Probeer de laatste tijd ook heel veel klassiekers te lezen, vind het echt geweldig. Er zijn er alleen zóó veel! Tijd tekortquote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles wat ik lees is in 't Engelsen het tikt best aan ja
van short novels (ook genoeg klassiekers) tot hele boeken. Heerlijk vind ik het.. alleen moet ik echt leren bij dit soort opdrachten om niet teveel te willen zeggen
Zoietsquote:Op donderdag 17 december 2009 10:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoelang speelde je dat spel? 3 weken ofzo? Dus gemiddeld 5 uur per dag?
Cool stukjequote:
Brett: What?quote:
Had jij die boeken nou gelezen?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaalDat einde
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog nooit zo stil geweest na een serie
Mee bezig, heb de eerste twee uit. Eerste is minder leuk, tweede is wel tof. Heb de derde liggen, moet ik nog in beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:09 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Had jij die boeken nou gelezen?
want dat wil ik gaan doen
Ja. Schijnbaar heeft het nu ineens een naam.quote:
Nu willen we het ook weten.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
postte iets hier ipv achter de schermen
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mee bezig, heb de eerste twee uit. Eerste is minder leuk, tweede is wel tof. Heb de derde liggen, moet ik nog in beginnen.
Ja, nu moeten we het weten ook...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu willen we het ook weten.
Het ging over mij hè
Very nicequote:Op donderdag 17 december 2009 12:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Brett: What?
Jules: What country are you from?
Brett: What? What? Wh - ?
Jules: "What" ain't no country I've ever heard of. They speak English in What?
Jules: English, motherfucker, do you speak it?
Brett: Yes! Yes!
Jules: Then you know what I'm sayin'!
Brett: Yes!
Jules: Describe what Marsellus Wallace looks like!
Jules: Say 'what' again. Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
![]()
Ja, dat je moet kappen met over bans ouwehoeren. Als je daar een discussie over wil kan je met ons mailen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu willen we het ook weten.
Het ging over mij hè
Heel cool gemaakt. Jammer dat je niet alles duidelijk kan lezen.. tenminste, niet alle letters verschijnen.quote:
Bye.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef Zephyroz het volgende:
Ik ga filmen. Dag allemaal en tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |