Dat is de selectie ...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef caspervc het volgende:
@2cv, je mag best een selectie van je beste foto's hier neerzetten hoor
se·lec·tie de;het uitkiezen (naar geschiktheid); keuzequote:
ik vind zoveel foto's genieten.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:47 schreef Kamermans het volgende:
[..]
se·lec·tie de;het uitkiezen (naar geschiktheid); keuze
dus niet 2 bijna de zelfde foto's van Sportcentrun 'Gymnasion' in Joure of drie de zelfde fotos van de kiosk aan de merk in Joure of 10 keer kers versiering in de midstraat enzovoorts
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef goeiemoggel het volgende:
Ligt er eigenlijk ook sneeuw in Joure?
Waar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zo jaloers.. hier ligt nog geen halve millimeter terwijl heel NL ingesneeuwd zit.
Ik dacht juist dat in het Zuiden de eerste sneeuw was gevallen? Hier eigenlijk pas vanaf Woensdagnacht, maar het blijft maar sneeuwen (het Gooi).quote:
Ja, maar niet hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:09 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat in het Zuiden de eerste sneeuw was gevallen? Hier eigenlijk pas vanaf Woensdagnacht, maar het blijft maar sneeuwen (het Gooi).
Maar dan ook morgen of overmorgen geen blubbertroep bij julliequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet hier. Ligt echt een poedersuiker-laagje.
Die kan zo op de voorkant van een boek of film, mooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Vanacht ook maar ff mn bedje uitgegaan....
[ afbeelding ]
Delluf by night
ligt weer je zwembad vol met sneeuw? Wie gaat er dan ook in Michigan wonen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kan zo op de voorkant van een boek of film, mooi.
Ik heb 0% 'fotomaaktalent' anders had ik ook wel wat leuks kunnen plaatsen.
Oh die boxer, prachtig beest is dat. Hij lijkt veel op de hond die wij vroeger hadden, zeker in het gezicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit : hond in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Guard het volgende:
[..]
ligt weer je zwembad vol met sneeuw? Wie gaat er dan ook in Michigan wonen?
Hij doet zijn naam eer aanquote:
Ja, behalve naar waar ik heen moet, dan heb ik alsnog dik een uur vertragingquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zie je nou dat de treinen wel reden bij Utrecht!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |