Goed, misschien heb jij een goede gezondheid.quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou er zelf eigenlijk neit zo goed tegen kunnen als ik me moest verantwoorden tegenover een hogere macht en ik weet dat die persoon er hele andere normen en waarden op na houdt als mijzelf.Terwijl die van mij geen vlieg kwaad doen, maar ik daarvoor wel in de hel zou komen.
Ok, maar nu is het gewoon een self-fulfilling prophecy lieverd. Als jij denkt dat het allemaal niks meer wordt, dan wordt het ook niks meer nee. Tuurlijk kan ik me niet inleven in jouw situatie, maar ik weet wel dat geluk voor het grootste deel van binnenuit komt.quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef HugoChavez het volgende:
Goed, misschien heb jij een goede gezondheid.
Mijn gezondheid is k*t, dokters kunnen/willen niets voor me doen. ik zit in een WAJONG, terwijl ik liever gewoon gezond ben en ga werken. Maar dat zit er dus dit leven niet in.![]()
Als ik mag kiezen, dan maar een ietwat intolerante God, maar met het vooruitzicht op een volgend leven dat beter is dan dit leven. Dit leven wordt toch niets meer.
Er zijn nog meer dingen, maar die zijn een beetje te persoonlijk.![]()
Wat mij betreft mag iedereen die tolerant, liefdevol en vredig geleefd heeft in de Hemel komen/goede incarnatie.
Dit is de essentie van religie. De hoop op iets beters en zelf geen poot uitsteken om dat te doen, want daar zorgt god wel voor.quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen, dan maar een ietwat intolerante God, maar met het vooruitzicht op een volgend leven dat beter is dan dit leven. Dit leven wordt toch niets meer.
Juist, mijn man is 3 maanden terug bijna overleden aan een vleesetende bacterie, hij is nu nog herstellende.quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is de essentie van religie. De hoop op iets beters en zelf geen poot uitsteken om dat te doen, want daar zorgt god wel voor.
Het is gewoon zelfbescherming. Je wordt alleen maar NOG depressiever als je ook niet in iets hogers kan geloven dat het straks beter wordt. Een overlevingsinstinct. Religie is net zo natuurlijk als homoseks.
Leviticus 19:17, zullen we iedereen die zijn baard scheert ook meteen maar stenigen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef matthijs.. het volgende:
De reden dat ik dit eruit pak is omdat net wordt gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
De waarheid over homoseksuele levensstijl is dat het een gruwel is. Om aan te geven wat voor gruwel het is, In leviticus 18v22 wordt het samen met sex met dieren genoemd.
romeinen1v26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
Zowel degene die hier goedkeuring aan geven als degene die het doen, (bekeer) je, maak rechtsomkeer en laat je redden door geloof in Jezus. God heeft een dag bepaald waarop Jezus christus deze wereld rechtvaardig gaat oordelen.
1 korintiers 6v10 Dwaalt niet! Hoereerders, afgodendienaars, overspelers, schandjongens, knapenschenders, dieven, geldgierigen, dronkaards, lasteraars of oplichters, zullen het Koninkrijk Gods niet beërven.
11 En sommigen uwer zijn dat geweest. Maar gij hebt u laten afwassen, maar gij zijt geheiligd, maar gij zijt gerechtvaardigd door de naam van de Here Jezus Christus en door de Geest van onze God.
Het bovenstaande stuk heb ik erbij gepakt om te laten zijn dat sommige die gered zijn overspeligen en oplichters waren, maar gered en gerechtvaardigd zijn door Jezus.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
Beste matthijs, bedankt voor je leerzame toelichting met betrekking tot de bijbel en homofilie ! Zo heb ik het niet eerder bekeken ![..]
quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
Mijn buurman werkt op de dag van de sabbat ! Dat hij dood moet is dus duidelijk (Exodus 35 : 2), maar moet ik dit zelf doen of kan ik hier de politie voor bellen ?
Wat een hoop woorden voor 'troll'.quote:Op maandag 21 december 2009 16:04 schreef Apekoek het volgende:
-1 matthijs doet gewoon alsof hij gelovig is, maar ondertussen neemt hij ons allemaal in de malingen lacht hij zich helemaal kapot omdat wij zo ons best doen om hem maar onderuit te halen.
Voor degene die niet weten wat een troll isquote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat een hoop woorden voor 'troll'.
West Wing fan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
Beste matthijs, bedankt voor je leerzame toelichting met betrekking tot de bijbel en homofilie ! Zo heb ik het niet eerder bekeken !
Ik heb naar aanleiding hiervan de Bijbel nog eens wat beter gelezen en ik heb nog wat vragen, waarschijnlijk kun jij me hier wel mee helpen :Leviticus 25:44 stelt dat ik slaven mag houden (zowel man als vrouw) mits ik deze betrek uit aanliggende landen. Duitsers en Belgen mag ik dus houden, maar telt de zee als een spelbreker ? Kortom, mag ik ook Engelsen houden, of niet ? Ik wil mijn dochter graag als slaaf verkopen voor 't geld (dure maand, december, jeweets), zoals in Exodus 21:7. Hoe bepaal ik wat ze waard is op marktplaats.nl ? Ik weet dat ik geen contact mag hebben met vrouwen die "hun tijd van de maand" hebben om het maar netjes te zeggen (Zie leviticus 15: 19-24). Maar hoe kom ik daarachter ? Degenen die ik het gevraagd heb reageren er nogal gepikeerd op ! Mijn buurman werkt op de dag van de sabbat ! Dat hij dood moet is dus duidelijk (Exodus 35 : 2), maar moet ik dit zelf doen of kan ik hier de politie voor bellen ? Veel mannen die ik ken scheren hun bakkebaarden en/of hoofd, inclusief het gebied bij hun slaap, ook al wordt dit ten zeerste verboden door Leviticus 19 : 27. Hoe moet ik ze doden ?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:Ik wil mijn dochter graag als slaaf verkopen voor 't geld (dure maand, december, jeweets), zoals in Exodus 21:7. Hoe bepaal ik wat ze waard is op marktplaats.nl ?
Laten we aannemen dat deze "perfecte" God inderdaad het universum heeft gecreëerd. De mens was het hoogtepunt van zijn creatie sinds zij naar het beeld van God zijn gemaakt en beslissingen kunnen nemen. Maar deze mensen "bedriegen" God door niet naar hem te luisteren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:38 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
God is volmaakt, de mens deugt niet die moet zich bekeren (rechtsomkeer) maken.
Nee, hij is geshockeerd in de foetushouding gaan liggen na het zien van de plaatjes op de vorige bladzijde!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:37 schreef Ikbenkoel het volgende:
Matthijs houdt zich wel erg rustig. Misschien is hij zich aan het voorbereiden op de ondergang van alle homo's?
Nee, mensen weten nu dat hij een kloon is dus is het voor hem geen bal meer aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij is geshockeerd in de foetushouding gaan liggen na het zien van de plaatjes op de vorige bladzijde!
Dan heeft hij wel veel moeite gedaan om de Bijbel uit zijn hoofd te kennen. Ook uitgebreide posthistory wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, mensen weten nu dat hij een kloon is dus is het voor hem geen bal meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |