Zelfs het filenieuws klinkt beter dan die muts jaquote:
Geen foto's/filmpjes?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef -Hans- het volgende:
Op het werk aangekomen maar vraag niet hoe.... Dit heb ik nog NOOIT meegemaakt. Gigantische files gezien en op de fiets heb ik zelfs de vetste auto's ingehaald. Auto's die ook echt vast zaten in de sneeuw
. Wat er is gevallen en nu nog valt is wel extreem hoog
. Echt stukken waar meer dan 12 cm aan sneeuw lag. Ge-wel-dig
Uh ja dan ga ik zappenquote:
Goede timingquote:@ahbonus Alle Hertog ijs. Tweede halve prijs: van 5,18 euro, voor 3,88 euro!
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie heeft er zin in Ijs vandaag?
[..]
Goede timing
Zag hem net ook voorbij komenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie heeft er zin in Ijs vandaag?
[..]
Goede timing
Meer dan zo'n compacte camera zou ik op dit moment niet meenemen, risico is veel te groot.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, helaasheb mijn fototoestel ook niet meegenomen
.
zal morgen wel weggeveegd zijnquote:
Hier is helemaal geen sneeuw gevallenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef Krambo het volgende:
Overal sneeuw en hier komt de zon door
Hier ook niet, nou ja gisteren 2 mm of zoquote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier is helemaal geen sneeuw gevallen
Gooit de sneeuwbal keihard terug naar boriszquote:Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef borisz het volgende:
* borisz gooit Hans vol een sneeuwbal in zijn gezicht
Eensquote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meer dan zo'n compacte camera zou ik op dit moment niet meenemen, risico is veel te groot.
Er is in de kop van Noord-Holland al wat ijzel geweest, begreep ikquote:Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef -Hans- het volgende:
wtf ze verwachten ijzel?! Gaat de boel lekker vroeg dicht
Damnquote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is in de kop van Noord-Holland al wat ijzel geweest, begreep ik.
Fronttpage of forum? Alle DJ's komen op FOK, maar de meesten alleen voor nieuwsberichten...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef sk888er het volgende:
Guis bedankte vanmorgen in zijn laatste ochtendshow ook fok! nog ff
Tof !quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef sk888er het volgende:
Guis bedankte vanmorgen in zijn laatste ochtendshow ook fok! nog ff
Ik denk forum aangezien het na het bedankje aan de chatters kwamquote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fronttpage of forum? Alle DJ's komen op FOK, maar de meesten alleen voor nieuwsberichten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |