Ik wist niet eens dat het beton betekende. Alleen 'duidelijk 'en 'concreet'quote:Op donderdag 17 december 2009 12:19 schreef The_Dean het volgende:
Zo heb ik dat een Engelstalig iemand nog nooit horen gebruiken
dus kappenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Renesite het volgende:
En daarnaast, wederom, bans worden niet besproken op het forum. PM met een FA als je uitleg wilt.
Niet hierquote:
Oeh, die wil ik nog een keer lezen binnenkort.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"The moral development of Huckleberry Finn"
Klinkt interressantquote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"The moral development of Huckleberry Finn"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blub.
lees het vooral niet als een kinderboek, anders vind je er geen flikker aanquote:Op donderdag 17 december 2009 12:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik nog een keer lezen binnenkort.
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Klinkt interressantinteressanter dan je denkt, als je iets wilt leren over hoe de VS zijn geworden tot wat ze nu zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Haha, snap ik, ben er idd vooral in geïnteresseerd vanwege de achtergrond e.d.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lees het vooral niet als een kinderboek, anders vind je er geen flikker aan
Stelen, moorden en plunderen?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
interessanter dan je denkt, als je iets wilt leren over hoe de VS zijn geworden tot wat ze nu zijn
alles wat ik lees is in 't Engelsquote:Op donderdag 17 december 2009 12:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha, snap ik, ben er idd vooral in geïnteresseerd vanwege de achtergrond e.d.
Moet je veel literaire klassiekers lezen in het Engels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |