quote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
Klacht: TS kan er niet mee omgaan.![]()
Stuur ze maar op.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:30 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb mijn dopjes nog, maar ben de rest kwijt.
Onterechte klacht, ik heb dezelfde al een jaar en nooit een dopje kwijtgeraakt. Je bent gewoon een slordige klunsquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
TS gaat voor kwaliteitsaudio, dus werd er een jaar terug besloten tot de aanschaf van de Sennheiser CX 300. Niks mis mee zou je zeggen, afgezien dat het oordoppen betreft. Deze producten zijn inferieur ten opzichte van de echte hoofdtelefoons van Sennheiser, maar dat even terzijde. Het grootste probleem met de CX 300 is dat de rubberen dopjes, die dit waardevolle stukje techniek in TS zijn oren dienen te houden, aardig snel verdwijnen. Over de loop van het jaar zijn er al 5 stuks verdwenen. TS mist nu dus zijn enige houvast als hij dit gure weer op de fiets trotseert.
Klacht: TS kan er niet mee omgaan.![]()
Subklacht: TS weet niet waar hij nieuwe rubberen dopjes kan halen.![]()
Anti-klacht: Sennheiser![]()
Geen paint, wel een afbeelding ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
Het gaat om kwaliteitsaudio, niet om proletenbagger.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:39 schreef zoefschildpad het volgende:
Oordopjes![]()
Headsets van 6 euro(2 voor een tientje!)
Leuk voor thuis, maar in de buitenwereld kun je net zo goed een bordje "Ik ben geestelijk gehandicapt; hou rekening met me" om je nek hangen.quote:
Ik denk dat 'TS kan er niet mee omgaan' het al aardig goed opsomde.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Onterechte klacht, ik heb dezelfde al een jaar en nooit een dopje kwijtgeraakt. Je bent gewoon een slordige kluns
Die zijn voor alto's en emo'squote:
CloseToTheEdgequote:Op donderdag 17 december 2009 12:41 schreef CloseToTheEdge het volgende:
In the court of the Crimson King!
21st century schizoid manquote:Op donderdag 17 december 2009 12:41 schreef CloseToTheEdge het volgende:
In the court of the Crimson King!
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 december 2009 12:41 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik denk dat 'TS kan er niet mee omgaan' het al aardig goed opsomde.
Is er verschil dan? nooit iets van gemerkt.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteitsaudio, niet om proletenbagger.
http://www.amazon.co.uk/S(...)CZC14/ref=pd_cp_ce_0quote:Subklacht: TS weet niet waar hij nieuwe rubberen dopjes kan halen.
Thanks, dan kan ik er weer 2 jaar tegenaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/S(...)CZC14/ref=pd_cp_ce_0
Ik vraag me echt af hoe ik ze kwijtraak, aangezien ik ze er zelf nooit afhaal(behalve als ik ze een keer schoonmaak, maar daarna gelijk weer op zet).quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Dat zijn geniale in-ears!Zeker in hun prijsklasse.
Tjah, ik weet het niet. Ik heb die dingen zelf ook al 2 jaar, en ik ben nog nooit die rubberen dopjes kwijtgeraakt. Missschien moet je ze er niet de hele tijd afhalen?![]()
Het is haast een cliché, maar in dit geval kan TS er écht niet mee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |