steeds niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb jij geen rijbewijs dan?Dikke file, maarja.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hij komt uit Eritrea! Nog ff en ik heb een profvoetballer als mattie, als iedere Eritreaanse voetballer bij elke uitwedstrijd blijft vluchten
Intrigerend. Vertel meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:43 schreef Mozy het volgende:
Ik ben niet zo goed met buienradar enzo. Maar volgens mij draaien de buien om vervolgens nog een keertje over Nederland te komen. Maar deze keer vanaf de onderkant.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat dat best lastig is Mozy, als je naar het midden kijkt van die draaiing zie je dat het naar links toe gaat. als alles boven zee is dan zal dat er vast ook wel nog invloed op hebben, maar als die hele spiraal te snel naar links gaat dan draait alles er niet overheen
quote:
Ik zag het ja fucking gayquote:Op donderdag 17 december 2009 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Netbattle werkt nog steeds niet.
Ik heb een epic team en wil het testen.quote:
Gast, kom met elk team. Ik beat je.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een epic team en wil het testen.
Siniti, wat werd jij afgemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Siniti het volgende:
Pokémonbattle![]()
![]()
Vooral nerds die echt tactiek ermee hebben heb je niks beters te doen ofzo
Ik ontken dit. Ik heb het nog nooit gespeeld.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Siniti, wat werd jij afgemaakt.
Wat, hebben jullie een manier gevonden om tegenelkaar te spelen, met pokemon op de kompjoeterquote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Siniti het volgende:
Pokémonbattle![]()
![]()
Vooral nerds die echt tactiek ermee hebben heb je niks beters te doen ofzo
Zoek op: Netbattle: Supremacy als hij het weer doet.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wat, hebben jullie een manier gevonden om tegenelkaar te spelen, met pokemon op de kompjoeter
Aha.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat dat best lastig is Mozy, als je naar het midden kijkt van die draaiing zie je dat het naar links toe gaat. als alles boven zee is dan zal dat er vast ook wel nog invloed op hebben, maar als die hele spiraal te snel naar links gaat dan draait alles er niet overheen
Deze doen dan?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef ynuhh het volgende:
Worst met boerenkool, een betere maaltijd bestaat er niet met die weer.
Of hutspot met spekkies gesmolten roomboter en worstquote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben klaar kom even snel eentje doen dan, smogon universityquote:
Worstquote:Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hebben zoveel worst erin dat er geen spekjes nodig zijn.
Spekkies zijn altijd nodigquote:Op donderdag 17 december 2009 17:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wij hebben zoveel worst erin dat er geen spekjes nodig zijn.
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Of hutspot met spekkies gesmolten roomboter en worst
ik ook niet mén, wtf !quote:
Het gaat ook helemaal nergens overquote:
Nederlandse namen voor die attacks?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal nergens over
Met een charizard wil ik gewoon een staalvleugel, oververhitting, vuurdraak en shit kunnen doen niet dat je zelf mag kiezen
SOWIESOquote:Op donderdag 17 december 2009 17:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nederlandse namen voor die attacks?
EV's zijn punten die je opspaart als je bepaalde pokemon verslaat. Teminste in de games altijd. Heel ingewikkeld allemaal.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:38 schreef Maisnon het volgende:
hij zei iets over EV's dat ik dat teveel had maar ik weet niet wat dat is
Echt hequote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef ynuhh het volgende:
Ga jij eens naar het vieze beats topic, goede nummers daar ménquote:
Of die pp's up onder die lijst van aanvallen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:38 schreef Maisnon het volgende:
hij zei iets over EV's dat ik dat teveel had maar ik weet niet wat dat is
Mijn huisgenoten maken dat nu (deels voor mij) en het stinktquote:Op donderdag 17 december 2009 17:19 schreef ynuhh het volgende:
Als ik boerenkool maak, dan stinkt het niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten maken dat nu (deels voor mij) en het stinkt!
wachtend op de man met de stralende glimlachquote:
Je bovenlip stinkt gewoonquote:Op donderdag 17 december 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten maken dat nu (deels voor mij) en het stinkt!
Dat is omdat jij het schijnbaar lekker vindt.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik boerenkool maak, dan stinkt het niet.
Ik zag het ja, ik heb alleen nog niks aangeklikt.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ga jij eens naar het vieze beats topic, goede nummers daar mén
Lus ik nieeeee.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is omdat jij het schijnbaar lekker vindt.
Kom maar tegen mij, hoe heet jequote:Op donderdag 17 december 2009 17:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een team gemaaktdie het doet. Van de meest willekeurige pokemon
Ik zeg niet dat ik het niet lust, heb het in jaren niet meer gegeten maar de laatste keer vond ik het smerigquote:Op donderdag 17 december 2009 17:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ik heb alleen nog niks aangeklikt.
Sowieso is elk Chriz2k topic goed. Die jongen is een held.
[..]
Lus ik nieeeee.![]()
![]()
Deel van mijn tactiekquote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef Syb-rund. het volgende:
verliezen van een garadoss (hoe je het ook schrijft) met 1 hp health
Tijd om het weer eens te proberen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet lust, heb het in jaren niet meer gegeten maar de laatste keer vond ik het smerig!
GA IK TOCH ZO DOENquote:Op donderdag 17 december 2009 18:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tijd om het weer eens te proberen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:09 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, doe mee.
Syb-rund met z'n Wartortle en Onix ipv Blastoise en Steelix.
Laki en ik zijn zeer aan elkaar gewaagd.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu eten en Grey's Anatomy kijken. Vanavond misschien.
Nee? Ik lach mensen uit die zoiets geil vinden, en zij denkt dat ik degenen uitlach die het tekenen ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef ynuhh het volgende:
Otis wordt even op zijn plek neergezet door een gamester. (is dat een woord?)
Oh ja, ik zie het vervolg nu.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee? Ik lach mensen uit die zoiets geil vinden, en zij denkt dat ik degenen uitlach die het tekenen ofzo.
Ik luister nu naar Fa-Fa-Fa-Fa-Faquote:
Ik dacht altijd dat dat nummer Sad Song heette.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Fa-Fa-Fa-Fa-Fa
Volgens mij heet ie zo tussen haakjes. Maarja boeiend hoe je hem noemt, het is een geniaal nummerquote:Op donderdag 17 december 2009 18:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat nummer Sad Song heette.
Nu we het toch over kwaliteit hebben. Wat vind jij van Gare du Nord en dan met name het Sex 'n Jazz album?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heet ie zo tussen haakjes. Maarja boeiend hoe je hem noemt, het is een geniaal nummer. Mijn mama zei altijd Fa-Fa-Fa-Fa-Fa, vandaar.
Ja die muziek is me wel vaker opgevallen, erg fijnquote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu we het toch over kwaliteit hebben. Wat vind jij van Gare du Nord en dan met name het Sex 'n Jazz album?
Daar staat zulke lekkere muziek op.
quote:Your musical compatibility with Ynuhh89 is VERY HIGH
Music you have in common includes Otis Redding, Jack Johnson, Spinvis, The Kooks and John Mayer.
Dat album is zo geil.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die muziek is me wel vaker opgevallen, erg fijn.
Geweldig hé? Ik vind hem nog best tof eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha ynuhh die reacties in je fotoboek van php![]()
.
Ik heb in zijn PM gedreigd dat ie je met rust moet laten.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldig hé? Ik vind hem nog best tof eigenlijk.
Nee, je problemen boeien gewoon niemand.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Zijn jullie met die kut pokemon bezig? Ik wil aandacht voor mij problemen.
Nou vertel het eens.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in zijn PM gedreigd dat ie je met rust moet laten.!
Maar kan je nog wel thuis komenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Nee ik ben met kut tentamens bezig. Maar toch tijd voor je problemen, vertel maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Weet ik, maar dan wordt hij bang en voel ik me machtig.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha hoezo? Ik heb geen last van hem hoor, en om nou te zeggen dat hij me echt lastig valt mwah niet echt.
quote:Your musical compatibility with Ynuhh89 is VERY HIGH
Music you have in common includes Otis Redding, Jack Johnson, Spinvis, The Kooks and John Mayer.
Ik zou dus in Tillieburg uitgaan, maar er rijden daar geen bussen dus kan ik niet bij m'n 'vriendin' komen. En een ander vriendinnetje dat komt moet vanuit nieuwegein komen, en bij dat kaolo Utrecht rijden er dus geen treinen meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar kan je nog wel thuis komen
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Maisnon het volgende:
Your musical compatibility with Ynuhh89 is Very High
Music you have in common includes Pete Philly & Perquisite, Opgezwolle, Jeru the Damaja, A Tribe Called Quest and DuvelDuvel.
Hehe ik ben langs de andere route compatible. Maar ik heb ook naar Otis Redding, Jack Johnson, Spinvis, The Kooks en John Mayer geluisterd
quote:Your musical compatibility with Maisn0n is LOW
Music you have in common includes The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig and Gnarls Barkley.
Je aanpassen voor iemand op fok.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
hé maar ynuhh heb je onze musical compatibility al gezien? In twee dagen van Average naar Very High
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Maisnon het volgende:
Your musical compatibility with Ynuhh89 is Very High
Music you have in common includes Pete Philly & Perquisite, Opgezwolle, Jeru the Damaja, A Tribe Called Quest and DuvelDuvel.
Hehe ik ben langs de andere route compatible. Maar ik heb ook naar Otis Redding, Jack Johnson, Spinvis, The Kooks en John Mayer geluisterd
Ik heb ook even met hem gemaild, en het is een toffe jongen, kan ik beamen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geweldig hé? Ik vind hem nog best tof eigenlijk.
wat.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je aanpassen voor iemand op fok.![]()
Jij en phpmystyle zijn inderdaad voor elkaar geschapen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ook even met hem gemaild, en het is een toffe jongen, kan ik beamen.
Lekker voor je. Ik kan ook niet uit vandaag.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou dus in Tillieburg uitgaan, maar er rijden daar geen bussen dus kan ik niet bij m'n 'vriendin' komen. En een ander vriendinnetje dat komt moet vanuit nieuwegein komen, en bij dat kaolo Utrecht rijden er dus geen treinen meer.
En ik wil gewoon uit verdomme.
We zijn allebei hetero, lieve Otis, alleen hebben we allebei een eigen karakter dat ons siert.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij en phpmystyle zijn inderdaad voor elkaar geschapen.
Met minderjarige sma's of wat?quote:
Ja, m'n middelbare schoolquote:
Schaap 300000056? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We zijn allebei hetero, lieve Otis, alleen hebben we allebei een eigen karakter dat ons siert.
Maar schaap 300000056 zijn is ook okee hoor, dus voel je niet bezwaard.
Aiight lekker danquote:Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, m'n middelbare school. De limousine en de witte roos zijn gereed.
wat met last.fm links?quote:
Zul je zien dat er weer fucking veel van die sukkels zijn die niet eens een pochet hebbenquote:
Vind ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
Wie doet er mee UT? Ik ben op oorlogspad nu. Ik vind dat Maisnon ook mee moet doen.
Jongens let op; hij meent het ook nogquote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, ik laat jullie met rust vanaaf.
Te makkelijk enzo.
Tyf op dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, ik laat jullie met rust vanaaf.
Te makkelijk enzo.
quote:
Was het maar waar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat met last.fm links?
met sky's garadoss ding?
Ik pis in hun anusquote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zul je zien dat er weer fucking veel van die sukkels zijn die niet eens een pochet hebben!!!!!!!!!
Ik spuug op ze.
Die ene met dat schieten.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Siniti het volgende:
Maar ik wil ook weten welke versie UT 2004 jullie spelen
UT2004?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vind ik ook
Hamachi kan er als het goed is weer op.
Ik moet wel weten welke UT versie jullie doen ik moet precies dezelfde versie hebben
Nu wel, goed dat je meedoet _o_quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Heb je mijn bijdrage aan het vieze beat topic al gezien?
en ik dan ook met mijn aids internetverbinding.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Siniti het volgende:
Maar ik wil ook weten welke versie UT 2004 jullie spelen
Hier heb je een reserve duim mocht die ene er binnekort af vallenquote:
ja en kan je het ook aan mij doorgeven als je hebt. Want Allure doet raar.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:27 schreef Maisnon het volgende:
Kan iemand mij even PMen ofzo welke hamachi groep en wachtwoord jullie altijd op spelen
Alleen Maisnon mag meedoenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
ja en kan je het ook aan mij doorgeven als je hebt. Want Allure doet raar.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen Maisnon mag meedoen.
En ik weet die wachtwoorden niet meer omdat we 1000x hebben veranderd. Moet je aan Laki vragen.
Hij weet dat welquote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef S.Seagal het volgende:
Laki weet het ook niet. En Sky is niet online. Laat ook maar.
Wat is daar de reden van?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij weet dat wel. Je wordt buitengesloten.
je zit nog niet lang genoeg in het kliekje wat klb sc heetquote:
Ik denk niet dat dat het is.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je zit nog niet lang in het kliekje wat klb sc heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |