Zucht, mensen die nog Photobucket gebruiken. Kom je soms ook uit de middeleeuwen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef Opkloter het volgende:
kut, kon da popcornplaatje niet vinde dus nu maar deze
[ afbeelding ]
HAT IK NIE in de gatequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zucht, mensen die nog Photobucket gebruiken. Kom je soms ook uit de middeleeuwen?
Pssst, www.tinypic.com
Mwaaah ... dat denkt ze wel. Maar is niet altijd zo.quote:
Volgens mij ben jij, naast dat je een uitzonderlijke mening hebt, niet helemaal goed. Waarom reageer jij op mij met een vers uit Romeinen als het totaal niet aansluit op wat ik schrijf (of eerder gezegt: quote)? Was je een beetje in de war? Waarschijnlijk bedoelde je Romeinen 1 vers 26 & 27? Als je nou de bjbelfanaat uit wil hangen: prima. Maar doe het dan toch asjeblieft góed...quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:47 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
romeinen 3v23 Want allen hebben gezondigd en derven de heerlijkheid Gods
ik heb het onderstreept, want allen hebben gezondigd. Het gevolg van de zonden is straf en door geloof
in Jezus wordt iemand niet meer veroordeeld.
v24 en worden om niet gerechtvaardigd uit zijn genade, door de verlossing in Christus Jezus.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef snakelady het volgende:
Ik respecteer ieders geloof maar wat mij opvalt is dat juist de redelijk streng gelovigen het minst respectvol zijn tegenover de medemens.
Maar heb je ook een eigen mening? of mag dat ook niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:58 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
romeinen1v18 Want toorn van God openbaart zich van de hemel over alle goddeloosheid en ongerechtigheid van mensen, die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden,
Omdat God een rechtvaardig God is, is hij niet tolerant tegenover de zonden en daarom zal hij de wereld rechtvaardig oordelen. Omdat hij ook volmaakt in zijn liefde is, heeft hij zijn zoon Jezus gegeven, zodat een ieder die in hem gelooft, niet meer wordt veroordeeld maar gered.
Waarom zie je priesters (de overbrengers van het woord God's) dan zo graag afgetrokken en oraal bevredigd worden door kleine jongetjes, terwijl ze daar niet eens mee getrouwd zijn ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:40 schreef matthijs.. het volgende:
Ik zeg niet dat het een ziekte is, een homoseksuele levensstijl is zonde. Het is rebellie, het deugt niet, het is kwaad.
Matthijs, vindt jij eigenlijk dat je een fijn leven hebt? Vermaak je je? Of leef je eigenlijk vooral om een goede beurt te maken in het hiernamaals?quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:58 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
romeinen1v18 Want toorn van God openbaart zich van de hemel over alle goddeloosheid en ongerechtigheid van mensen, die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden,
Omdat God een rechtvaardig God is, is hij niet tolerant tegenover de zonden en daarom zal hij de wereld rechtvaardig oordelen. Omdat hij ook volmaakt in zijn liefde is, heeft hij zijn zoon Jezus gegeven, zodat een ieder die in hem gelooft, niet meer wordt veroordeeld maar gered.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:23 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Kappen met onze lieve heer voor de gek houden, anders wordt hij heel boos en kom je niet in de hemel!!!!1!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |